Mala Audio demonstrerer bl.a. denne Unison Research S6 på Gjøvik lørdag 29/2

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Unison Research S6, gul.jpg


    Mala Audio er ny, norsk importør for italienske Unison Research


    Lørdag den 29. februar besøker vi Mjøsregionen og demonstrerer bl.a. Unison Research S6, Unico Due hybridforsterker og Unico CD Due CD-spiller på Gjøvik.

    Tid: kl 11,00 - 14,00

    Adresse:
    Slåtsveen Elektro
    Raufossvegen 231
    2827 Hunndalen

    Ta turen til Gjøvik og nyt dagen!



    ENDELIG har vi hos Mala Audio blitt godkjent som norsk importør for Unison Research rørforsterkere, hybridforsterkere, CD-spillere og høyttalere!

    Fra Italia kommer noe av det ypperste av sportsbiler, motorsykler, moteklær, mat og gode viner.
    Vi må heller ikke glemme alle de kjente komponistene og hva instrumentmakere som Antonio Stradivari og Giuseppe Guarneri var i stand til å konstruere.

    Unison Research produseres i Italia. Et land som har de aller beste tradisjoner knyttet til musikk og produksjon av instrumenter - og i nyere tid også Hi-Fi produkter.



    Unison_S6_sort_whf.jpg


    Unison Research S6, Sort, kr 49.900,-



    Unison_S6_C_whf.jpg


    Unison Research S6, Cherry, kr 49.900,-

    Produseres i Treviso. Knapt 4 mil nord for Venezia.

    Integrert rørforsterker med fjernkontroll.
    2x30 w ren klasse A.
    25 kg.

    Er du lei forsterkere som imponerer de første dagene, men gir lyttetretthet over tid?
    Da kan dette være en forsterker for deg.

    Les mer om S6 ved å klikke her: https://malaaudio.no/Produkt/4/1004025/Unison-Research-S6



    Unison Unico Due, B.jpg


    Unico Due, Sort, kr 36.900,-
    Integrert hybridforsterker med rør bare i forforsterkerdelen.



    Unison Unico Due, S.jpg


    Unico Due, Silver, kr 36.900,-

    Les mer om Unico Due ved å klikke her: https://malaaudio.no/Produkt/4/1004057/Unison-Research-Unico-Due



    Unison CD Due, B.jpg


    Unison Research, Unico CD Due, Sort, kr 52.900,-
    CD-spiller med rør.

    Les mer om Unico CD Due ved å klikke her: https://malaaudio.no/Produkt/8/1004069/Unison-Research-Unico-CD-Due



    Unison CD Due, S.jpg


    Unison Research, Unico CD Due, Silver, kr 52.900,-



    Har du lyst til å prøve noen av produktene fra Unison Research i ditt eget anlegg,
    eller snakke med en av oss, er det bare å ta kontakt:

    Sveinung Mala
    Mala Audio
    Tlf: 90953801
    Epost: sveinung@malaaudio.no


    Hallvar M. Rostad
    Mala Audio
    Tlf: 973 13 953
    E-post: hallvar@malaaudio.no


    Besøk vår nye butikk i Asker en gang du har anledning

    Adresse:
    Kirkeveien 185
    1384 Asker
    Tlf: 90953801
    Epost: sveinung@malaaudio.no

    Gratis parkering ved døren og kun få minutter å gå fra Asker togstasjon om man kommer med tog.

    Åpningstider:
    Tirsdager: kl 11,00 – 20,00
    Torsdager: kl 11,00 – 20,00
    Lørdager: kl 11,00 – 17,00
     
    Sist redigert:

    Kommentarer

    HeyHo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.10.2016
    Innlegg
    1.538
    Antall liker
    3.042
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer med et spennende merke,de tar tapefolket på alvor i Italia.
     

    Audiomix

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.07.2004
    Innlegg
    13.100
    Antall liker
    4.944
    Sted
    Kongsberg
    Torget vurderinger
    28
    Kunne knapt valgt noe bedre.
    Jeg har hørt S6 og smilte hele veien.
    Den gang fikk jeg ikke lov til å si det.
    Nå kan jeg si:
    ANBEFALES!
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.495
    Antall liker
    9.222
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Dette er spennende, blir det endringer i heimen så er dette absolutt av interesse.
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.691
    Antall liker
    37.921
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    29
    Flotte forsterkere og den cd spilleren så spennende ut :)
    Grattis

    mvh
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.764
    Antall liker
    50.370
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Får komme ut å ta en titt/Lytt da :)

    O
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.027
    Antall liker
    7.628
    Sted
    Oslo
    Har vært gjennom mye ræl, og en god del suvverent
    Hatt S6 (første utgaven) i 10 år, aldri sett meg tilbake.
    70talls vinyl (f.eks. Paus; Garman) ortofon pu og hornhøyttalere har aldri lått bedre.

