Liv Lagga

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.078
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    In April 1980, Mark Knopfler of Dire Straits joined Phil Lynott of Thin Lizzy at Shepperton Studios in London to film the music video for Lynott’s single ''King’s Call''. The track, featured on Lynott’s debut solo album ''Solo in Soho'', was a heartfelt tribute to Elvis Presley, blending poignant lyrics with a bluesy, reflective tone. Mark Knopfler’s distinctive guitar playing added an evocative layer to the song, showcasing the mutual respect and synergy between these two iconic musicians.

The collaboration marked a unique moment in rock history, bringing together Lynott’s poetic storytelling and Knopfler’s expressive guitar work. The video captured the camaraderie between the artists, both of whom were at pivotal points in their careers. Lynott was exploring new creative paths as a solo artist, while Knopfler was solidifying his place as one of rock’s premier guitarists with Dire Straits. This partnership exemplified the spirit of collaboration that often defines the best of rock music.

Knopfler og Lynott, 1980, Kings Call.jpg

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.078
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Fredag, og helga er over oss. Jobbehelg - min siste.

Jammen er det fredag 13. også, så jeg tenkte det passet med 13 bilder.

Folk begynner å bli julestressa, det merket vi på kjøringen til en del av våre medtrafikanter i dag, de kommer fra høyre i alle retninger... 🤪

Bedre å lene seg tilbake og nyte, tenker jeg....

IMG_3762.jpeg
    IMG_3346.jpeg
    IMG_3764.jpeg
    IMG_3765.jpeg
    IMG_3591.jpeg
    IMG_3768.jpeg
    IMG_3769.jpeg
    IMG_3770.jpeg
    IMG_3772.jpeg
    IMG_3774.jpeg
    IMG_3775.jpeg
    IMG_1760.jpeg
    IMG_3771.jpeg

Ønsker dere alle en fab førjulsweekend, helgehilsen fra Laggas. 😊🐩

raw

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.10.2015
    Antall liker
    1.072
    Sted
    Kristiansand
    Har hatt noen friske dager, men kjenner jeg Østfoldvinteren rett, varer det ikke.

Vis vedlegget 1081369

Greit med god genser for en liten kropp.

Vis vedlegget 1081370

Hjemme har det blitt null musikk og Hifi, dagene har gått med til rydding/tømming av vindfang og hall

Vis vedlegget 1081371

Det ble for mye for drillen...

Vis vedlegget 1081372

Hmm, decisions, decisions...

Vis vedlegget 1081373

Jaggu ble vi ferdige, det var dørene vi egentlig hadde tenkt å bytte. Mørke furudører i et rom uten vinduer, det er bare helt feil.

Vis vedlegget 1081374

Men, så ble planene kraftig utvidet, så begge rom skal skrelles. - og den veggen i vindfanget, det har vært toalett der en gang, skal vekk.
    Inngangsdøra skal også byttes.

Vis vedlegget 1081375

Buene fra 80-tallet skal også vekk, men nisjen min blir. - og den fikk jeg jaggu hel ut. 😁

Vis vedlegget 1081376

I går ble nye dører levert, og snekker kom, - så for og gi ham litt fred, ble det luftetur på Gio.

Vis vedlegget 1081377

Lite snø, men stadig friskt.

Vis vedlegget 1081378

Kvelden ble ikke helt som tenkt, da vi fikk hentemelding fra posten, i Ed... (Sverige) Så istedetfor en hyggelig kveld med matlaging og vin, ble det
    en drøy kjøretur i mørket. (Jeg rakk Systembolaget med 10 minutters margin... 😇 ) Sultne var vi, så vi ramlet innom den lokale puben i Ed.

Vis vedlegget 1081379

Det er et trivelig kjellerlokale, og et klassisk "heng-sted". Toalettet er definitivt "uni sex" .

Vis vedlegget 1081380

Strategisk plassert speil for... - litt sære interesser, eller spesielt nysgjerrige kanskje?

Vis vedlegget 1081381

Men som sagt trivelig lokale, nesten litt som en labyrint, dette er rommet vi satt i.

Vis vedlegget 1081382

Noen har, en eller annen gang, anbefalt burgeren som serveres på Local Idiot. Jeg stusset litt på prishoppet for å få på en ekstra kjøttkake, men før jeg rakk å spørre, nevnte servitrusen selv, at det var ikke bare dobbelt opp med kjøtt, det var dobbelt opp av ALT. Så - ja takk!

Vis vedlegget 1081383

Fruen gikk for nyretapp, den var forbilledlig mør, og kom med tre forskjellige sauser.

Vis vedlegget 1081384

Men altså, den greia her.... Godt stekt kjøtt og dynget ned med bacon og ost, en knallgod barbecue-sauce, og et digg grønt-hakk. Rett og slett
    syndig god. - og hjerteinfarktfremkallende...

Vis vedlegget 1081385

Husets egen hund, var nok vant til å få noen godbiter ja... 😅

Vis vedlegget 1081386

Lett forspiste, var det bare betalingen igjen.

Vis vedlegget 1081387

Den T-skjorta har de for salg i puben...

Vis vedlegget 1081388

/Morten
    Fantastisk reportasje. Takk for at du deler🥰

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn