Linn LP12/RB300

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
460
Torget vurderinger
4
Har tenkt å montere en RB300 på min LP12 no.3:

Noen som vet hvor jeg finner monteringsmalen for Rega RB300 armen. Vet at c/c spindel/arm skal være 222mm, men hadde vært greit med malen.

mvh
FZ

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
460
Torget vurderinger
4
Takk for tipset, laban, men der har jeg allerede lett uten å finne malen.

L

Lars.N

Gjest
Sorry da kan jeg ikke hjelpe vet det er flere som har spurt etter mal til rega 300 på div fora.

Lag din egen da vel på pc,n å skriv den ut på photo papir :)

Laban

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
460
Torget vurderinger
4
laban skrev:
Men den kan du få ;D
Jo takk, men protractorer har jeg nok av fra før ;)

Luvaton

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.05.2007
Antall liker
38
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
toriamos skrev:
Du har antageligvis lest dette innlegget? Synes det ser ut som det inneholder svaret i alle fall.
http://www.vinylengine.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1979&highlight=rb300
jup :)
Har brukt noen timer på diverse lp12/vinyl fora på leting etter bla. en ok arm til min "nye" LP12 som er på vei med posten 8)

@FZ Hvilken arm har du på #2? og hva vil du ha på #4? hehe

Bommet litt på tastene i natt og kjøpte en Akito på ebay, skulle by på en Ittok men blingset nok litt i nattemørket.
Har og tenkt på en rb300/700, kan jeg spørre om dine erfaringer på området da det virker som du har en del erfaring.

Mvh
Luvaton

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
460
Torget vurderinger
4
Luvaton skrev:
@FZ Hvilken arm har du på #2? og hva vil du ha på #4? hehe

Har og tenkt på en rb300/700, kan jeg spørre om dine erfaringer på området da det virker som du har en del erfaring.
Når Ekos SE dukker opp skal Ekos 2 tilbake på nr. 2. Nr. 4? :) Hvem vet hva som dukker opp, men har ingen umiddelbare planer om forøkelse av LP12 stallen 8)

Har dessverre ingen erfaring med Rega-armer på LP12. Har hatt SME series 2 og 3, to Ittok'er, Ekos 1 og Ekos 2.

FZ

Edit: Er litt usikker på om du kan få litt trøbbel med Rega-armene om du har et LP12-plinth med store hjørneavstivninger. Mulig det blir konflikt der? Dette er det sikkert andre som har erfaring med.... Min spiller nr. 3 er et eldre Afromosia-plinth uten store hjørneavstivninger og da regner jeg ikke med noen kompatibilitetsproblemer med RB-300.

B

break_out

Gjest
Rega armbord og armsenter til spindelsenter på riktig avstand og du er i mål. Finnes ingen kinky tool for rega armer eller?

Har du tre LP12'er FZ? All power to you ;)

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
460
Torget vurderinger
4
break_out skrev:
Har du tre LP12'er FZ?
En Keel'ed, en Cirkus'ed og en pre-Cirkus'ed. Valnøtt, rosenut og afromosia.....burde holde det 8)

Topp Bunn