IKEA Träby passer til formålet. Jeg funderer forresten på å bruke kassa til en dipol subb med 2X12" - Träby EBS - Enkel Billig Subb.Rasofiel skrev:Jeg mener å ha sett til salgs noen firkantede kasser for lp-plater som kan stables i høyden og sideveis , men er ikke kar om å finne igjen nettsiden . Noen som har peiling på hvem som selger slike ?
Rasofiel
Disse er faktisk både veldig pene og funksjonelle. Kan fås i flere størrelser, 1, 2 og 4 "rom"; og kan kompletteres med skuffer, glasshyller, dører etc.KJ skrev:IKEA Träby passer til formålet. Jeg funderer forresten på å bruke kassa til en dipol subb med 2X12" - Träby EBS - Enkel Billig Subb.Rasofiel skrev:Jeg mener å ha sett til salgs noen firkantede kasser for lp-plater som kan stables i høyden og sideveis , men er ikke kar om å finne igjen nettsiden . Noen som har peiling på hvem som selger slike ?
Rasofiel
mvh
KJ
Rasofiel skrev:Synd det er så langt til nærmeste IKEA butikk .
En generell oppfordring til alle:C._Alshus skrev:Rasofiel skrev:Synd det er så langt til nærmeste IKEA butikk .
Nå har ikke du skrevet hvor du bor, men kanskje noen på forumet kjøper for deg mot litt kronasjer.
Bruker den selv, og vil på det sterkeste anbefale seks (6) føtter under hvis du har tenkt å fylle den med vinyl. Min begynte å sige på kort tid . Du får kjøpt løse føtter i pakker på fire. Bare å fjerne skruen og du har to sett løse føtter.Geir_O skrev:http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/rooms/living_room/12196/
Denne funker perfekt til vinyl for meg. I tillegg kan du legge til et par skuffer til diverse vinyldill om ønskelig. Bruker 2x4 av disse hvorav en med skuffer. Pluss 4 ben under. Billig og virkelig "snygt"
Mvh
Geir
Dette er finerte sponplater, tåler ikke allverden selv om de ser svært solide ut..... Ekstra beinsett er sikkert fornuftigBoden9 skrev:Bruker den selv, og vil på det sterkeste anbefale seks (6) føtter under hvis du har tenkt å fylle den med vinyl. Min begynte å sige på kort tid . Du får kjøpt løse føtter i pakker på fire. Bare å fjerne skruen og du har to sett løse føtter.Geir_O skrev:http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/rooms/living_room/12196/
Denne funker perfekt til vinyl for meg. I tillegg kan du legge til et par skuffer til diverse vinyldill om ønskelig. Bruker 2x4 av disse hvorav en med skuffer. Pluss 4 ben under. Billig og virkelig "snygt"
Mvh
Geir
Mvh
Bjørn André