Kunst e.l.

Ambings

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Antall liker
5
Har en kvart hvit vegg bak TV-en som jeg trenger noe bildegreier til (så interessert er jeg i kunst). Noen med gode tips (skummet både Ikea og Skiedar på nett uten å finne det helt store).

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.486
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Finn deg noen fine trebiter og bygg deg ei ramme, trekk den med stoff, handle inn maling og inviter alle barna du kjenner og vips en orginal + handle inn litt boller og brus så blir du nok en kjempepopulær onkel/tante osv. Alle barn digger at det henger opp kunst som de har vært med å lagd.
Alternativt ta med dama/kona o.l. å lag bildet selv, kladd ned en plan f.eks strekmenn i artige positurer, billig og gøyalt...kanskje til og med romantisk, det er bare å bruke fantasien...

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Bak TVn ? Hvorfor skal du ha bilder bak TVn ?

Ambings

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Antall liker
5
Det er en stor hvit flate OVER TV-en...

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.430
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei!
Er butikk både i Bergen og Oslo vet jeg som selger kunst fra unge østeuropeiske studenter! Masse stilige bilder, og ålreite priser!

Mvh
OMF

A

Affa

Gjest
Kjøp en litografi eller 5 for svarte. Oppsøk kunsten, galleriene. IKEA og Skeidar har ingenting som skal på veggen utenom på barnerom. Kjøper du stereo på el-kjøp?

A

Affa

Gjest
Hei!
Er butikk både i Bergen og Oslo vet jeg som selger kunst fra unge østeuropeiske studenter! Masse stilige bilder, og ålreite priser!

Mvh
OMF
Smørerier av kriminelle bander. Kjøp norsk.

Ambings

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Antall liker
5
Jeg er litt inne på å kjøpe noe ordentlig (det er sant at jeg ikke handler stereo på Elkjøp...).
Men jeg tror ikke jeg skal ta av på kunst også...kikket innom fineart, men fant ikke helt det jeg ville ha. Det som så bra ut var litt lite, kunne tenkt meg noe som vare en drøy meter bredt (1-1,5) og gjerne 50-70 cm. høyt...
Litt merkelige krav - men, men...
Hva heter forøvrig den butikken i Oslo?

Ambings

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Antall liker
5
Smørerier av kriminelle bander. Kjøp norsk.
Kanskje det er nettopp her vi bør handle, så stikker de ikke av med bil og stueanlegg!

Ambings

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Antall liker
5
Mange gode forslag her som må tas opp til vurdering...hifi-kunst var jo ikke så dumt - men jeg vet ikke helt om jeg deler mannens filosofi...

Topp Bunn