Forsterkere Lsound ny Cary Audio importør?!

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Innlegg
1.308
Antall liker
341
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
Leser i siste nummer av bladet Watt at Lsound har tatt over som importør over Cary Audio produktene. Googlet litt og fikk opp denne på noen sider hos Lsound:

Lsound_cary.jpg


I nettbutikken som tydeligvis ikke en lagt ut ennå ser prisene i hvertfall ikke noe lavere ut - foreløpig:

cary_pris.jpg
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.269
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Jepp de har fått Cary, Triangle og ATI i det siste. De er råe på pris og sørvice.
 

Zerostat

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2003
Innlegg
4.564
Antall liker
1.467
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
72
Jeg liker firmaer som jobber med lave priser og uten rabatter. Dette vil normalisere hifibransjen og bruktpriser.
 

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.625
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100
En mest mulig korrekt pris på Cary her i Norge er gitt ved MSRP*6*1,25. Men dette fordrer normalt konteinerfrakt og tilstrekkelige distributør/forhandlermarginer.

Hvorvidt prisene til Lyric HiFi, nå Lsound(?), er i nærheten av dette har jeg i grunnen ikke sjekket.

Alan
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.269
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
En mest mulig korrekt pris på Cary her i Norge er gitt ved MSRP*6*1,25. Men dette fordrer normalt konteinerfrakt og tilstrekkelige distributør/forhandlermarginer.

Hvorvidt prisene til Lyric HiFi, nå Lsound(?), er i nærheten av dette har jeg i grunnen ikke sjekket.

Alan
Nei. Lyric er ikke samme firma som Lsound. Var sikkert ikke det du mente, men bare for å oppklare evnt missforståelser.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.269
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Hehe... regna med det, men ble litt usikker...
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.272
Antall liker
3.303
Torget vurderinger
49
En mest mulig korrekt pris på Cary her i Norge er gitt ved MSRP*6*1,25. Men dette fordrer normalt konteinerfrakt og tilstrekkelige distributør/forhandlermarginer.

Hvorvidt prisene til Lyric HiFi, nå Lsound(?), er i nærheten av dette har jeg i grunnen ikke sjekket.

Alan
Prøver ikke å forsvare noen her , og er helt enig med deg ang priser på Amerikansk utstyr +muligens frakt .
Det som er synd er at de fleste store aktører her på berget ganger Usd med ca 10 på amerikansk hifi .
Lyric er vel en av få som tar utgangspunk i den faktiske dollarkursen + norsk moms .
 

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Innlegg
1.308
Antall liker
341
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
Jepp de har fått Cary, Triangle og ATI i det siste. De er råe på pris og sørvice.
virker som om infoen om Cary er tatt bort fra hjemmesiden deres...! :confused:
Det virker som dette med Cary ikke er lansert ennå hos Lsound og ligger på en utvikler site. Er vel ikke lov å legge link her så et bilder av adressen:

link.JPG
 

larkrla

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.11.2005
Innlegg
3.098
Antall liker
2.290
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
2
Lsound er klar med et demorom med premiumprodukter, inkl Cary om 5-6 uker. Jeg fikk det til svar i dag i forb m spørsmål om demo av Triangle Magellan-serien.
 
Topp Bunn