T-skjorter med morsomme trykk og tekster var noe vi herrer drev med i noen tiår før det ble trendy.. Nå måtte vi jammen slutte med det også gitt. Man kan jo ikke engang gå med musikk skjortene lenger ! Jeg vil ikke dele (u)kultur med en fjortis som ikke egentlig har hørt Iron Maiden eller the Clash, men som bare synes skjorten var tøff
Jævla fjortisser.. De tvinger meg til å bli voksen..
Traff forresten en "ung pige" her en dag som kunne forklare meg at jeg ikke måtte tro at jeg var "noe hipp" bare fordi jeg hadde sånne converse sko, så lenge jeg ikke matchet de med noen litt tøffere klær en mine.
Hva faen skal man si ? Jeg prøvde å forklare noe om at jeg faktisk ikke hadde skiftet sko-modell de siste 20 årene eller så. Hun stirret storøyd på meg og spurte om de solgte sånne sko i fjor også ? Jo de gjorde nok det svarte jeg. Hverken yo-yo, hubba bubba, converse eller slush er helt nye oppfinnelser ser du. Og gamle soul klassikere ble laget noen år før de dukket opp i dressman reklamer..
Jeg er gammel og dum, skal jeg bare vite..
Var man ikke gammel først ved 50 års alderen før ? Noen og tredve kan da ikke være så ille ?