Kule texter på T-skjorter

Z

Zomby_Woof

Gjest
Er jeg den eneste som synes stringtruser er fryktelig uelegante? Spesielt synes jeg de er fæle når de kryper over lave bukselinninger. Yikes!!

For ikke snakke om 'bushes'. Kom deg til frisøren, jente!

K

kbwh

Gjest
Er jeg den eneste som synes stringtruser er fryktelig uelegante?
Kommer an på den som har dem på. På Ipanemastranden i Rio er det ganske mange elegante kvinner i stringbikinitruse f.eks.
Spesielt synes jeg de er fæle når de kryper over lave bukselinninger. Yikes!!
Enig.

For ikke snakke om 'bushes'. Kom deg til frisøren, jente!
Litt trim har aldri skadet. Heller ikke i en herres armhuler.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Kommer an på den som har dem på. På Ipanemastranden i Rio er det ganske mange elegante kvinner i stringbikinitruse f.eks.
Jeg har aldri klaget på innholdet. Det er innpakkingen jeg finner uelegant. Det er noe med stringvariantene som bryter harmonien i linjene. Og den siste dille med tattiser på korsryggen..... Don't get me started!!!

Gi meg ren, naken, solgyllen hud! Skal det pakkes inn, er ikke string svaret.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Kanskje dumt tidspunkt å fortelle at jeg har kjøpt meg Volvo V70 ??? ;D

JohnBender

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.04.2006
Antall liker
0
T-skjorter med morsomme trykk og tekster var noe vi herrer drev med i noen tiår før det ble trendy.. Nå måtte vi jammen slutte med det også gitt. Man kan jo ikke engang gå med musikk skjortene lenger ! Jeg vil ikke dele (u)kultur med en fjortis som ikke egentlig har hørt Iron Maiden eller the Clash, men som bare synes skjorten var tøff :mad:

Jævla fjortisser.. De tvinger meg til å bli voksen..

Traff forresten en "ung pige" her en dag som kunne forklare meg at jeg ikke måtte tro at jeg var "noe hipp" bare fordi jeg hadde sånne converse sko, så lenge jeg ikke matchet de med noen litt tøffere klær en mine.
Hva faen skal man si ? Jeg prøvde å forklare noe om at jeg faktisk ikke hadde skiftet sko-modell de siste 20 årene eller så. Hun stirret storøyd på meg og spurte om de solgte sånne sko i fjor også ? Jo de gjorde nok det svarte jeg. Hverken yo-yo, hubba bubba, converse eller slush er helt nye oppfinnelser ser du. Og gamle soul klassikere ble laget noen år før de dukket opp i dressman reklamer..

Jeg er gammel og dum, skal jeg bare vite..

Var man ikke gammel først ved 50 års alderen før ? Noen og tredve kan da ikke være så ille ?

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Hva? Hvilken T-skjorte? ???

;D ;D ;D

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
T-skjorter med morsomme trykk og tekster var noe vi herrer drev med i noen tiår før det ble trendy.. Nå måtte vi jammen slutte med det også gitt. Man kan jo ikke engang gå med musikk skjortene lenger ! Jeg vil ikke dele (u)kultur med en fjortis
second that.

Topp Bunn