KrazyIvan# the Way of own Krazyness

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    fått litt øyenene opp for denne karen og 😊
    tar med passasjern og finner alltid tilbake til hans lunefulle formidlingsevne
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    hmm, fikk testa med en Lm dac også mtp det jeg føler med frekvensgangen, men det er samme opplevelse der på samme Lee ritenour plata så da er det ikke set dac-en heller godt å få bekrefta det i allefall får bare feilsøke vidre da,ikke vanskelig å bli rar av denne hobbyen til tider 🤓

    Mvh Krazy
     
    Sist redigert:

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Still go helg til dere 😊

    Har fått testa litt mer med de ekstra Clarity Csa kondisene i filtreringa,
    og det er ikke tvil om at det hadde noe for seg med 20% økning av kapasitet,
    føler det kan sammenlignes med lipo batterier til fjernstyrt bil det var som å gå fra 3celler til 4celler,
    om jeg da øker med 80% til så må det vel bli som å øke til 6-7 celler,
    med det sagt så er merkbart mer driv fra bunn til topp men også mer kapasitet til å frigjøre og separere lyden,
    som jeg var inne på etter første lytt så er det og mer energi oppover som gjør det litt edgy til tider,
    men trur jeg det skal gå å tune, mulig enda mer kapasitet vil være med på å roe det litt ned også? samt steppe opp på kvaliteten på kondisene,

    må si jeg også begynner å bli spent på hva potmeteret og kan være med på å ``rydde opp`` samt bytte ut så mye av elektrolyttene jeg kan med gode film kondiser,

    forøvrig sett litt på rør også, og jeg vet det er mye delte meninger om sub rør, men har blitt litt nysjerrig på Western electric 420-A da det er endel som mener dem kan funke knall som sub til 12ax7 jeg har jo nå RCA black plate men dem mangler litt luft oppover etter min smak, er det noen her inne som vet noe om Western 420 sånn generelt?


    Mvh Krazy
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    må vel snart bygge større kabinett til både pre og dac skikkelige film kondiser er ikke akkurat små så fort man bestiger 10uf så er dem jo på størrelse med strutseegg som de blå jeg nå tester 😁🤓
    men morro og da ihvertfall når enn hører betydelig forskjell til det bedre,på relativt enkle endringer
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    økningen av filterkapasitet i dac-en fortsetter å overraske :) skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd å øke før nå,
    fortsatt ingen tvil på at hele lydbildet har løsnet,ord er tydeligere strenger har mer sting og attack samt ro og størrelse har mye bedre stabilitet,det hele føles mye mer homogent uansett sjanger selv om noen inspillinger kan bli litt toppy men da er det heller innspillngens natur,
    merker jeg må trå varsomt med nermere tweakeing og tuning av den tonale balansen nå når jeg skal ferdigstille pre og dac, men dette var skikkelig gøy endelig begynner ting å låte logisk igjen :)
    og her er dagens fangst 16cd-er av litt ymse men kan ikke klage for 80kr 😊 da gjør detliksom ikke noe om dem ikke faller i smak og bare morro å ta med litt utenfor komfortsonen`` og

    Har forøvrig Evo sin gamle Accuphase A45 på besøk også, det virker å være en veldig trivelig og behagelig sak med flott naturlig og fin nyansert oppløsning,men for å være ærlig så føler jeg det litt som fryktet og som jeg tidligere har trudd jeg biter i meg og savner litt sting og driv i min stue på nesten 40kvm så for min del så er jeg redd for om hadde jeg hatt A-45 så hadde jeg nok i mitt oppsett og rom ikke sluppet tanken om A-50-60 med dobbelt så stor størmforsyning,
    og sånn når alt kommer til alt så trur jeg jeg gjør det lurest i å beholde Muse en stund til 😊
    noen ganger trenger man disse bekrefelsene på hva enn selv sitter med totalt sett.

