Litt nysgjerrig på avatarer

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Jeg har bitt meg merke i at det har gått sport i bruk av bakdeler og fordeler som avatar ;)

Ble da nysgjerrig på om de enkeltes avatar er gjennomtenkt eller tilfeldig?

Jeg for min del er veldig glad i Nemi, og synes Lise Myhre har klart å fange enkelte sider hos Nemi som jeg kjenner godt igjen hos meg selv.

Lin

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Musikksmaken kanskje?
Hmm, beklager "James", men jeg kan ikke si at din avatar gir meg noen ledetråd hva angår din musikksmak annet enn 70-tall ;)

Lin

bjarte3

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2006
Antall liker
0
Hmm, beklager "James", men jeg kan ikke si at din avatar gir meg noen ledetråd hva angår din musikksmak annet enn 70-tall ;)

Lin
Tenkte mer på om det var Nemi's musikksmak du assosierte deg med..

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Tenkte mer på om det var Nemi's musikksmak du assosierte deg med..
Joda, vi har enkelte felles preferanser, men hun er nok hakket mørkere.

Men, hvis avataren skal gi assosiasjoner til musikksmak, tror jeg alexanderK & co kan klare seg med en dårlig mp3 spiller (kjøpt på coop)når samantha og sabrinas lystige toner fyller "gullørene". ;)

Lin

bjarte3

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2006
Antall liker
0
heh.

Jeg har delvis overlappende musikksmak som Nemi, men synes det blir for femi med den avataren.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vel, min sier vel ikke så mye, annet enn at jeg er glad i blått....
Har laget den selv, av et bilde jeg har tatt selv, så om ikke annet er den personlig på den måten.
(er klar over at størrelsen på filen er altfor stor, hadde opprinnelig bildet i .jpg format, men det ble bare et rødt kryss. Da jeg lagret den som .gif ble den derimot synlig, men filen ble veldig stor. Håper dere har bredbånd... Hvis andre har hatt samme problem og funnet en løsning må de gjerne komme med et tips..)
Ser ellers også at dette stedet innvaderes av damer for tiden. Det er jo for så vist gledelig, men enkelt blir kanskje litt distraherte med tanke på å få med seg innholdet i meldingene.??   ;)

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Hvordan våger du å kalle gullungen min for en avatar :mad: ??! .... ;D.
Han var nok gjennomtenkt, ja,....eller var det kanskje ikke det du tenkte på...? ;)

interman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.04.2002
Antall liker
1
avataren min er hentet fra world of warcraft, som jeg spiller alt for mye. er dog fra "fiendens side", men det fordi jeg begynte å bruke den før jeg kjøpte spillet og så har den bare blitt med

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
har faktisk en fast avatar som jeg benytter på de forum jeg henger på, samt på msn.

LemonDog

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
49
Torget vurderinger
8
Animerte avatarer er bare irriterende spør du meg. Pupper eller ikke ;)

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
39.137
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
19
The meaning of Yin-Yang

This Simbol(Yin-Yang) represents the ancient Chinese understanding of how things work. The outer circle represents "everything", while the black and white shapes within the circle represent the interaction of two energies, called "yin" (black) and "yang" (white), which cause everything to happen. They are not completely black or white, just as things in life are not completely black or white, and they cannot exist without each other.
While "yin" would be dark, passive, downward, cold, contracting, and weak, "yang" would be bright, active, upward, hot, expanding, and strong. The shape of the yin and yang sections of the symbol, actually gives you a sense of the continual movement of these two energies, yin to yang and yang to yin, causing everything to happen: just as things expand and contract, and temperature changes from hot to cold.

Synes det er et bra symbol jeg !

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Liker selv best store rumper, men sier ikke nei takk til et par store pupper heller  ;D
Da er vel 2 Live Crew med "I like big butts" en sang for deg?

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Min logo staar for en tilhoerighet!

Rosalina

Fersking
Ble medlem
12.11.2005
Antall liker
0
Hallo BalticTron ... Hvordan dår det .Føler du bedre nå :eek: :-*

Kimmern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.12.2003
Antall liker
1
Tenker du på Sir Mix-A-Lots "Baby Got Back"?
Jeg skulle akkurat til å si det samme. For å være helt korrekt: Sir Mix-A-Lot: "Baby's got back" ;)

Kimmern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.12.2003
Antall liker
1
Leah Rimini har jo blitt feit i det siste da men...

