Lou Reed: Metal Machine Music

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.158
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Har du noensinne plutselig befunnet deg på et nachspiel der det viser seg å være noen gira, heroinhøye rockere som jammer, har du en ide om hvordan Metal Machine Music låter. Jeg har tidligere ikke vært dummere enn Reed, men vi får se om jeg kanskje blir det snart. ;)

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.687
Torget vurderinger
27
Noen andre som skal på konserten ikveld?

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.687
Torget vurderinger
27
Fosse skrev:
Noen andre som skal på konserten ikveld?
Hadde nok vært klokt å holde seg hjemme. Halvannen time med uutholdelig støy før bandet gikk på og gjorde vondt verre. Vi dro etter tre minutter.
En kostbar lærepenge.

Pesquera

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.08.2005
Antall liker
75
Torget vurderinger
11
Fosse skrev:
Hadde nok vært klokt å holde seg hjemme. Halvannen time med uutholdelig støy før bandet gikk på og gjorde vondt verre. Vi dro etter tre minutter.
En kostbar lærepenge.
Metal Machine Music blir aldri noe mer enn et påhitt for meg. Hørte ham for fem år siden sammen med et band bestående av gitar, trommer, bass (Fernando Saunders) og cello. Spilte flere stykker fra The Raven og The Blue Mask og konserten var av en slik kvalitet at ekstranumrene Wild Side og Pefect Day fremstod som ganske unødvendige. Definitivt en av mine topp fem oppvlevelser.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.687
Torget vurderinger
27
Det var jo en slik opplevelse jeg var ute etter, får skylde på meg selv som ikke hadde gjort grundig nok forarbeide.

Pesquera

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.08.2005
Antall liker
75
Torget vurderinger
11
Den som intet våger osv. Mannens produksjon gjennom de siste 38 år er ”ujevn” og går fra det rene tral til det sublime. Jeg tror jeg setter på ”New York” – en liten perle god som noen!

Topp Bunn