    Ha en trivelig start på uka Godt folk 😊
    Mvh Krazy
     

    Vedlegg

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Leser og koser meg. Takk for at du deler litt levd liv, blir litt lei av marsipan og glam til tider jeg. Daxer tråden din ekte og real, me like.. 🙂
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Hyggelig å høre Gutta boys 😊
    prøver å forholde meg genuin så langt det lar seg gå 😊
    marsipan kan vi spise til jul 🙃
    Mvh Ivan
     
    • Haha
    Reaksjoner: HCS

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Thanks BangBang 😊 det gjelder å holde kondisen med denna kondisrullinga 🤣
    ikke at jeg har planer om ny pre med det første men snubla plutselig over denna SME SPL-2HE
    igjen den er bare så cool 🤗
     

    Vedlegg

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    nesten så jeg fikk lysta på tallskive rundt volumpoten på Jas preen og hehe
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Stå og styr på, Kraz. Og ta en tur hit når ting roer seg hos meg og anlegget er oppe og går.

    Stay safe i mellomtiden!
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Hadde vært trivelig det Gunner`n vi må få til noe der 😊stay good med flyttinga og alt det innebærer.
    Mvh Ivan
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    God dag til dere 😀
    hmm galskapen tar jo aldri slutt :ROFLMAO:🤓 sitter her og klør etter å få bestilltflere kondiser og motstandere så jeg kan så godt som ferdigstille pre med nye potmeteret og dac-en med filter kondiser,
    blir bare ikke enig med meg selv om jeg skal steppe opp 2 serier i samme merke som jeg nå har implementert i filtreringa Claritycap csa opp til cmr, cmr har jeg prøvd i talere tidligere med godt resultat dem er ganske neutrale men har god sammenheng og tetthet i lyden,
    eller om jeg skal kjøre på med 3 til av de Toichi kondisene jeg har i fra før🤔 begge kondis typene er metallisert film, bare redd for å miste de tinga jeg liker med blanding av Toichi & Claritycap og hehe, evig dilemma, eller så har Toichi også oljefylte metalliserte film kondiser som jeg og er nysjerrig på, jeg liker detaljeringsenven stabiliteten de ekstra Claritycap-en utgjør men savner en smule mer luft så kanskje de i olje hadde hatt den lille ekstra lufta oppover,bare en tanke,
    alle disse koster jo en slant & to, og alle tar sin plass så må nok bygge ut kabinetter uansett 🤓
    her er de 3 typene,
    har og tanker om kanskje det kunne vært greit å la dac stå for nokså neutral klang og overskudd og heller farge pre litt,vil liksom ikke ende opp med en dønn neutral piggtrå lyd heller,jeg liker jo godt holografi og detaljer men vil jo samtidig ha en ``varm tone`` på stemmer og instrumenter
    Mvh Krazy
     

    Vedlegg

    grammofon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Innlegg
    5.646
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    har og tanker om kanskje det kunne vært greit å la dac stå for nokså neutral klang og overskudd og heller farge pre litt,vil liksom ikke ende opp med en dønn neutral piggtrå lyd heller,jeg liker jo godt holografi og detaljer men vil jo samtidig ha en ``varm tone`` på stemmer og instrumenter
    Mvh Krazy
    Ja det er vel måten å gjøre det på - å overlate fargingen til preen. :)
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Riktig god kveld til de som titter innom 😊
    ikke så mye som skjer her venter fortsatt på litt deler til preen fra England, må si jeg er meget spent på utfallet,det er jo sjeldent man har helt kontroll på variablene i denne til tider møysomme hobbyen når enn først har havnet dypt inn i den :ROFLMAO:
    fort gjort å overkomplisere ting, så har prøvd i det siste å brukt tid å å reflektere litt å gå tilbake på hvilken kvaliteter og kompromiss som er viktigst for meg med hva anngår hermetisk reprodusering,
    og som jeg har vært inne på 1000 ganger før, jeg må gjerne reise tilbake i tid for å finne inspirasjon og genuinitet, og til tingenes betydning, for meg så er selve følelsene,levd liv,fargene og dramaet i musikken noe av det viktigste, synes det går igjen bare i moderne interne deler som for eks skal være basert på gamle utgåtte teknologier,kommer med store ord om at dem skal være nyskapende og uovertruffen kontra forgjengeren osv, det blir bare klarere for meg at dem ofte prøver for hardt å overgå forgjengern og fort drar ting ut av balanse i forhold til det som opprinnelig var så bra, eller kanskje mister fokuset fra hva som var kjernen, ikke nødvendigvis bare komplette produkter men også interne deler som blir benyttet, kan vel også sammenlignes med dem som liker nos rør bedre kontra nyvinningene``og det vil jo være smak og behag i begge leire,
    man kan vel dra det meste ut av proposjoner, men jeg blir som sagt alltid dratt tilbake mot det gode``gamle som hadde substans og som føles genuint :) jeg trur jeg ønsker meg mest egentlig en slags hybrid lyd med følelsene og fargene fra et godt oljemalleri men klarhet og renhet sortnivå fra dagens ultra hd,men mulig det ikke er en slik blanding jeg ønsker men heller bare et flott oljemalleri 🤔