    Hilsen Hønndjevelen

    ( Lite tips: kjør KT77 rør, for meg en kombo av de beste egenskapene til EL34 og KT88 , ie både varme nærhet og rockete trøkk)
     
    Sist redigert:

    moto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.08.2007
    Innlegg
    630
    Antall liker
    54
    Har vært gjennom mye ræl, og en god del suvverent
    Hatt S6 (første utgaven) i 10 år, aldri sett meg tilbake.
    70talls vinyl (f.eks. Paus; Garman) ortofon pu og hornhøyttalere har aldri lått bedre.

    Hilsen Hønndjevelen

    ( Lite tips: kjør KT77 rør, for meg en kombo av de beste egenskapene til EL34 og KT88 , ie både varme nærhet og rockete trøkk)
    Hei

    Takk for nyttig informasjon ang. rør til S6!

    Mvh.

    Hallvar M. Rostad
    Mala Audio
    Kirkevein 185
    1384 Asker
    Nettside: www.malaaudio.no
    E-post: hallvar@malaaudio.no
    Tlf.: 973 13 953
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.027
    Antall liker
    7.628
    Sted
    Oslo
    Har vært gjennom mye ræl, og en god del suvverent
    Hatt S6 (første utgaven) i 10 år, aldri sett meg tilbake.
    70talls vinyl (f.eks. Paus; Garman) ortofon pu og hornhøyttalere har aldri lått bedre.

    Hilsen Hønndjevelen

    ( Lite tips: kjør KT77 rør, for meg en kombo av de beste egenskapene til EL34 og KT88 , ie både varme nærhet og rockete trøkk)
    Hei

    Takk for nyttig informasjon ang. rør til S6!

    Mvh.

    Hallvar M. Rostad
    Mala Audio
    Kirkevein 185
    1384 Asker
    Nettside: www.malaaudio.no
    E-post: hallvar@malaaudio.no
    Tlf.: 973 13 953
    Var innom dere rundt juletider. Flott butikk, og vi highfi junkies må ta vare på miljøet som selger oss bruker utstyr.
    Synd om denne bransjen rammes som sportsbransjen. Da er det vi kunder som blir de store taperne
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.707
    Antall liker
    710
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Var innom Hallvard og hørte på s6 og spendor a6r tror jeg det var for noen år siden. Det er den demoen som er en slags referansedemo og en pekepinn på hva jeg mener er bra lyd. Så nå har jeg spendor A4 og en matchende forsterker. Poenget mitt er at jeg har mye bedre utgangspunkt nå enn da jeg hadde da jeg hadde et dobbelt så dyrt "high-end" oppsett.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Må ikke høre så mye på Jennifer RUSH Hallvard :). Takk for i dag, foretrakk de minste av de to hvite parene du spilte på.
     

    moto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.08.2007
    Innlegg
    630
    Antall liker
    54
    Må ikke høre så mye på Jennifer RUSH Hallvard :). Takk for i dag, foretrakk de minste av de to hvite parene du spilte på.
    Hei!

    Takk for fremmøtet og tilbakemeldingen!

    Jeg fant til slutt CD-plata med Jennifer Warnes, under platespilleren.

    Det er viktig for meg å få vite hvilke produkter de som kommer og lytter liker best.

    For meg er det alltid en fryd å komme til Mjøsregionen.

    Når jeg paserer Totenvika og ser Helgøya, er det som å kjøre inn i det "forgjettede land".
    Fikk forøvrig bekreftet at jeg var kommet dit, da jeg tok en skitur på Sjusjøen fredag ettermiddag.


    Mvh.

    Hallvar M. Rostad
    Mala Audio
    Kirkevein 185
    1384 Asker
    Nettside: www.malaaudio.no
    E-post: hallvar@malaaudio.no
    Tlf.: 973 13 953
     

    moto

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.08.2007
    Innlegg
    630
    Antall liker
    54
    Var innom Hallvard og hørte på s6 og spendor a6r tror jeg det var for noen år siden. Det er den demoen som er en slags referansedemo og en pekepinn på hva jeg mener er bra lyd. Så nå har jeg spendor A4 og en matchende forsterker. Poenget mitt er at jeg har mye bedre utgangspunkt nå enn da jeg hadde da jeg hadde et dobbelt så dyrt "high-end" oppsett.
    Hei!

    Slike tilbakemeldinger er jeg selvfølgelig spesielt glad for å lese.

