Kongen kom i bursdagen

T

theStig

Gjest
Når jeg blir 40 (snart...) skal jeg hyre inn Tom Waits til å spille taffelpiano, og Nick Cave får ta seg av dansemusikken.... ;D

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.773
Når jeg blir 40 (snart...) skal jeg hyre inn Tom Waits til å spille taffelpiano, og Nick Cave får ta seg av dansemusikken.... ;D
Rune Rudberg har ikke så mye å gjøre. Få med han også. Jeg er sikker på han hadde tatt en duett med Cave ;D

T

Thomas1

Gjest
Når jeg blir 40 (snart...) skal jeg hyre inn Tom Waits til å spille taffelpiano, og Nick Cave får ta seg av dansemusikken
innvitasjon mottas med takk!!
Dette er en glimrende combo.

T

theStig

Gjest
Jeg håper Hugh Grant sier ja til å være toastmaster også.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg lar min tråd under musikk  ligge. Det kokte nesten over da Dagbladet i natt skrev at BB King spilte hos herr Hagen.

Når jeg fyller femti, hvis jeg har råd, og hvis BB fortsatt lever, så er dere alle invitert til konsert.

;)

P.S. Dagbladet har rettet fra BB til Greg Denard.

T

theStig

Gjest
Når jeg blir 50 skal jeg ogå ha et lite enkelt selskap, med bare de 1500 aller nærmeste vennene mine.. :p

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.205
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Skal vi spleise?
Har desverre bare råd til en av dem og da faller valget på Mr. waits, men jeg kunne tenke meg at Nick Cave kom innom en tur også.

Håvard

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Waits og Cave?!? Herregud til fantasiløshet, de der er jo for gamle! Jeg har allerede booket Beyoncee Rawles.
Til striptease.
Blir'u 50 så blir'u 50!! Musikk har jeg på hi-fi'n!

Honkey!!

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
hei !

tror neppe Bruce Springsteen ville latt seg "prostitueres" for å spille i lukket lag for en kækse uansett hvor mange trillebår-lass med tusinger som blir bladd opp.

mvh. s,

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Så harry som Hagen er hadde vel Rune Rudberg eller DDE passet bedre...
for en jævla pompus ass!
kjøper seg inflytelse gjør han også.
jeg må si at de Norske millardærene er serdeles lite sympatiske og viser ikke samfunnsengasjemang såfremt de ikke tjener økonomisk på det.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Brad Mehldau og Lee Koonitz ville vært noe!

Topp Bunn