emotikon skrev:
JanR skrev:
Ja laban,fortell fortell
Regner med at du sitter parkert foran høytalerne med ett stort smil ???
/jan
....og håret godt gredd bakover med svidde tupper.........
Det fine med noe slikt, er at tennene ser så mye hvitere ut ;D
Seriøst:
Del med oss da!
Ja hvor skal jeg begynne tru? Allerede da jeg børstet støv av nåla på vinyl snurra merket jeg at her var det ikke den vante lyden av en nål som børstes støv av, dette lover ikke bra tenkte jeg med meg selv kjøpet var sikkert for gått til å være sant.
Dette blir en gedigen nedtur sutret jeg for meg selv da Dire Straits på en Ortofon M2 Black senket seg i vinylen, volumet var parkert nesten i bånd da jeg var litt usikker på om den i det hele tatt virket etter og stått parkert i 12 år.
I sofaen satt jeg hva F, en rant det ut av meg hva skjer? Noe så simpelt som Dali Ikon 7 hadde plutselig fått bein å gå på, det lille jeg hadde lest om dem i audiophile testen var som snytt ut i stua at noe så billig kan spille så bra trudde jeg ikke om dem.
Pokker så det låt dette holder i bøtter og spann for meg i alle fall ? gleder meg til amp nr 2 kommer i hus (litt overkill kan man si)
Sitter nå her med noe så rart som en helt ny vinyl /cd samling samme hva jeg mater på med så kommer det noe jeg ikke hadde en anelse om at fantes på innspillingen, må si at jeg er mildt sagt overraskt over hva en effektblokk har å si for det musikalske innehold.
Og jeg da som har sutra over manglene dyp bass i M2 nåla mi (jeg burde skamme meg ?)
Den Luxman M05 vil forandre alt jeg trodde eller viste om lyd, jeg vet faktisk ikke en dritt (hehe)
Mvh
Laban (høres jo ut som den gamle ampen er verdens beste slik det er skrevet) hehe ;D
Zapsolute MK II 78w kl A er søndags skole i forhold til M05 hvis noen lurer. ;D