Det kan hende kvaliteten generelt har bedret seg noe nå som produksjonskapasiteten virker å være mer i balanse enn den var for noen år siden. Nyere produksjonsmateriell, økt kompetanse, mindre hastverk osv bør jo ha gitt noen utslag.
Om produktet ikke fremstår slik det er ment å være/burde være (skader, skavanker ol) så har jeg ved flere tilfeller reklamert. Dessverre har det da vært litt som Blues er inne på - som f.eks en produksjonsbatch her hele partiet har samme feil. Det hjelper lite om de man har kjøpt produktet hos er velvillige, når alle platene har samme skavank. Har ved et par tilfeller måtte heve (og fått aksept for det) kjøpet.
Det var enklere i gamle dager, da man hørte på plata i butikken før man handlet.
Retur og reklamasjon er selvfølgelig noe mer tuklete når man handler på nett og ikke i fysisk butikk. Men - mange er jo så "gniene" at kan de spare noen få kr. på å handle på nett så gjør de det fremfor å støtte opp om de få platesjappene som er igjen. Således har det blitt færre fysiske butikker, og enda færre vil det bli.