    tilbake til rør pre prosjektet så har jeg valgt gamle og nye deler uavhengig av hva som måtte måle best men valgt i henhold til hva jeg selv trur mest på men så får vi se om virkeligheten vil ha det slik i praksis det er jo alltid like spennende ,litt for spennende til tider men det er jo noe med det som driver enn og :)
    blir å kutte ut bunndelen til kabinettet så jeg kan bruke den som plattform på undersiden til de nye delene da gode film kondensatorer fort blir littoversiza kontra original delene så blir spennende å se hvordan man får organisert alt 🤗 skulle vel nestenlaget et nytt kabinett fra scratch men det får eventuelt komme senere,
    nok tåkeprat for i dag får slenge ut litt muzikk og 🤓
    Mvh Krazy
    Litt i jazz hjørnet i dag.
    og for dem som liker Tsuyoshi Yamamoto Trio finner sikkert denne alright :)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    kul liten``mini`` snutt 🤗

    Tøff bil, som jeg kanskje kan eie engang, nå som ungdomdrømmen om Mazda MX blir bare fjernere og fjernere.
    Broren har en slik Mini, i moderne versjon. Han dro på ferie til Danmark med sykler på taket. Da han kom hjem og skulle inn på et kjøpesenter for å handle. Glemte at syklene fortsatt var på taket når han kjørte inn i garasjeanlegget. Resten er historie! :eek:😬:LOL:
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Siste innspurt av helga riktig god kveld til de som titter innom, vil denne galskapen ende ta så smått begynt litt igjen, men vil prøve å ikke stresse unødvendig så skynder meg langsomt``
    men i allefall begynt igjen godt å ha noe å pusle med sålangt bare bytta ut en kondensator og motstander reguleringa og fjernet unødvendige kondiser og motstander som var til motorstyring og lys samt fjernet et par inngangs kabler for å gjøre det hele litt mer ryddig og oversiktlig, neste blir vel å få i steppa potmeter,og positivt overrasket over kvalitetsintrykket av Amtrans carbon film motstanderne om enn sammenligner kvalitets utførelsen med for eks 4 ganger dyrere Audio Note tantalum,så blir alright å prøve dem ut å se om dem holder mål,vet jo for eks Canary Audio bruker mye disse carbon film motstanderne, Canary overrasket positivt på messa i fjor syns jeg mtp pris i forhold til mye annet,selv om Canary også koster sin slant, og ps tørke filla/ boxern må med more to come :ROFLMAO::coffee:
    Mvh Krazy
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Riktig god start`` på uka til de som titter innom :giggle::coffee:
    har nå i noen dager latt de få tweaksa i Jas pre spilles inn,Kun bytte av motstander i reguleringen til Shinkoh forjengern som Audio Note har bygget vidre, valgte Shinkoh mest av prinsipp,& Arizona red cactus som filter kondis fjerna et par unødvendige ledninger og motstandere,, samt nå bytta ut Jantzen alumen i diskant filteret med Arizona Blue cactus må bare bøye meg i støvet for en forskjell disse 3 tingene har utgjort ddisse Cactus kondisene er et funn til prisen i mine øyne for hva anngår realistisk og naturlig tone kombinert med flott flyt og følelsen av opptaksrom, folk får si hva dem mener om olje i kondiser, men ingen tvil om at de oljefyllte cactus-ene gir en helt annen flyt og tone enn hardpressa komprimert ren alu folie😊musikk skal vibrere og leve ikke undertrykkes!

