MaiJazz, Stavanger International Jazz Festival

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.018
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Dæsken. Ja det var greier. Da blir det tur til Stvg. tenker jeg...

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.175
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
20.922
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Dette må jeg prøve og få med meg. Knall program!

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.175
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Det ble en herlig kveld på Folken med funky funky Zigaboo Modeliste, Knut Reiersrud og gjengen

Heftig tett tungt svingende funk.

Vedlegg

F

fjellvåk

Gjest
Men var det jazz? Begynner å bli noen år nå siden Maijazzen var en musikalsk interessant happening. Ihvertfall hvis en liker jazz...

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
3.383
Torget vurderinger
4
fjellvåk skrev:
Men var det jazz? Begynner å bli noen år nå siden Maijazzen var en musikalsk interessant happening. Ihvertfall hvis en liker jazz...
Synes det har blitt litt bedre de siste årene, selv fikk jeg bare med med en konsert i år.

Er nok noen som heller ikke vil kalle dette for jazz: Sylvie Courvoisier & Mark Feldman duo.

i år.

F

fjellvåk

Gjest
"Jazzdager i mai" som det het på slutten av 80 tallet, og etterhvert Maijazz var faktisk veldig bra det de første 10 årene. Etterhvert ble det, etter min smak, vannet ut og det ble satset på et altfor safe program. Ser at Jazznytt redaktøren kritiserte de for litt av det samme her i uka noe som (selvfølgelig) Helleik ikke likte i det hele tatt.

http://www.aftenbladet.no/kultur/--Helt-urimelig-kritikk-2809016.html

Konserten med Sylvie Courvoisier & Mark Feldman duo var en av de få jeg planla å gå på men av div. grunner så fikk jeg ikke anledning. Har ett par plater med dama og er vel enig i at ikke alle ville kalle dette jazz men med litt open mind så vil det stort sett gå bra.

Topp Bunn