Jeg var ikke klar over at Red Rose Music ( by the man Mark Levinson) hadde så mange produkter i sving. Men gjengs for de fleste var at det stort sett var "rebranda" eksisterende modeller fra div kinesiske produsenter.
Denne kjenner jeg til, da en bekjent kjøpte originalen fra Dussun/Korsun. Kom på under 15 lapper inn til landet da. Den leveres ennå faktisk etter vel 20 år på baken. Har fått gode skussmål "der ute"
Så ganges prisen med 5 og det står Red Rose på fronten. Vi fant et innmatsbilde på veven og sammenligna med den opprinnelige V6i som blei åpna. Det var ikke mulig å se noen forskjell. Bortsett fra et kjipt papir klistermerke på trafoen med Red Rose - logo .
.:www.dussun.com_卓越技术 真实演绎
Vis vedlegget 1085403
Og høyttaleren fra Aurum Cantus. Den "rebranda" lignet litt på denne, men det ser ut som den har gått ut av produksjon. Priskalkulatoren på 5 der også, mener jeg å huske.
Vis vedlegget 1085409
Joda, Mr Levinson durer videre med sitt Daniel Hertz merke, markedsføring DET kan han på lik linje med andre, bla våre naboer Danish Audio Group, i det "Audiophoole" univers.