Lyttekveld for OAS hos Roy Ervin, søndag 27. august

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.980
Antall liker
6.159
Torget vurderinger
32
Gråvær er hifivær, og jeg tar sats og inviterer spontant til hifitreff søndag 27. august kl 18 og noen timer utover. Jeg stiller med kaffe og te.

Da blir det mulighet til å høre Magnepan MG20.7.

Adressen er sendt på epost.

Gi beskjed om du kommer, enten i denne tråden eller på epost.

maggies.jpeg
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.980
Antall liker
6.159
Torget vurderinger
32
Kanskje ikke så rart, men svært få som har sagt at de helt sikkert kommer (bare én faktisk), og siden jeg har fått en middagsinvitasjon til søsteren min i ettermiddag, så velger jeg å sette påmeldingsfrist til klokka 12 i dag. Dersom flere melder seg på, blir det lyttekveld. Er det svært få som melder seg på, så avlyser jeg i dag, og kommer tilbake med forslag til ny dato med lenger påmeldingsfrist.
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.869
Antall liker
5.523
Sted
Holmestrand
Kanskje ikke så rart, men svært få som har sagt at de helt sikkert kommer (bare én faktisk), og siden jeg har fått en middagsinvitasjon til søsteren min i ettermiddag, så velger jeg å sette påmeldingsfrist til klokka 12 i dag. Dersom flere melder seg på, blir det lyttekveld. Er det svært få som melder seg på, så avlyser jeg i dag, og kommer tilbake med forslag til ny dato med lenger påmeldingsfrist.
Jeg kan dessverre ikke i dag, men ville gjerne.
Må for øvrig si du har fått det veldig fint.
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.980
Antall liker
6.159
Torget vurderinger
32
Dagens arrangement avlyst grunnet få påmeldte. Kommer tilbake senere med nytt arrangement.
 
Topp Bunn