Konserter / konsertbilder fra 80 tallet

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Det ble etterlyst en tråd om konserter / klubber / konserbilder fra 80 tallet i tråden om hifisjapper - så jeg starter med et par bilder fra Oslo konserthus 1983. Det er en av de bedre konsertopplevelsene jeg har hatt - og jeg har hatt en god del. Jeg har en god del bilder også, men det må rotes frem og scannes fra dias. Uansett - her er et par jeg hadde liggende av JONI MITCHELL - Oslo konserthus 1983.

    img050web.jpg


    img038web.jpg
     
    Y

    ymir

    Gjest
    Hei

    I 1986 (ukjent dato) tok jeg meg fri fra jobben,tok en kjøretur på 6 timer,en pust i bakken og noe mat for så å ta en tur ned i byen
    for å forsøke å kjøpe en billet.Billeten fikk jeg raskt tak i til ok pris.

    Så bar det inn på Rockefeller for å høre R.E.M......slitsomt men verdt turen.


    Året etter var det samme turen til Oslo så med buss til Gøteborg,da for å oppleve U2.men de tøffeste var da Big Audio Dynamit (BAD)
    Lone Justice med den søte Maria McKee var også der.

    u2.jpg


    Noen år senere kom en av kranene på verftet hjem til min arbeidsplass,som var i mot Sør Afrika boikott da vi importerte malm derfra:mad:

    250px-Importhavn_Eramet.png
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.267
    Sted
    Oslo
    Dette lover bra. Flotte bilder. Desverre hadde jeg aldri kamera med på de konsertene jeg var på. Bortsett fra Kalvøya, men der tok jeg bare bilder av publikum.

    mvh
     
    Y

    ymir

    Gjest
    Hei

    1988 var også et travelt konsert år

    P F.jpg


    Her fra 94 (fant ikke bilder fra 88)

     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn