Diverse Kunst og artisteri utenom det vanlige.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.505
Antall liker
2.944
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Denne tråden er ment å fange opp kunst og artisteri-utrykk som ikke har utgangspunkt i "vanlige" utrykksformer.

Starter med denne - som er så hinsides vakkert, intenst, kraftfullt, mykt og gåsehudfremkallende hos meg. (og ja, jeg har i dette tilfellet glemt at jeg hater slike programmer hun deltar i)

The Incredible Power Of Concentration - Miyoko Shida
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.378
Antall liker
102.342
Torget vurderinger
23
Denne tråden er ment å fange opp kunst og artisteri-utrykk som ikke har utgangspunkt i "vanlige" utrykksformer.

Starter med denne - som er så hinsides vakkert, intenst, kraftfullt, mykt og gåsehudfremkallende hos meg. (og ja, jeg har i dette tilfellet glemt at jeg hater slike programmer hun deltar i)

The Incredible Power Of Concentration - Miyoko Shida
Ikke bare vakkert utført, men hele settingen og selve "drivveden" hun bruker er en estetisk höjdare. Men så er jeg jo ikke akkurat objektiv - er meget opptatt av japansk kultur og kunst og har samlet keramikk etc. i mange år. Motvekt til all driten vi vaser rundt i til hverdags - ufrivillig.

Edit; Deilig dame også...:cool::cool::D
 

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Innlegg
8.700
Antall liker
7.011
Takk EMO! Veldig fint!



Vet ikke helt om dette kvalifiserer innenfor trådens tema, men jeg tar sjansen.... :cool:

3D projektering utendørs på ordentlige bygninger er i vinden. Bare fantasien setter grenser.
Litt av det folkelige slaget dette, men det finnes utrolig mye bra kunstnere der ute som får mye uttrykk ut av stilarten. De er bare ikke så opptatt av dokumentasjon. ;)





Litt gammelsdags skygge/siluettspill.
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.130
Antall liker
10.593
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Flott.. Vil også anbefale Senkveld ikveld med capt Frodo.. Vet litt hvem han er. Er mer performance.
 
Topp Bunn