Lyden av Spellemannsdalen

Sveimo2

Medlem
Ble medlem
28.06.2012
Innlegg
43
Antall liker
43
Sted
Skjervøy, Norge
Torget vurderinger
5


Må vel legge litt ut om meg selv....Liker musikk og bruker for tiden Spotify, iTunes og Tidal for å høre på musikk. Når jeg skal kose meg blir det lagt vinyl på spilleren. Har inngått mange kompromis for å slippe å rømme inn på et dedikert 8 m2 lytterom:cool: Synes det er greit, da musikk bør være til hverdags og ikke bare til fest. Og tiden går, har nå etablert en egen krok i stua, som vi har kalt Kosekroken;) Og misforstå rett:rolleyes: Tester for tiden ut Roon på laptoppen for avspilling av streamet cd samling. Fantastisk brukervennlighet er den foreløpige konklusjonen. Så her er noen nye bileder også.


Det gamle oppsettet



Presenterer seg selv

Har spilt disse på Parasound Hint og for tiden Rotel RA-11. Har hatt LM Audio på hjemlån fra Mala, og det var vel den som har prestert best. Har også prøvd en NAD som effekt til RA-11, men det funket ikke i det hele tatt. Nad`en ble vel svulstig alene i mitt oppsett. Har også fått tilbud fra en venn i nabolaget på og prøve Belles Aria. Må vel slå til på dette. I alle fall en forsterker som imponerte på Merlin. Men foreløpig er det rør som jeg tenker mest på.

Rotel RA-11



Forvrengeren : ))

Må vel si at denne berget "rævva" til RA-11

Rega RP-1 med performance pack

Grei nok, men er vel lov og drømme.









Stemningsbilde



Prøver å få orden...















SOFFAN












 
Sist redigert av en moderator:

helvax

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2019
Innlegg
397
Antall liker
410
Sted
Viken
Likte bruken av tepper bak ht. Måtte tilbake til albumet etter et par dager, fordi noe har fortsatt å surre i hodet - finner ikke hva som gir power til ht - er den rotel en integrert forsterker?
 
Topp Bunn