LandIsland
Hi-Fi interessert
Denne tråden er for alle mine kreasjoner. Kommer til å legge ut det jeg holder på med av høyttaler og forsterker bygg. Grunnen til en slik tråd må vel være å få mest mulig respons av dedikerte som holder på med det samme som meg og ikke bare litt begeistring fra venner. Dere er hjertelig velkommen til å kommentere både positivt og konstruktivt på de valg jeg har gjort i byggeprosessene.
Jeg kan begynne med en forsterker jeg fullførte i går, det er et kit fra chipamp.com og jeg er veldig fornøyd med resultatet siden dette er mitt første skikkelige forsterkerbygg. Fronten, volumknappen og bak med høyttalerterminalene er det eik og chassiet er en hammond aluboks som er lakkert med biltema lakk.
Jeg kan begynne med en forsterker jeg fullførte i går, det er et kit fra chipamp.com og jeg er veldig fornøyd med resultatet siden dette er mitt første skikkelige forsterkerbygg. Fronten, volumknappen og bak med høyttalerterminalene er det eik og chassiet er en hammond aluboks som er lakkert med biltema lakk.