MØBLER FOR VINYL

Rasofiel

Hi-Fi interessert
Ble medlem
24.08.2007
Antall liker
0
Jeg mener å ha sett til salgs noen firkantede kasser for lp-plater som kan stables i høyden og sideveis , men er ikke kar om å finne igjen nettsiden . Noen som har peiling på hvem som selger slike ?
Rasofiel

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
4.920
Torget vurderinger
1
Rasofiel skrev:
Jeg mener å ha sett til salgs noen firkantede kasser for lp-plater som kan stables i høyden og sideveis , men er ikke kar om å finne igjen nettsiden . Noen som har peiling på hvem som selger slike ?
Rasofiel
IKEA Träby passer til formålet. Jeg funderer forresten på å bruke kassa til en dipol subb med 2X12" - Träby EBS - Enkel Billig Subb.

mvh
KJ

Rasofiel

Hi-Fi interessert
Ble medlem
24.08.2007
Antall liker
0
Takker for kjappe svar . Ikke akkurat samme møbelet som jeg tenkte på , men sikkert like bra !
Rasofiel

Rasofiel

Hi-Fi interessert
Ble medlem
24.08.2007
Antall liker
0
icube ja ! Det var den jeg så etter .
Takker så mye !
Rasofiel

olaps

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
166
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
4
KJ skrev:
Rasofiel skrev:
Rasofiel
IKEA Träby passer til formålet. Jeg funderer forresten på å bruke kassa til en dipol subb med 2X12" - Träby EBS - Enkel Billig Subb.

mvh
KJ
Disse er faktisk både veldig pene og funksjonelle. Kan fås i flere størrelser, 1, 2 og 4 "rom"; og kan kompletteres med skuffer, glasshyller, dører etc.
Fint om man trenger lagre litt annet HiFI-stoff også.
Fornuftige priser også, og lette å sete ihop.
Mvh

Rasofiel

Hi-Fi interessert
Ble medlem
24.08.2007
Antall liker
0
TRÄBY 80 x 80 med fire bur ser ut til å bli løsningen for meg .
Tar massevis av lp-er og billig er det jo også !
Synd det er så langt til nærmeste IKEA butikk .
Rasofiel

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.299
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Rasofiel skrev:

Nå har ikke du skrevet hvor du bor, men kanskje noen på forumet kjøper for deg mot litt kronasjer.

olaps

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
166
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
4
C._Alshus skrev:
Rasofiel skrev:

Nå har ikke du skrevet hvor du bor, men kanskje noen på forumet kjøper for deg mot litt kronasjer.
En generell oppfordring til alle:
Legg inn bosted i profilen, da er det lettere med f.eks slike ting som dette.
Også kjekt å vite mht salgsannonser hvor man gjerne vil ha en prøvelytt, osv osv.....

Mvh

Boden9

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.04.2005
Antall liker
76
Torget vurderinger
2
Geir_O skrev:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/rooms/living_room/12196/

Denne funker perfekt til vinyl for meg. I tillegg kan du legge til et par skuffer til diverse vinyldill om ønskelig. Bruker 2x4 av disse hvorav en med skuffer. Pluss 4 ben under. Billig og virkelig "snygt" :D

Mvh
Geir
Bruker den selv, og vil på det sterkeste anbefale seks (6) føtter under hvis du har tenkt å fylle den med vinyl. Min begynte å sige på kort tid . Du får kjøpt løse føtter i pakker på fire. Bare å fjerne skruen og du har to sett løse føtter.

Mvh
Bjørn André

olaps

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
166
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
4
Boden9 skrev:
Geir_O skrev:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/rooms/living_room/12196/

Denne funker perfekt til vinyl for meg. I tillegg kan du legge til et par skuffer til diverse vinyldill om ønskelig. Bruker 2x4 av disse hvorav en med skuffer. Pluss 4 ben under. Billig og virkelig "snygt" :D

Mvh
Geir
Bruker den selv, og vil på det sterkeste anbefale seks (6) føtter under hvis du har tenkt å fylle den med vinyl. Min begynte å sige på kort tid . Du får kjøpt løse føtter i pakker på fire. Bare å fjerne skruen og du har to sett løse føtter.

Mvh
Bjørn André
Dette er finerte sponplater, tåler ikke allverden selv om de ser svært solide ut..... Ekstra beinsett er sikkert fornuftig :)

affen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
20
Torget vurderinger
4
Hvordan er de å henge på veggen? Ser at man kan få kjøpt oppheng i flere varianter avhengig av type vegg, men det blir kanskje vel tung når hyllene er fulle av vinyl.

affen

Topp Bunn