Håper du så den lille denne ;-), men den diskusjonen tar vi ikke her, men jeg er nok ikke helt enig med deg derLike ille det synes jeg..skinn generelt til bruk for vår komfort.
Det der var faen meg noen skikkelig grellt dritschtøgge høyttalere.
Ikke annet å si enn at jeg er 100% enig..Lyden kan jeg ikke si noe om, mye mulig de låter som en million dollar for alt jeg vet. Men de ser ut som en håndfull Svinesund-pesos med krokodille skinn og gjennomført, hva jeg vil kalle 70-talls estetikk, kanskje med unntak av føttene. Også er det rett og slett jævla harry og bad taste å kle høyttalere med skinn fra dyr som vanligvis ikke blir slaktet for å spises. Ikke at jeg tror dem hadde vært noe kulere med kuskinn heller. Kanskje de burde lansere en modell som er heltrukket i ekte hval-forhud eller panda-pels?
Kuskinn også? Mennesker kan jammen være barbariske, og hvem kan, i sine aller villeste bisarre fantasier ville ha noe sånt?Hva med kuskinn på høyttalerne?
Vis vedlegget 235315
og andre saueskinn.Tror mange norske bønder ønsket seg ulveskinns-høyttalere til jul
Vel ja, det skjer mye fælt i verden, som jeg også reagerer og prøver jobbe for å bedre..men jeg kan ikke favne alt..Men iogmed at dette er et hififorum, syntes jeg det var rette stedet å nevne min avsky for krokodillehøytalerne..det er så unødvendig. Samtidig skjer det også mye godt i verden, og Gaia innholder enda mye skjønn og vaker "magi".Det skjer for mye fælt i verden til at jeg skal gidde å bry meg om en Krokodille som har trædd rasshølet sitt ned på en høyttaler. Noen synes det er lekkert, mens andre synes det er tacky. Who gives a shit.
Uinterresant, skinnene stammer fra krokodille-oppdrettere i usa. (Tror faktisk kjøttet blir spist.)Er krokodille utryddingstruga?
Og iguana.Innholdet i krokodilleskinn smaker heller ikke særlig godt. Ganske generisk, hvitt kjøtt. Samme med slange forresten.
Ekstra lekkert blir det når det er impregnert med kolibrisperm.Selv sverger jeg til brasiliansk froskeforhud.
Ganske høyt fettinnhold og spesiell konsistens såvidt jeg husker, eneste jeg kan komme på å ha smakt av mat som jeg ikke greidde å bestemme meg for om jeg likte eller ikke.Innholdet i krokodilleskinn smaker heller ikke særlig godt. Ganske generisk, hvitt kjøtt. Samme med slange forresten.
Taste like chicken?Innholdet i krokodilleskinn smaker heller ikke særlig godt. Ganske generisk, hvitt kjøtt. Samme med slange forresten.