LOST - serien

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.002
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Det kommer til å fortsette slik til de ikke tjener mer penger på serien. Så våkner Jack opp fra marerittet ;-) og alt var bare en drøm. Og jeg har jammen ikke sett mange episodene. Synes serien er litt sånn bob bob.

S

slowmotion

Gjest
Jeg har sett nøyaktig 2-og-2-halve episoder. :eek:
Men folk jeg stoler på sier sesong 1 var veldig bra?

;)

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.353
Torget vurderinger
1
Morsomt nok, men det risikerer å bli litt X-Files...

O

om.s

Gjest
Lost er ett godt ord for denne serien, de få halve episodene jeg har giddet å se var helt, lost...at slikt skrammel av en serie skal få så mye oppmerksomhet.....

mvh

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Glir greit inn blandt all annen søppel som blir sendt. Hvor blir det av Sopranos ? En av de få seriene som virkelig er bra, syns jeg.

interman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.04.2002
Antall liker
1
Lost er en bra serie, men den krever at du har sett en del episoder for å gidde å bry seg. Sesong 1 og siste halvdel av sesong 2 har vært generelt bra, og spesielt de siste episodene har forklart en del. For første gang har klipp fra omverdenen blitt vist, m.a.o. er det ikke en drøm eller skjærsilden, eller noe slikt. Kan lett skjønne at de som bare har sett enkelte episoder ser det som heller kaotisk, men sånn er det bare.

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Ja, hva er dere for noen folk? :D

Jeg syns Lost er veldig spennende. Det tok en stund før jeg gadd å komme ordentlig igang med sesong 2, men den tok seg kraftig opp omtrent midtveis. Gleder meg til neste sesong, liker utviklingen :)

EsE

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2004
Antall liker
0
Det er nesten kjipt at det ble så populært, det kan ta en stund før de finner ut at det er best å knyte trådene sammen..
Men jeg er betatt! :)

pelsjeger

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.04.2004
Antall liker
1.306
Torget vurderinger
4
En serie som kanskje ikke er så kjent her på berget, men som er jævlig spennende er The Shield.

The story of in inner-city Los Angeles police precinct where some of the cops aren't above breaking the rules or working against their associates to both keep the streets safe and their self-interests intact.

If you are sick of standard TV fare like those awful Orange County shows, you will love this series! " I rented the series on DVD, I am halfway through the second season, and it's great. It is obviously a video play, and they spent all the money on talent and location permits, not equipment or seasoned crews. But I think the crazy editing complements the storyline, and the writing is great, characters are great, plot is great, and the moral morass is refreshing. I would not recommend this series for young viewers, or for impressionable people who are disturbed by depictions of violence or sexuality. I think that is why it is rated M for Mature. Rightly so.
Sesong 1 og sesong 2 kan kjøpes for ett spytt og et slikk fra play.com

Kom hjem fra en 10 timers nattevakt en gang, trøtt som bare f. Oppdaget at Canal+ sendte maraton med hele sesong 2. Jeg kom meg ikke i seng før siste episode var ferdig 18:30! Det er gitt ut totalt 5 sesonger hvorav 4 er tilgjengelige på DVD, så løp og kjøp!

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.769
Etter at Lost produsenten fant ut at de skulle lage sesong 2 (og sikkert 3, 4, 5, 6,......) mistet den min interesse. Det ble bare rør og uttværing. Samme skjebne fikk 24.

EsE

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2004
Antall liker
0
Det er litt mer fres i den siste sesongen av 24 (den som går på tv2 nå for tiden) enn de andre "uthalerne".

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Etter at Lost produsenten fant ut at de skulle lage sesong 2 (og sikkert 3, 4, 5, 6,......) mistet den min interesse. Det ble bare rør og uttværing. Samme skjebne fikk 24.
Har ikke sett denne Lost, men det er veldig typisk at de skal dra ut en serie og ødelegge den. Twin Peaks var bra i starten, de første episodene som sikkert var planlagt i utganspunktet, men så skulle de dra det ut, og så ødela de det... Grådigheten tok vel overhånd.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Deadwood. Hvor blir det av sesong 2 ?

Topp Bunn