linn axis

n00b

Medlem
Ble medlem
10.12.2006
Antall liker
0
Hei!

En kollega av meg skal muligens selge sin linn axis. Siden jeg er på jakt etter en platespiller til mitt "nybegynner"-anlegg vurderer jeg å kjøpe den. Skal eventuelt stå med en Audiolab 8000A.

Tror jeg kan få den til en ok pris (1500,-). Hva sier dere? Er det en ok spiller til prisen han skisserer? Alternativet mitt er å lete etter en rega p2 eller p3.

Mvh
n00b

B

bamsemann

Gjest
Hei!

En kollega av meg skal muligens selge sin linn axis. Siden jeg er på jakt etter en platespiller til mitt "nybegynner"-anlegg vurderer jeg å kjøpe den.  Skal eventuelt stå med en Audiolab 8000A.

Tror jeg kan få den til en ok pris (1500,-). Hva sier dere? Er det en ok spiller til prisen han skisserer? Alternativet mitt er å lete etter en rega p2 eller p3.

Mvh
n00b
Det må jo være et knallkjøp, så fremt den er i orden..

bamsemann.. :)

n00b

Medlem
Ble medlem
10.12.2006
Antall liker
0
Takk for kjapp feedback. Mannen er en god kollega av meg som har gått digitalt og derfor ikke har bruk for spilleren lenger. Vet det ikke er noe tull, for å si det slik.

Nu vel, da er det bare å vente på at han bestemmer seg for om han ønsker å kvitte seg med vidunderet :)

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
276
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
En Linn Axis er en god spiller, og bedre enn hvilken som helst P3 i utgangspunktet. Den er utrolig mye bedre lydmessig enn en Linn Basik (som er på nivå med P3).

Obs for arma, er det en god og slarkefri Akito så er det supert. Jeg mener at noen av Axis'ene kom med Basik, den er ikke spesielt god etter dagens standard, og hadde lett for lagerslark når uinvidde monterte pu'er på de uten å løsne basen.

Men alt i alt; kjøp den!

En Linn Axis/Audiolab 8000A kombinasjon vil kunne tåle nokså gode høyttalere uten å bli avkledt.
8000A er god og vil drive mange høyttalere så lenge man ikke overdriver, men kan være litt "grå" og flat om man sammenlikner med den langt bedre 8000S og med 8000C/P, men så er det noe med å få tak i slike; de er ikke ofte på børsen.

Mvh Vidar P

Topp Bunn