    også ellers siste nytt inspisert Jas preen på utgangs printet, der ting ikke skal synes er det lett for at produsenter å slurve 🤣dervar det et par motstandere i serie med en kondensator klæsja sammen med masse silikon,på bildene er allerede endel silikon lirket av men her skal det ryddes etterhvert.
    Mvh Ivan
     

    Vedlegg

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    mulig det bare er jeg som er snål vet snart ikke hva dem bestemte seg for lengre :ROFLMAO:, men har nå satt i 6 nye motstandere 2 Shinkoh og 4 Amtrans nye carbon film, men sitter litt med intrykket at skal liksom alt av nyvinnende deler gå mot det linære og dønn flate, får meg til å tenke på de moderne rør kreasjonene som prøver for hard på å ikke låte som rør hva er egentlig vitsen? da må det jo være bedre å gå for en godt konstruert transistor da, sitter litt med følelsen over de nye carbonfilm motstanderne at ja kanskje dem har fått vekk noe av ullenheten til eldre carbon kompositt olign, men samtidig virker det som at dem prøver å fjerne det som gjør carbon til carbon liksom jeg skjønner det ikke helt for å være ærlig men nå er jeg pirkete og sær :ROFLMAO: jeg synes faktisk endel av nærværet og følelser forsvant litt for bekostning av en mer rettstemt lyd, mulig det bedrer seg med enda litt spilling men, sitter nesten å lurer på om jeg må tilbake til 50 talls nos deler for å få ønskede vibes og følelser tilbake til der det var gode rørforsterkere som brillierte i studioer hehe,

    Fortsatt Riktig go Hælj til de som titter innom :giggle::coffee:

    Mvh Ivan
     

    Vedlegg

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    kjenner det er mer frustrasjon enn kos akk nå men kan jo ikke gi seg når enn allerede har dratt det så langt :ROFLMAO: må jo bare få fullført og blitt desto viktigere for meg at i allefall dac og pre blir å få til noe jeg liker,
    blitt dårlig med salg desverre nok av useriøse folk som nærmest må få tingene tikjørt om dem skal vise interesse hehe, hatt et par stk på Muse men gidder ikke selge dem til 6k heller,Onkyo talerne står og fortsatt, mest fordi forrige intressent ikke fikk solgt sine egne likevell,
    jeg ble litt nysjerrig på Artec Art 100 transe effrekt som lå ute men den røyk en av få transer som vekka nyskjerrigheten,
    Drg?
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    kjenner det er mer frustrasjon enn kos akk nå men kan jo ikke gi seg når enn allerede har dratt det så langt :ROFLMAO: må jo bare få fullført og blitt desto viktigere for meg at i allefall dac og pre blir å få til noe jeg liker,
    blitt dårlig med salg desverre nok av useriøse folk som nærmest må få tingene tikjørt om dem skal vise interesse hehe, hatt et par stk på Muse men gidder ikke selge dem til 6k heller,Onkyo talerne står og fortsatt, mest fordi forrige intressent ikke fikk solgt sine egne likevell,
    jeg ble litt nysjerrig på Artec Art 100 transe effrekt som lå ute men den røyk en av få transer som vekka nyskjerrigheten,
    Drg?
    Ting går i sykluser, noe funker, noe ikke. Vurderer ting etterhvert her og, men tror det er lurt å kose seg litt der en er. Blir fort et jag, som ikke skaper nie annet enn smerte i en selv.
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    ja det har blitt desto viktigere å prøve å sette seg ned å faktisk nyte tingenes tilstand, og prøve å la det bare være som det er, derfor jeg også har prøvd å ikke gjøre for mye av gangen med pre også for å ikke rushe unødvendig siden jeg takler stress generelt dårlig for tiden,
    :giggle:
    vi får bare keep rocking on 🤘
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Good start på uka til dem som er innom 😊
    vet jeg ikke burde men fikk bare lyst 🤓 kork til demping mellom motstander og kondensator sa du :ROFLMAO:
    var mest for å få mellomrom mellom dem så hvorfor ikke bare gjøre det lille ekstra er jo det som er gøy med tweaking og personalisere litt 😇 klarte visstikke la vær å prøve å få inn noen motstandere til& samtidig omorganisere kobber kondensatorene så dem står opp ned isteden så dem får litt mer luft rundt seg,
    Mvh Ivan
    20201116_181711.jpg
    20201116_225326.jpg
    20201116_225528.jpg
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    neste skritt blir å hause inn siste part av deler til å montere i påbygg`` av kabinettet under siden film kondensatorer i olje fort blir litt oversize kontra original delene/elektrolyttene , og så blir det samtidig å få inn nye potmeteret med 41 step og ny inngangsvelger av Seiden tenker jeg,
    dette blir vel omtrent resten av lista tenker jeg da får det jaggu bli alright 🤓
     

