Er det lov med så lange skjøteledninger?
Grensesprengende dumt, men alt for symbolpolitikken tydeligvis.
Jeg tenker at for enkelte formål så er ikke batteridrift helt egnet …Grensesprengende dumt, men alt for symbolpolitikken tydeligvis.
El-maskiner skaper brøytetrøbbel: Må lades i fire timer etter én times bruk
Brøytebilsjåfører forteller til Nettavisen om frustrasjonen over å måtte bruke mer tid på å lade el-brøytebilen enn å få vekk snøen.www.nettavisen.no
Joho, det er det det så. Alle vet jo at batteriene på moderne elbiler kan lades med stor effekt og at de kan lades opp til 100% på null komma svisj. Også er det ladestasjoner overalt så sjåførene kan stoppe og ta seg en liten pause mens bilen lades.Jeg tenker at for enkelte formål så er ikke batteridrift helt egnet …
Brøyting kan fort pågå i flere døgn uten opphold. På samme måte som brannbiler, ambulanser og politibiler, for å nevne noen, MÅ være operative.
Der må nesten miljøaspektet komme i andre rekke.
Kan vel lagres som tørrvann... skal bare blandes ut før bruk...Akkurat hørt på radioen;
«Vann kan holde seg i årevis hvis det oppbevares tørt…»
Men -vi- klarte ikke lese artikkelen som sier at det ikke er politikere som har krevd batteri-doning til brøyting, og heller ikke Bymiljøetaten?Grensesprengende dumt, men alt for symbolpolitikken tydeligvis.
El-maskiner skaper brøytetrøbbel: Må lades i fire timer etter én times bruk
Brøytebilsjåfører forteller til Nettavisen om frustrasjonen over å måtte bruke mer tid på å lade el-brøytebilen enn å få vekk snøen.www.nettavisen.no
Ting som tyder på at du ikke er helt i vater! Forøvrig selges den typen fake medisiner på Vaterland her i OsloNoen som har peiling på hva denne medisinen er? Tok 2 i morges og har ligget flatt ut etterpå.
Vis vedlegget 966612
Sluket på feil måte kanskje.....Ting som tyder på at du ikke er helt i vater! Forøvrig selges den typen fake medisiner på Vaterland her i Oslo
Jack Stratton, mannen bak Vulfpeck. Han er et geni.
Fikk meg til å tenke på han som hadde kjørt seg bort på irske landsbygda og spurte etter veien dit han skulle og fikk til svar "Well; if you are going there - I would'nt start from here!"