LPGear.com

Gori

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.06.2002
Antall liker
0
Tenkte jeg skulle skaffe meg en atoc9ml ll til min p25, som jeg så de hadde til $ 279.
Men har problemer med bestillingen, etter at leverings- og kredittkortopplysninger er skrevet, så får jeg beskjed om invalid billing adress.

Kan det være at adressen jeg skrev og adressen som evt. ligger på kredittkortopplysningene er forskjellig?

Noen som kan hjelpe en som ikke bestiller så mye stæsj fra utlandet.

Mvh

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Det er ikke du som har røret litt i grensesnittet på siten da?
Jeg mener det er to separate kolonner der, men at du ikke må fylle ut begge, men avsjekke den ene eller noe i den duren.
Jeg har kjøpt den PUen der jeg også :)

O.

PAR

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.04.2006
Antall liker
1
Har ikke problemer med å bestille fra lpgear.com ;)

Gori

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.06.2002
Antall liker
0
Har ikke problemer med å bestille fra lpgear.com  ;)
Ikke jeg heller nå, PU er bestillt og alt er iorden.
Det var en oppmerksomhetstabbe fra min side, glemte og fylle inn Norge som land på både leverings og betalingsfeltene.
Bare som et tips om noen skulle røre like mye som meg iblandt ::)

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Antall liker
513
Torget vurderinger
2
Hei,noen som har erfaring med hvor lang tid det bruke å ta fra LPGEAR og hjem? Fikk mail om at reima til P25en va sendt den fjerde,nu e det gått noen dager syns æ ??? Fra Partsconnexion i Canada har det tatt 3 dager vanligvis..Kjenne æ begynne å bli utålmodig nu ??? Må vel maile dem og spørre om sporingsnummer,dem har vel det ::)

mvh Filip

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Gori skrev:
Tenkte jeg skulle skaffe meg en atoc9ml ll til min p25, som jeg så de hadde til $ 279.
Men har problemer med bestillingen, etter at leverings- og kredittkortopplysninger er skrevet, så får jeg beskjed om invalid billing adress.

Kan det være at adressen jeg skrev og adressen som evt. ligger på kredittkortopplysningene er forskjellig?

Noen som kan hjelpe en som ikke bestiller så mye stæsj fra utlandet.

Mvh
,

Jaggu har prisen falt siste måned, og det rett etter jeg kjøpte..

Leveringsadresse og kredittkortadresse må som regel være identiske....

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Antall liker
33.240
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
3
Siste måned, og siste måned fru Blom....

::)

Morten

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Antall liker
513
Torget vurderinger
2
F.E. skrev:
Hei,noen som har erfaring med hvor lang tid det bruke å ta fra LPGEAR og hjem? Fikk mail om at reima til P25en va sendt den fjerde,nu e det gått noen dager syns æ ??? Fra Partsconnexion i Canada har det tatt 3 dager vanligvis..Kjenne æ begynne å bli utålmodig nu ??? Må vel maile dem og spørre om sporingsnummer,dem har vel det ::)

mvh Filip
Ingen erfaringer her ??? ::) Sendte mail til LP Gear,ingen svar der heller :mad: Noen andre steder som anbefales? Hadde vært greit med service som http://www.partsconnexion.com/ Der er de kjappe,svarer hurtig på mail og er løsningsorientert hvis dem f.eks mangler noe på lager.

mvh Filip

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Antall liker
513
Torget vurderinger
2
Blir vel kanskje det hvis reima ikkje dukke opp ??? Syns nu dem kunne svare på mail ::)

mvh Filip

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Antall liker
513
Torget vurderinger
2
:D Der kom reima til P25en i postkassa endelig. Men syns det va dårlig at dem ikkje besvarte mail fra mæ når æ etterlyste den,skeptisk til dem heretter ::)

mvh Filip

Topp Bunn