    Vedlegg

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    så lenge varte den roa i ræva :ROFLMAO::coffee:God kveld til de som er innom,
    installerte potmeteret i dag😇
    første potmeterer har bytta til nå.
    Mvh Ivan
    20201118_130903.jpg
    20201118_131122.jpg
     

    Vedlegg

    3fsshifi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.06.2017
    Innlegg
    368
    Antall liker
    377
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    1
    Hei,

    Du skrev noe om å bruke Arizona blue på en beryllium tweeter?

    Hvordan fungerte det?

    Jeg har en selv, som kan oppleves av og til som litt skarp...
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Hei har ikke selv brukt Arizona blue på beryllium mulig jeg har fåreslått i en tråd som et alternativ der det ble tipset andre kondensatorer, da jeg syns Arizona virker interessante for pengene,har selv bare prøvd dem i nåværende høyttalere til silke tweeter,og red cactus i pre, jeg syns dem virker å ha en fin balanse av kontrast og glød`` for pengene :) men har også prøvd jupiter copper, men det blir jo en helt annen pris igjen 😇kan være vrient å finne den rette tonale balansen
    Mvh Ivan
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    denna var fet med 6c33c rør 😅 så ut som mye forsterker til 8k ulempen er 100v da men shit au :D
    a (1).jpg
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    har vært veldig mye stressa anngående prosjekene mtp at det er mye å holde styr på og å matche, men kjennes ut som det begynner å slippe litt opp nå som jeg vet jeg nermer meg ferdigstillelse av preen i det minste :) men fortsatt spent på den totale matchen,
    jeg ser nok for meg at det blir rør blokker av noe slag senere men må nok bare få spart seg opp så enn kan kjøpe noe man har skikkelig lyst på, vil jo ikke bytte bare for å bytte :)
    som du ser så liker jeg godt håndverk regner med du og setter pris på godt håndverk utifra din lange erfaring med motorer olign også, og liker selv å bruke hendene men har liksom ikke pusla så mye med håndverk de siste årene før disse prosjektene så er godt å føle enn får til litt igjen og ikke minst utfordra seg litt 😊 er noe med å få gjort mest mulig selv og
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.695
    Antall liker
    37.938
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    tar noen lune toner i kveld``/natt 😊🎶
    Skal høre igjennom disse du la ut :) sitter å tar meg en dram og hører på litt nye toner på youtube.
    Den du la ut av Passenger i går var fantastisk så jeg skal kjøpe det albumet når det kommer ut i januar
    Kos deg :)

    mvh
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.899
    Antall liker
    4.384
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Morro at noe fallt i smak Motorn, godt vi kan dele litt :D synes selv passenger har en veldig fin måte å formidle på og mye som er lett å kjenne seg igjen i, synes han er litt underrated, takk og like så ha en trivelig senkveld du og :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn