Kosestua mi 🎵

Aasbakk

Hi-Fi interessert
Ble medlem
15.02.2017
Innlegg
72
Antall liker
93
Sted
Ådalsbruk
Installerte akustiske paneler på frontveggen, og ble veldig godt fornøyd både med det estetiske og lydgevinsten det gav. Takk til min gode hifi-nabo Olli for god hjelp 💪
IMG_4642.jpeg

Anlegget består av StereoKnight Lancelot S40 integrert rørforsterker, Eversolo DMP-A6 ME, custom ERA Mk6 med SME 3009 og Nagaoka MP300, Consonance Reference 40, Osborn Eclipse.
Jeg er veldig glad i lyden som StereoKnight og Osborn gir. Disse er kommet for å bli 👍
Platespilleren er midlertidig da jeg driver å pusser opp min Lenco (PTP variant).
Consonance trinnet er veldig lekkert og spiller pent, men jeg tror kanskje jeg bytter tilbake til Thrichord Diablo Med NCPSU. Ikke like fint å se på, men det er jo lyden som teller mest 😊

Alt i alt veldig fornøyd, så nå blir det mye musikkspilling utover høsten og vinteren

Vurderer hifi-rack, men vanskelig å finne noe annet som passer både til utstyr og vinyl. Kan plassere noen av platene et annet sted, men vil i hvert fall beholde et 50 talls plater lett tilgjengelig her.
Tar gjerne i mot forslag på møbel/rack
 

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Innlegg
2.478
Antall liker
490
Torget vurderinger
2
Skulle det være noe å pirke på er det at Eversolo skulle vært flyttet ned et hakk og kablene til den rett ut bak😎 Hehehe,det var pirk altså🤣🤣🤣
 

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
30.308
Antall liker
24.924
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Skulle det være noe å pirke på er det at Eversolo skulle vært flyttet ned et hakk og kablene til den rett ut bak😎
Da blir det vakker plass til både whisky- og bobleglass på glasshyllen. Slikt må jo være lett tilgjengelig når det lyttes skal.
Pent oppsett! Skal det være fjongere møbel enn Kallax tenker jeg Clic eller USM Haller (eller kanskje IKEA Eketsom gir et litt lettere uttrykk enn Kallax).
Fint og ryddig oppsett som det er! Dersom du allikevel skulle ønske griller i hodet, eller bare bidra:
 

Aasbakk

Hi-Fi interessert
Ble medlem
15.02.2017
Innlegg
72
Antall liker
93
Sted
Ådalsbruk
Da blir det vakker plass til både whisky- og bobleglass på glasshyllen. Slikt må jo være lett tilgjengelig når det lyttes skal.
Pent oppsett! Skal det være fjongere møbel enn Kallax tenker jeg Clic eller USM Haller (eller kanskje IKEA Eketsom gir et litt lettere uttrykk enn Kallax).
Fint og ryddig oppsett som det er! Dersom du allikevel skulle ønske griller i hodet, eller bare bidra:
Kallax er jo absolutt funksjonibel 😊 Tror jeg hører på dere og beholder den inkl litt fludium
IMG_4645.jpeg
 

tobyt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.12.2008
Innlegg
187
Antall liker
207
Sted
Buskerud
Torget vurderinger
1
Ser like bra ut på bilder som jeg vet det kommer til å gjøre i virkeligheten dette her Aasbakk! 😊 Nå har jeg jo ikke vært hos deg gog hørt etter at spileveggen kom opp, og det ser jeg frem til 👍
 

Aasbakk

Hi-Fi interessert
Ble medlem
15.02.2017
Innlegg
72
Antall liker
93
Sted
Ådalsbruk
Ser like bra ut på bilder som jeg vet det kommer til å gjøre i virkeligheten dette her Aasbakk! 😊 Nå har jeg jo ikke vært hos deg gog hørt etter at spileveggen kom opp, og det ser jeg frem til 👍
Bare å ta turen når det passer 👍 Velkommen skal du være 😊
 

Øyvind Ek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.01.2009
Innlegg
206
Antall liker
152
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
1
Installerte akustiske paneler på frontveggen, og ble veldig godt fornøyd både med det estetiske og lydgevinsten det gav. Takk til min gode hifi-nabo Olli for god hjelp 💪
Vis vedlegget 1065385
Anlegget består av StereoKnight Lancelot S40 integrert rørforsterker, Eversolo DMP-A6 ME, custom ERA Mk6 med SME 3009 og Nagaoka MP300, Consonance Reference 40, Osborn Eclipse.
Jeg er veldig glad i lyden som StereoKnight og Osborn gir. Disse er kommet for å bli 👍
Platespilleren er midlertidig da jeg driver å pusser opp min Lenco (PTP variant).
Consonance trinnet er veldig lekkert og spiller pent, men jeg tror kanskje jeg bytter tilbake til Thrichord Diablo Med NCPSU. Ikke like fint å se på, men det er jo lyden som teller mest 😊

Alt i alt veldig fornøyd, så nå blir det mye musikkspilling utover høsten og vinteren

Vurderer hifi-rack, men vanskelig å finne noe annet som passer både til utstyr og vinyl. Kan plassere noen av platene et annet sted, men vil i hvert fall beholde et 50 talls plater lett tilgjengelig her.
Tar gjerne i mot forslag på møbel/rack
 

Øyvind Ek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.01.2009
Innlegg
206
Antall liker
152
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
1
Det ble veldig fint rent estetisk og når lyden også ble forbedret så er det flott. Hvilke dimensjoner er det på treverket og er de standard trevare?
 

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
23.531
Antall liker
64.058
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Gratulerer med tråd og fint anlegg.
Vi bor ikke så langt unna hverandre,
og jeg kjenner igjen en del av komponentene dine. Det kan virke som du er god kunde hos HiFi Guiden. (?) 🙂
Osborn ht har gitt meg positive overraskelser et par ganger. En godt bevart hemmelighet.
Lykke til videre.
 
Topp Bunn