Liten TV eller stor PC-skjerm

Steen

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2005
Antall liker
1.552
Som tittelen sier; jeg har kun plass til en 32 tommers skjerm på kjøkkenet, og lurer på om det er OK å går for en PC skjerm med HDMI inngang, da jeg uansett bruker parabol og ikke den innebygde mottaker i TV'en.
Er det noen ulemper med en slik løsning, eller er det løp og kjøp nå under black week?
Steen

Proethifi

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.04.2023
Antall liker
1.100
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Som tittelen sier; jeg har kun plass til en 32 tommers skjerm på kjøkkenet, og lurer på om det er OK å går for en PC skjerm med HDMI inngang, da jeg uansett bruker parabol og ikke den innebygde mottaker i TV'en.
Er det noen ulemper med en slik løsning, eller er det løp og kjøp nå under black week?
Steen
Jeg har brukt det før, går fint det. Hva har du tenkt å bruke til høytalere?

Det finnes også data monitorer fra Samsung, som har LAN inn, intern høytaler, fjernkontroll og mulighet for apper.

Denne er et eksempel:

Sist redigert:

Steen

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2005
Antall liker
1.552
Jepp. Sett på lillebroren G5 i 32". Kan det grelle lyset i høyttalerne og bak slås av?

Deng1

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.04.2024
Antall liker
1.491
Sted
VestBredden
Jeg bruker en Samsung Display 65", som jeg har koblet til min PC, og som jeg ser på nå som jeg skriver dette.
Jeg bruker ikke lineærTV i det hele tatt, bare streamer. Ikke vært noe tull i det hele tatt

Proethifi

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.04.2023
Antall liker
1.100
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Jepp. Sett på lillebroren G5 i 32". Kan det grelle lyset i høyttalerne og bak slås av?
Lyset bak kan skrus av på den jeg nevnte over, vil foreslå å lese i bruksanvisningen på modellen du ønsker.

På G7, er det kun 2 HDMI inn, hvor muligvis en av dem er en monitor kontakt som ikke er en vanlig HDMI kontakt, så det er vell en ulempe.

Topp Bunn