Liten, enkel, billig lydavspiller

Rocke-Rolf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.02.2011
Antall liker
36
Torget vurderinger
19
Heisann!
Jeg trenger å finne en liten mp3 ( eller andre formater)-spiller som er helt enkel og billigst mulig. Det kan godt være begrenset til avspilling av kun ett spor. Noen som vet om slikt er å få tak i på ebay?

Tenker i samme gate som det som er i leketøy, forhåndsprogrammerte spillere som spiller få eller ett spor.

Gjerne usb for programmering/innspilling og minijack ut, men det må ikke være det.

Rocke-Rolf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.02.2011
Antall liker
36
Torget vurderinger
19
Hei, takk for tipset!

Men jeg lurer på om de finnes ennå enklere, som det som er i leker? Gjerne bare et nakent kretskort, det skal bygges inn..

labrat

Medlem
Ble medlem
11.05.2011
Antall liker
0
Du tenker kanskje på noe slikt som ligger i disse postkortene med lyd?
Men problemet er at interfacet er ikke standard, så det kan koste å skaffe noe som du kan koble deg til kortet, og legge inn den ønskede lyden for avspilling.
Hvor mange slike skal du ha?
For kun noen få, er nok disse billige fra Deal Extreme eller eBay like bra, bare ta ut innmaten/kortet?
For en pris under 5 dollar pr. stk., under 30 kroner, burde det ikke være noen stor og uoverkommelig investering!
Dersom du leter etter mange hundre, eller tusen, burde du nok heller prøve å få kjøpt noe direkte fra en Kinesisk produsent.

Rocke-Rolf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.02.2011
Antall liker
36
Torget vurderinger
19
Det tenkte jeg ikke på nei, sikkert ikke bare å koble på pc'en nei. Er ikke snakk om så mange enheter at det å kjøpe direkte fra fabrikk er så aktuellt.

Topp Bunn