    Jeg har nå mer enn 20 års erfaring med å bistå kunder i å bygge opp komplette anlegg, eller forbedre det de har.
    På bakgrunn av de tilbakemeldinger jeg nå får fra kunder over hele landet, får jeg stadig bedre forutsetninger for å kunne bistå nye kunder.

    Jeg har i løpet av disse årne, med testing av enormt mange produkter, funnet frem til noen få, som er mye lettere å lykkes med, enn mesteparten av det som er å få tak i. Spendor A4 er så desidert en av disse. Den norske skribenten, Håkon Rognlien, som har testet A4, har flere ganger fortalt meg at også han synes at dette er høyttalere med helt spesielle kvaliteter.

    De produktene som jeg demonstrerte på Gjøvik i gå, er også, etter mitt syn, helt spesielle. Jeg tenker da på Spendor A7, de nye Pylon Audio Jasper 25 høyttalerne og ikke minst Unison Research Unico Due og S6.

    Akkurat nå holder jeg på å gjøre klar en demo for en kunde som kommer før lunsj.

    Alle er velkommen til å kontakte meg, for bistand med å få bedre lyd!


    Mvh.

    Hallvar M. Rostad
    Mala Audio
    Kirkevein 185
    1384 Asker
    Nettside: www.malaaudio.no
    E-post: hallvar@malaaudio.no
    Tlf.: 973 13 953
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

moto
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
54
Link til alle artikler
427
moto sine annonser
Bransjenyheter
Mala Audio kjører ut varer til kunder i Mjøs-regionen, Glomdalen, Hadeland og Oslo-regionen mandag 30/10

Mala Audio kjører ut varer til kunder i Mjøs-regionen, Glomdalen, Hadeland og Oslo-regionen mandag 30/10

  • 0
Bestill nå og få varene levert på døren med vår egen bil! Har du innbytte? Vi tar også med tilbake innbytteprodukter som mangler emballasje. Da vi benytter egne transportmadrasser og myke...
Fortsett
Bransjenyheter
Mala Audio kjører ut varer til kunder i Mjøs-regionen, Glomdalen, Hadeland og Oslo-regionen torsdag 27. juli

Mala Audio kjører ut varer til kunder i Mjøs-regionen, Glomdalen, Hadeland og Oslo-regionen torsdag 27. juli

  • 0
Bestill nå og få varene levert på døren med vår egen bil! Har du innbytte? Vi tar også med tilbake innbytteprodukter som mangler emballasje. Da vi benytter egne transportmadrasser og myke...
Fortsett
Bransjenyheter
Mala Audio i Asker og Arendal kjører ut varer til kunder på Sørlandet og Vestlandet 13. - 15. juli

Mala Audio i Asker og Arendal kjører ut varer til kunder på Sørlandet og Vestlandet 13. - 15. juli

  • 0
Gjelder også kunder, som vi kan kjøre innom i Vestfold og Telemark, på veien sørover. Avreisen fra vår butikk i Asker er flyttet fra fredag den 14. juli, til allerede i morgen, torsdag den 13...
Fortsett
Bransjenyheter
Påske-utkjøring av varer til kunder i Østfold og hele Oslo-regionen FØR skjærtorsdag

Påske-utkjøring av varer til kunder i Østfold og hele Oslo-regionen FØR skjærtorsdag

  • 0
Nyt synet av bilen fra Mala Audio som rygger inn mot din dør, med godsaker du kan kose deg med å pakke ut og koble opp i påsken. Bestill nå og få varene levert på døren før skjærtorsdag! Har du...
Fortsett
Bransjenyheter
Mala Audio har utkjøring av varer til kunder i Mjøs-regionen, Solør, Hadeland og Oslo til helga

Mala Audio har utkjøring av varer til kunder i Mjøs-regionen, Solør, Hadeland og Oslo til helga

  • 0
Bestill nå og få varene levert på døren med vår bil. Som tar med innbytte, om du har det. Vi kan også ta med innbytteprodukter uten emballasje. Vi har allerede bestillinger på varer som skal...
Fortsett
Bransjenyheter
Gratis levering på døren med vår bil, til kunder i Mjøsregionen og HELE resten av Østlandet, i ROMJULEN

Gratis levering på døren med vår bil, til kunder i Mjøsregionen og HELE resten av Østlandet, i ROMJULEN

  • 0
Se bilder av butikken vår i Asker og vårt enorme utvalg her: www.malaaudio.no Vi har allerede bestillinger på varer som skal leveres i Mjøsregionen. Butikken er på 700 "audiofile kvadratmeter"...
Fortsett
Topp Bunn