Lydteknikk og Musikkproduksjon på Høyskolen Kristiania velger Sigberg Audio!

1743584675298.png

Da høyskolen Kristiania trengte nye monitorer falt valget på et system med Sigberg Audio SBS.1 og to Inkognito subwoofere! Det som er ekstra interessant er at de leste ikke bare brosjyrene fra produsentene - de lånte fire systemer (Sigberg Audio + tre andre kjente og respekterte merker) og kjørte en grundig lyttetest med et lyttepanel for å finne ut hva som var best!

Jeg satt meg ned med Claus Sohn Andersen som er leder for bachelor for lydteknikk og musikkproduksjon for å høre mer om hvordan de gikk frem og hvorfor de endte på Sigberg Audio - du kan lese intervjuet via lenken under! :D

1743584753126.png

Sist redigert:

Kommentarer

hvego

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.09.2009
Antall liker
499
På første eller andreplass i alle kriteriene hos alle deltakerne i utvelgelsespanelet, enstemmig avgjørelse og attpåtil mente han at alle aktuelle høyttalere de sjekka var gode greier. Det låter som en utklassingsseier til det samme anlegget jeg har hjemme hos meg. Jeg tar det til inntekt for noe bra ved mine evner!

Informasjon om bruker

SigbergAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
8.636
Link til alle artikler
82
SigbergAudio sine annonser
Bransjenyheter
Sigberg Audio 2020-2025 Limited Anniversary Edition

Sigberg Audio 2020-2025 Limited Anniversary Edition

• 0
🥳I år feirer faktisk Sigberg Audio fem år! 🥳 Det feirer vi på nøkternt vis (vi er jo norske tross alt) på følgende vis: Fra og med nå og ut 2025 vil det tilbys en "Limited Anniversary Edition" av...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna Lanseringsvideo!

Sigberg Audio Saranna Lanseringsvideo!

• 5
Lanseringsvideoen til Sigberg Audio Saranna er endelig klar - og som bakteppe har vi med oss fantastiske Seigmen!
Fortsett
Bransjenyheter
Kardioide: Hvordan fungerer det og hva er effekten?

Kardioide: Hvordan fungerer det og hva er effekten?

• 0
Lyst til å lære hvordan kardioide virker på under 90 sekunder? :)
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna: Kun noen dager igjen til forhåndssalg og hifishow!

Sigberg Audio Saranna: Kun noen dager igjen til forhåndssalg og hifishow!

• 0
Forhåndssalget starter 18.mars! Verdenspremiere Oslo Hifi show 22-23.mars! Release trailer / video rett rundt hjørnet! 🥳 Woop woop! Nå er det mye som skjer! Forhåndssalget starter 18.mars og...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna + Oslo Hifishow 2025 = Sant!

Sigberg Audio Saranna + Oslo Hifishow 2025 = Sant!

• 3
Sigberg Audio Saranna får verdenspremiere på Oslo Hifi Show 2025! Etter en lang utviklingsperiode nærmer Saranna seg endelig ferdigsstillelse! Jeg er utrolig spent og stolt over å presentere vår...
Fortsett
Bransjenyheter
Gratis hjelp til oppsett og justering av ditt nye Sigberg Audio system

Gratis hjelp til oppsett og justering av ditt nye Sigberg Audio system

• 4
Har du lyst på fantastisk lyd hjemme i stua og lytterommet? Dessverre er det ikke alltid kun gode komponenter som skal til. Mange betaler i dyre dommer, men besitter ikke kompetanse til å få til...
Fortsett
Topp Bunn