Har satt hodetelefonforsterker i ”..”, da dette i utgangspunktet er en integrert stereoforsterker. Men, det er forholdsvis mange som benytter denne kun til htlf, og som har den som én av sine klare preferanser. Bl.a Skylab på Head-Fi har gjentagende ganger omtalt denne i rosende ordelag – og har vel fortsatt et eksemplar.
At de av dere her inne, som noe i nærheten av å ”kappes” om å kjøpe flest mulig htlf.amp´s
ikke har testet denne ennå er for meg en ”gåte”
.
Om noen skulle prøve seg, så kan den nok med fordel rør-tweakes. Full autobias, så her er det bare å putte i nye rør og ”trykke på knappen”.
Mener å huske at Audioart har en brukt inne, og importøren averterer en demomodell her på HFS. Sistnevnte vil jeg tro låner den ut til test for en evt. potensiell kjøper.
Leben Hi-Fi Stereo Company
At de av dere her inne, som noe i nærheten av å ”kappes” om å kjøpe flest mulig htlf.amp´s
Om noen skulle prøve seg, så kan den nok med fordel rør-tweakes. Full autobias, så her er det bare å putte i nye rør og ”trykke på knappen”.
Mener å huske at Audioart har en brukt inne, og importøren averterer en demomodell her på HFS. Sistnevnte vil jeg tro låner den ut til test for en evt. potensiell kjøper.
Leben Hi-Fi Stereo Company
Vedlegg
-
16.6 KB Visninger: 961
Sist redigert: