LydForetaket AS

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Innlegg
3.073
Antall liker
1.060
Torget vurderinger
10
Noen som vet om disse fortsatt er i drift? Svarer i alle fall ikke på mail.
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Jeg har gode erfaringer med Stereofil, selv om det kan skorte litt på besvarelsen av mailer. Da stikker jeg heller innom eller bruker sms.
 

kazan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
313
Antall liker
438
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
1
Jeg har gode erfaringer med Stereofil, selv om det kan skorte litt på besvarelsen av mailer. Da stikker jeg heller innom eller bruker sms.
Jeg har kjempegode erfaringer med Stereofil,stort sett der jeg handler. Mener bare ha lest et sted at de drev Lydforetaket
 

kazan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
313
Antall liker
438
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
1
Jeg har gode erfaringer med Stereofil, selv om det kan skorte litt på besvarelsen av mailer. Da stikker jeg heller innom eller bruker sms.
Jeg har kjempegode erfaringer med Stereofil,stort sett der jeg handler. Mener bare ha lest et sted at de drev Lydforetaket
Ja, det er vel Marius og Jens som driver med det.
mulig det,tror jeg leste det i en tidligere utgave av Stereo+ i forbindelse med lansering an Fyne Audio
 

AOC

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2019
Innlegg
1.351
Antall liker
1.244
Torget vurderinger
1
De driver bra de gutta der. Sett bilen deres? Den ække billi'.
 

kazan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
313
Antall liker
438
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
1
De driver bra de gutta der. Sett bilen deres? Den ække billi'.
Bra det er noen som tjener på HiFi,ellers hadde det blitt dårlig med butikker etter hvert. Hva skulle vi brukt penger på da? våres bedre halvdel:(
 

kazan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
313
Antall liker
438
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
1

AOC

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2019
Innlegg
1.351
Antall liker
1.244
Torget vurderinger
1
Ja. Det er utrolig hvor medgjørlige blide damer kan være, spes når mannen er litt kløktig. Selv vil jeg anbefale å lufte tanker om hifi-kjøp som en del av kosepraten damer så gjerne liker etter at de har fått stellet sitt. :)
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.682
Antall liker
7.922
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0

kazan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
313
Antall liker
438
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
1
Ja. Det er utrolig hvor medgjørlige blide damer kan være, spes når mannen er litt kløktig. Selv vil jeg anbefale å lufte tanker om hifi-kjøp som en del av kosepraten damer så gjerne liker etter at de har fått stellet sitt. :)
Greit å operere med noe CA priser ,er ikke alt som tåler dagens lys:confused:
 
  • Liker
Reaksjoner: AOC

kazan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
313
Antall liker
438
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
1
Ja. Det er utrolig hvor medgjørlige blide damer kan være, spes når mannen er litt kløktig. Selv vil jeg anbefale å lufte tanker om hifi-kjøp som en del av kosepraten damer så gjerne liker etter at de har fått stellet sitt. :)
Greit å operere med noe CA priser ,er ikke alt som tåler dagens lys:confused:
Bare så det ikke blir noe misforståelse her,mener at det er ovenfor damene prisene ikke alltid tåler dagens lys:cool:
 

AOC

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2019
Innlegg
1.351
Antall liker
1.244
Torget vurderinger
1
Ja. Det er utrolig hvor medgjørlige blide damer kan være, spes når mannen er litt kløktig. Selv vil jeg anbefale å lufte tanker om hifi-kjøp som en del av kosepraten damer så gjerne liker etter at de har fått stellet sitt. :)
Greit å operere med noe CA priser ,er ikke alt som tåler dagens lys:confused:
Bare så det ikke blir noe misforståelse her,mener at det er ovenfor damene prisene ikke alltid tåler dagens lys:cool:
Derfor er det best å holde lyset slukket jo dyrere saker en må unngå å si for mye om prisen på. :-D
 

MakkinTosken

En kjekkas
Ble medlem
21.02.2020
Innlegg
13.565
Antall liker
34.155
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Ja. Det er utrolig hvor medgjørlige blide damer kan være, spes når mannen er litt kløktig. Selv vil jeg anbefale å lufte tanker om hifi-kjøp som en del av kosepraten damer så gjerne liker etter at de har fått stellet sitt. :)
Derfor min venn har jeg skaffet meg god innsikt i kvinnelige accesoirer, slik som Hermes vesker etc. Til og med overbevist henne om å spandere på seg en lite familievennlig konebil.

z4.jpg
 

AOC

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2019
Innlegg
1.351
Antall liker
1.244
Torget vurderinger
1
Ja. Det er utrolig hvor medgjørlige blide damer kan være, spes når mannen er litt kløktig. Selv vil jeg anbefale å lufte tanker om hifi-kjøp som en del av kosepraten damer så gjerne liker etter at de har fått stellet sitt. :)
Derfor min venn har jeg skaffet meg god innsikt i kvinnelige accesoirer, slik som Hermes vesker etc. Til og med overbevist henne om å spandere på seg en lite familievennlig konebil.

Vis vedlegget 582197
Ikke verst, IKKE VERST! :) Hvor mange koseprater må til for en slik-en, og "hvis jeg, så kan du"? Bare folieringen koster jo minst én koseprat.
 

MakkinTosken

En kjekkas
Ble medlem
21.02.2020
Innlegg
13.565
Antall liker
34.155
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Ja. Det er utrolig hvor medgjørlige blide damer kan være, spes når mannen er litt kløktig. Selv vil jeg anbefale å lufte tanker om hifi-kjøp som en del av kosepraten damer så gjerne liker etter at de har fått stellet sitt. :)
Derfor min venn har jeg skaffet meg god innsikt i kvinnelige accesoirer, slik som Hermes vesker etc. Til og med overbevist henne om å spandere på seg en lite familievennlig konebil.

Vis vedlegget 582197
Ikke verst, IKKE VERST! :) Hvor mange koseprater må til for en slik-en, og "hvis jeg, så kan du"? Bare folieringen koster jo minst én koseprat.
Ikke foliert.
 

AOC

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2019
Innlegg
1.351
Antall liker
1.244
Torget vurderinger
1
Fete biler!
Ikke heeeelt der oppe i Hyundai Kona EV-land, men nå skal det jo også sies at C52/MC1.2kW og Evidence Platinum også er mid budget, så jeg må få lov til å si at du er god på å holde en nøktern linje. :rolleyes::D:cool:
 
Topp Bunn