Joe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.05.2005
Antall liker
63
Sted
Sweetspot
Torget vurderinger
2
Hun er jo blitt smellfeit. ;D Har du ikke sett de senere episodene av "Kongen av Queens"?
Men uansett, dette er den eneste serien på TV2 som er verdt å se. Gullhumor.

akto

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.10.2005
Antall liker
48
Sted
Akershus
Ett bilde av rommet mitt bruker jeg

Grunn til edit; glemte jeg hadde forandret avator :p

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Tjah, hva skal jeg si...  Fant en tegning på nettet og likte den.  Den har dessuten en dualitet over seg med både horn og vinger...  ;)

S

slowmotion

Gjest
Hun er jo blitt smellfeit. ;D Har du ikke sett de senere episodene av "Kongen av Queens"?
Men uansett, dette er den eneste serien på TV2 som er verdt å se. Gullhumor.
Tror hun skal ha barn?

Enig i at King of Queens er morsom. ;D

;)

Kimmern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.12.2003
Antall liker
1
Tror hun skal ha barn?
Det er dumt med damer som synes det er greit å proppe i seg mat og bli smellfeit bare fordi man skal føde en unge etterhvert. Jeg tror forresten ikke at hun skal ha barn.

Det var en morsom episode her for et par uker siden da serien skulle gjøre narr av hvor dårlig trent Doug er, og Carrie (er det det hun heter?) tok ham med på sykkeltur. Hun syklet på som bare det, lett som en fjær, mens han sleit tung som en hvalross i bakleksa. Det morsomme er jo at hun var like feit som han, og da burde det jo være hun som er i dårligst form etter som han har vært feit hele tiden og således har hatt tid til å bygge opp muskler... ;D

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Antall liker
9
Sted
Ålesund
Hehe.. No må dere skjerpe dere! Ho er selvfølgelig gravid,desverre :mad: ;D
Men graviditeten skal ikke skrives inn,som er greitt nok,det ville vel ødelagt for hvor de vil med de to.
Men det er jo unektelig litt vittig å se all den gjemmingen :)
Ho er min favoritt "pinup" :-* Før var det Jennifer Lopez. d.v.s. 10-5 år siden,før hun gikk til musikken og ble alles! :(
Min favoritt skuespiller er utvilsomt den dama her:

Den som ser hvem dette er,er utrolig dyktig! Hun er på tv'n hele tiden og på forskjellige kanaler ;)

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Antall liker
119
Torget vurderinger
2
ER det ikke Fredag a'......................

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Antall liker
9
Sted
Ålesund

Den som ser hvem dette er,er utrolig dyktig! Hun er på tv'n hele tiden og på forskjellige kanaler ;)
ok det er Patricia Heaton..debra i A.e.Raymond.
Sjekk denne dama spiller!!

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Får ikke avataren min til å fungere her jeg så jeg har gitt opp. Men den funker på de 2 andre forumene jeg er medlem.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har bitt meg merke i at det har gått sport i bruk av bakdeler og fordeler som avatar ;)

Ble da nysgjerrig på om de enkeltes avatar er gjennomtenkt eller tilfeldig?

Jeg for min del er veldig glad i Nemi, og synes Lise Myhre har klart å fange enkelte sider hos Nemi som jeg kjenner godt igjen hos meg selv.

Lin

Du, jeg lurer på hvor han mannen din er blitt av for tiden jeg, er blitt veldig stille fra den kanten...
Forstår godt at han er litt skuffet og lei seg for at den lange, flotte tråden hans ble slettet, synes den var morsom jeg, men nå må du hilse han og si at han er savnet her...
Hvis han da ikke bare er veldig opptatt med julebaksten og julekort-skriving for tiden da, eller på desperat jakt byen rundt etter det som står øverst på ønskelisten din... I så fall skal jeg ikke forstyrre...
;)

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Antall liker
583
Min avatar er av en skikkelig grom grabbe. (Som liker hofter og lår bedre en pupper.) :)

Kimmern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.12.2003
Antall liker
1
Hehe.. No må dere skjerpe dere!  Ho er selvfølgelig gravid,desverre :mad:  ;D
Jepp, da er det et sikkert tegn på at ho har blitt fryktelig feit ettersom jeg ikke kunne se at ho er gravid. ;)

Topp Bunn