Madrigal Carnegie II

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
31.099
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Har endelig fått opp platespilleren igjen, og spilte vinyl igjen etter 2 mnd abstinenser. For moro skyld dro jeg frem min Madrigal Carnegie II, som har noen års fartstid på baken. Hørte godt at den skulle vært retippet, men samtidig hørte jeg at dette var en veldig god pu... Jeg har ingen opplysninger om den, har kjøpt den brukt. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan finne ut noe om den?
mvh

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.811
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Meget mulig jeg tar feil, men er ikke det en pickup laget hos Benz på bestilling av Madrigal mon tro ? Mener og huske noe sånnt.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
31.099
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Ikke umulig at den er laget i Sveits, nei.
Det ser ut som om dette kan løse seg, selv om det ikke var mye å finne hos Madrigal eller Harman. Fikk en lovende PM i dag.
Takker for alle innspill, vil komme tilbake med mer info hvis jeg finner ut noe.
mvh

P

paradigm

Gjest
Nei, det lå visst ikke noe ute på sidene deres, men jeg tenkte at hvis du sendte en forespørsel så kunne de kanskje hjelpe. Men flott hvis det ordner seg via andre :)

joetorp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
28.07.2004
Antall liker
0
Made in Swtizerland exclusively for MADRIGAL AUDIO LABORATORIES, INC., 2081 South Main Street, Post Office Box 781, Middletown, CT 06457 står det på originalemballasjen til min egen Madrigal Carnegie One.

Mvh
joetorp

Topp Bunn