Man mails himself to Texas

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
May now face charges of stowing away. ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
He is currently stowed away by the government awaiting trial on charges of stowing himself away..

;D

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
"He could easily have died," said Richard G Phillips, the company's chief executive.

All PR er god PR?

;D

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
"He could easily have died," said Richard G Phillips, the company's chief executive.

All PR er god PR?

;D
Og det er neppe sant, en gang. Alle moderne fly har trykksatte lasterom, og de er forstfrie. Med litt klær på er det overhodet intet problem å overleve i mange timer i et lasterom. Det har hendt gjentatte ganger at stuere har blitt med flyet de har lastet, så lenge det finnes folk, finnes feil! :)

Honkey

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Det var jeg ikke klar over. Jeg trodde faktisk at det kun var passasjerkabinen som hadde trykk. (8.000 fot trykkhøyde tror jeg.)
Men du har sikert rett.

Derimot har jeg lest om folk som har overlevd i hjulbrønnen, og der er det dårlig både med plussgrader og trykk.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Det var jeg ikke klar over. Jeg trodde faktisk at det kun var passasjerkabinen  som hadde trykk. (8.000 fot trykkhøyde tror jeg.)
Men du har sikert rett.

Derimot har jeg lest om folk som har overlevd i hjulbrønnen, og der er det dårlig både med plussgrader og trykk.
Jo da; lasterommene er trykksatt på lik linje med kabinen, og delvis temperert. Husk at det tross alt er her de frakter kjæledyr! Litt avhengig av flytype har de ett eller flere lasterom som garanterer en minimumstemperatur som ligger godt over frysepunktet.

Honkey

O

OldBoy

Gjest
Det var jeg ikke klar over. Jeg trodde faktisk at det kun var passasjerkabinen  som hadde trykk. (8.000 fot trykkhøyde tror jeg.)
Men du har sikert rett.
Honkey har nok rett. Gulvet i kabinen måtte ha vært mye sterkere, og dermed også mye tyngre, dersom det skulle tåle de kreftene det ville ha blitt utsatt for dersom det hadde vært en trykkforskjell mellom lasterom og passasjerkabin.

Så får vi bare håpe at flyselskapene ikke kommer på idéen å hive inn noen seter der nede. For da kan "monkey-class" bli en ganske traurig opplevelse. Selv om man altså ikke fryser ihjel.

NostraD

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.06.2003
Antall liker
2

All PR er god PR?

;D
Sier vel kanskje litt om hvordan pakkebehandlingen deres er også?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Et rykte om at dette er livsfarlig vil nok redusere antall 'copycats'.

Det kan altså tenkes å være i transportfirmaets interesse at folk tror det er farlig, selv om det ikke er sant.

Uansett, Honkey: Takk for gode ferietips! ;D

Topp Bunn