Madonna

V

villov

Gjest
Ingen overraskende stunts, og lyden på Valle Hovin var til dels overstyrt. Skrikende diskant med brumlebass. Pilsen der var god.

N

nb

Gjest
Var der på tirsdag - heldigvis ikke i badebassenget i går. Ternigkast: En svak toer. Skikkelig skuffende - jeg var bare med som anstand, men om man skal være verdens største popikon så må man levere mye, mye mer enn dette. Dårlig låtmateriale, svak stemme og halvhjertet innsats. Men stilig show rent visuelt. Valle Hovin selvsagt et høl som vanlig. Hadde vært mye tøffere innendørs et sted hvor det var mulig å slå av lyset.

Påfallende høy kvinneandel sammenlignet med konserter jeg vanligvis går på.

topline

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2005
Antall liker
0
nb skrev:
Var der på tirsdag - heldigvis ikke i badebassenget i går. Ternigkast: En svak toer. Skikkelig skuffende - jeg var bare med som anstand, men om man skal være verdens største popikon så må man levere mye, mye mer enn dette. Dårlig låtmateriale, svak stemme og halvhjertet innsats. Men stilig show rent visuelt. Valle Hovin selvsagt et høl som vanlig. Hadde vært mye tøffere innendørs et sted hvor det var mulig å slå av lyset.

Påfallende høy kvinneandel sammenlignet med konserter jeg vanligvis går på.
Her er jeg 100% enig med deg. Tragisk dårlig til å være en super stjerne, jeg var der i regnværet. Det har jeg også vært med Springsteen på Valle....men den gangen var ikke været noe tema. Husker knapt nok at det regnet. :)

Mulig at våt scene gjorde Madonna frustrert siden så mye av konserten var bygget opp med dansing, men utendørs i Norge kommer det gjerne litt regn. Og hun fikk tross alt betalt for å være der, i motsetning til oss som var publikum.

Topp Bunn