Larsen høyttalere

Kommentarer

666

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2013
Innlegg
2.510
Antall liker
6.120
Torget vurderinger
14
Larsen 4 en utrolig bra høyttaler.
 

TomVen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.01.2008
Innlegg
482
Antall liker
457
Sted
Jar
Dette er spennende saker:) Flott med høyttalere som kan stå helt inntil bakveggen, og som blir fullt integrert med rommet. Går det veldig ut over lyden om det f.eks. står en bokylle mellom høyttalerne?
 

TomVen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.01.2008
Innlegg
482
Antall liker
457
Sted
Jar
Ingen som kan svare på spørsmålet om høyttalerne trenger fri luft mellom seg for å virke som tiltenkt?
 

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Innlegg
5.723
Antall liker
486
På et svensk forum skrives det at en sofa imellom høyttalerne har god virkning. Hvis du skal ha en hylle imellom kan det være en ide å dempe flatene som vender mot høyttalerne.
 

mana

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.08.2009
Innlegg
655
Antall liker
190
Torget vurderinger
24
Finner ingenting om høyttaleren på nettsiden deres.
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.905
Antall liker
1.924
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Ingen som kan svare på spørsmålet om høyttalerne trenger fri luft mellom seg for å virke som tiltenkt?
Hei, jeg har 4.2 i TV kroken her. TV står på gulvet og litt ut fra veggen. Jeg får best resultat av å dra HT litt frem. De står ca 15cm fra bakvegg. Som du ser så er elementene vinklet innover, så om lyden «treffer» det som står mellom HT avhenger jo også av distansen mellom HT. Tenker selv det er best av spredningen ikke blir hindret.
 

Vedlegg

Miles

Bransjeaktør
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
1.174
Antall liker
291
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
3
Dette er spennende saker:) Flott med høyttalere som kan stå helt inntil bakveggen, og som blir fullt integrert med rommet. Går det veldig ut over lyden om det f.eks. står en bokylle mellom høyttalerne?
Det går helt fint å ha en bokhylle mellom høyttalerene. Stort hifi rack med platespiller går også helt fint
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.682
Antall liker
7.922
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Eg har rundstrålande høgtalarar, og der kunne eg høyre når TVen var mellom høgtalarane. Eg har løyst problemet ved å la flatskjermen få ein svingarm, slik at eg svingar han fram når det skal sjåast TV, og bak når det skal lyttast seriøst. hylla eg brukar er lågare enn høgtalarelementa (ikkje bassen då) Trur eg ville vore forsiktig med å plassere høgtruvande ting mellom høgtalarane.
 

Informasjon om bruker

Miles
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
291
Link til alle artikler
248
Miles sine annonser
Bransjenyheter
NEAT Mystique Classic test i The Ear

NEAT Mystique Classic test i The Ear

  • 0
Link til test av Neat Mystique Classic : Neat Nails Mystique Classic | The Ear (the-ear.net) Neat Acoustics MYSTIQUE Classic veil. Pris 37000 kr. NÅ kun 30 000 kr. www.NordicSoundDesign.no...
Fortsett
Bransjenyheter
Oslo HiFi Show 2024 Nordic Sound Design

Oslo HiFi Show 2024 Nordic Sound Design

  • 5
Velkommen til rom 105 på Oslo HIFi Show Vi spiller på Atoll ST 300 sig. STREAMER PRE /DAC veil. 36 000 kr. Nå kun 29 750 kr. BAT VK 3500 Veil. 162 000 kr...
Fortsett
Bransjenyheter
Balanced Audio Technology 15 % Messe Rabatt

Balanced Audio Technology 15 % Messe Rabatt

  • 0
Vi har messe tilbud på BAT 15 % Rabatt www.NordicSoundDesign.no
Fortsett
Bransjenyheter
Neat Elite Classic review i The Ear

Neat Elite Classic review i The Ear

  • 0
Neat Elite Classic - " A HiFi Sensation" Link til test : https://the-ear.net/.../neat-elite-classic-speakers-to-go/ Neat Elite Classic kan oppleves på Oslo Hifi Show Rom 105 Veil pris 50 000...
Fortsett
Bransjenyheter
BAT Monoblokker REX 500

BAT Monoblokker REX 500

  • 6
Vi har tilbud på Balanced Audio Technology REX 500 Monoblokker REX 500 Amplifier 525 watt pr, blokk 64 kg pr, blokk Veil. pris for monoblokkene er 666 666 kr. Ta kontakt for pristilbud ! For...
Fortsett
Bransjenyheter
Balanced Audio Technology tilbud

Balanced Audio Technology tilbud

  • 0
Balanced Audio Technology VK 80 preamp og Balanced Audio Technology VK 80 Power amp. BAT VK 80 pre amp. Ekte balansert konstruksjon med 4 stk. 6H30 SuperTube BAT VK 80 power amp. Ekte...
Fortsett
Topp Bunn