Lansering av Audio Note Cobra på restaurant Vaaghals

Peter Qvortrup kommer til Norge!

Vi på SteReoFil har gleden av å invitere til lansering av Audio Note sin grensesprengende nye rørforsterker; Audio Note Cobra, på restaurant Vaaghals tirsdag 11.02.2020.

Cobra_2_lite.jpg


Hør historien om Audio Note og deres seneste modell fra selveste Peter Qvortrup! Vi byr på enkel servering (bilen har det best i garasjen) og fantastiske musikkopplevelser fra et komplett Audio Note-system.

Plassene er begrenset, førstemann til mølla!

Meld deg på her:

https://www.facebook.com/events/588292305051009/

For mer informasjon om Audio Note Cobra:

https://www.audionote.co.uk/cobra



Hilsen

Jens
SteReoFil AS
 

Kommentarer

Haglund84

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2010
Innlegg
818
Antall liker
1.129
Torget vurderinger
18
Påmeldt.
Ser virkelig frem til dette arrangementet!
 

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Innlegg
1.821
Antall liker
609
Spent på hva de har gjort med analogdelen i DACen. Ser at man benytter TDA1543, som er den første chipen jeg noen gang brukte til en DIY-DAC... for 20 år siden.;)
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.905
Antall liker
1.924
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Det ble snakket litt om denne på høstmessa også, altså Philips chip.
Her er litt om AN DAC med den samme:
https://www.dagogo.com/audio-note-uk-dac-0-1x-review/

Flott at dere drar igang fine events SteReoFil! Håper dere får til lyden, etter det jeg husker stort lokale og mye glass. Dere har kanskje en egen lounge:?
Råtøff forsterker den Cobraen! Digitale innganger og remote ja, autobias også..?
 

TomVen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.01.2008
Innlegg
482
Antall liker
457
Sted
Jar
Ville forundre meg stort om den ikke har autobias; Audio Note sine forsterkere pleier å ha det.

Spiller den like godt som stamfaren, har dere virkelig noe å glede dere til (får dessverre ikke deltatt selv):

ai500.jpg
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.908
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Hva blir prisen på den?

-BB-
Prisen blir 44.995,- (!) 2 x 28W, innebygget DAC, fjernkontroll. Ganske revolusjonerende spesifikasjoner for Audio Note. :)

Mvh

Jens
SteReoFil AS
Ikke verst! :) Høres spennende ut.
Alt inkludert i en komplett pakke, så synes jeg ikke prisen sånn umiddelbart var avskrekkende.
Men hvor på AN nivå stigen ligger denne Cobra? (Om man skal sammenligne med separate komponenter).

Skulle likt å høre den ved anledning. Får se neste gang jeg er på østlandet :)
 

TomVen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.01.2008
Innlegg
482
Antall liker
457
Sted
Jar
Hva blir prisen på den?

-BB-
Prisen blir 44.995,- (!) 2 x 28W, innebygget DAC, fjernkontroll. Ganske revolusjonerende spesifikasjoner for Audio Note. :)

Mvh

Jens
SteReoFil AS
Ikke verst! :) Høres spennende ut.
Alt inkludert i en komplett pakke, så synes jeg ikke prisen sånn umiddelbart var avskrekkende.
Men hvor på AN nivå stigen ligger denne Cobra? (Om man skal sammenligne med separate komponenter).

Skulle likt å høre den ved anledning. Får se neste gang jeg er på østlandet :)
Ser her at den er klassifisert som «Level 2», til tross for at den er «push-pull»:

https://hifihaven.org/index.php?threads/audio-note-entering-the-push-pull-market-with-cobra.5537/
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.133
Antall liker
9.288
Torget vurderinger
2
Tusen takk for et stilfult og interessant arrangement. Nydelig servering og gøy å høre filosofien rett fra produsent.
Mye folk og ulik adgang til sweetspot gjør at lyden er ikke så lett å bedømme. Uansett kule produkter.
mvh
BC
 

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Innlegg
4.569
Antall liker
1.240
Torget vurderinger
11
BC,fekk du spurt Peter hvorfor utstyret deres måler så ræva,og hva de bruker målepparatene sine til ? :D

Ser ut som et flott arrangement.Hadde jeg budd på Østlandet så skulle jeg fått med meg det der.
 

TomVen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.01.2008
Innlegg
482
Antall liker
457
Sted
Jar
Tusen takk for et flott arrangement; bedre kan det rett og slett ikke gjøres!

Cobra er et smykke av en forsterker. Jeg satt langt ut på siden i rommet, men lyden var likevel god.

Jeg skrev foran at den var klassifisert som «Level 2». Men Peter Qvortrup sa at det ikke var tilfelle; «Level 2» er fortsatt forbeholdt forsterkere som er «Single ended». Det er uansett en knakende god forsterker, som i følge PQ er «way better than the old Audio Innovations Series 500». Gamle Series 500 har til nå vært den mest «musikalske» forsterkeren jeg har visst om, men jeg tror ham på at Cobra er enda bedre.
 
Sist redigert:

Informasjon om bruker

SteReoFil
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
550
Link til alle artikler
183
SteReoFil sine annonser
Bransjenyheter
THORENS TD 124 DD 140th Anniversary

THORENS TD 124 DD 140th Anniversary

  • 10
Denne spilleren er laget for å feire Thorens sitt 140-års-jubileeum og er utsolgt verden over. - kun 140 stk. blir produsert. - to kommer til Norge - vi har èn av de. :)...
Fortsett
Norgespremierer på Oslo HiFi Show!

Norgespremierer på Oslo HiFi Show!

  • 1
Norgespremierene kommer på løpende bånd på Oslo HiFi Show nå til helgen. :D Vi gleder oss enormt og håper du kommer innom. Vi kan blant annet friste med: - MBL sitt ekstremoppsett med MBL...
Fortsett
Bransjenyheter
Audio Note AN-E Ltd Field Coil (lvl 5) til Oslo HiFi Show!

Audio Note AN-E Ltd Field Coil (lvl 5) til Oslo HiFi Show!

  • 3
YES, de kom i tide og står nå til innspilling! Det er bare en drøy uke til Oslo HiFi Show og vi gleder oss vanvittig! :D Det er godt mulig at vi har tatt oss vann over hodet denne gangen...vi...
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen innom butikken på kaffe og kake!

Velkommen innom butikken på kaffe og kake!

  • 12
Håper du har mulighet til å komme innom butikken for et lite kakestykke og en hyggelig prat. :) Vi har selvsagt 20% rabatt på alle varer i butikken også (ikke bare nettbutikken). VELKOMMEN...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi fyller 20 år og gir 20% rabatt på alle* varer ut uken!

Vi fyller 20 år og gir 20% rabatt på alle* varer ut uken!

  • 24
Tusen takk til dere alle sammen! For 20år siden satt vi som tente lys i kassa og ventet på at telefonen skulle ringe og at døra skulle åpne seg. Telefonen har (takk og lov) ikke sluttet å ringe...
Fortsett
Bransjenyheter
RIAA-favoritt tilbake på lager! :-)

RIAA-favoritt tilbake på lager! :-)

  • 2
LUXMAN E-250 Vi har fått inn noen få eksemplarer av denne fantastiske RIAA-en fra LUXMAN. Antallet på lager er lite og leveringstiden er dessverre lang, så om du vil sikre deg et eksemplar kan...
Fortsett
Topp Bunn