litenytt.no

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.210
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Lite tips til musikk elskere.
Var innom denne bruktbutikken forrige helg. Den ligger i Lærdal innerst i Sogn, så det er vel få som kankje legger turen dit. På den annen side har de mesteparten av utvalget registrert, og på nett. Prisne er ok, og røska med meg litt av hvert da jeg var innom. Da jeg var der hadde de nettopp fått inn en samling fra et dødsbo. Platene var ikke registrert ennå, men det dreier seg iallefall om 1200 LP plater vil jeg tro.
Er du interssert i bonytt så hadde dem det og ;D

Fra min side kan denne butikken anbefales.

Stikk innom
www.litenytt.no

Håvard

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Antall liker
327
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Enig. Har handlet der før og det har vært førsteklasses service og fornuftige priser!

johnnybgood

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
34
Jeg var innom der i fjor sommer, og det var et hyggelig bekjentskap.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Handlet en "out of print" tittel derfra i "near mint condition" her om dagen, cd inklusive frakt kom på 102 kroner.

Gleder meg til den lander i postkassa.

nik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2002
Antall liker
12
Bestillte meg noen plater fra "Lite nytt" etter å ha lest denne tråden, og de var meget rene og pene! Anbefales! :)

ragfur

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.06.2004
Antall liker
14
Bestillte meg noen plater fra "Lite nytt" etter å ha lest denne tråden, og de var meget rene og pene! Anbefales! :)
Akkurat samme opplevde jeg, rene og pene med nye innerposer. Tenker A-Arve ville ha likt ordlyden i epostene derfra, riktig vakker nynorsk.

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.210
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Tenker A-Arve ville ha likt ordlyden i epostene derfra, riktig vakker nynorsk.
Vel, du er no i nynorskland om du tingar varer frå Lite nytt. Eg håper du svarer på nynorsk når dei sender mail til deg, det er sedvane i Noreg i dag. Får du brev på nynorsk, skriv du på nynorsk attende.

Helsing tidlegare nynorskbrukar.

Håvard

Topp Bunn