Og det er neppe sant, en gang. Alle moderne fly har trykksatte lasterom, og de er forstfrie. Med litt klær på er det overhodet intet problem å overleve i mange timer i et lasterom. Det har hendt gjentatte ganger at stuere har blitt med flyet de har lastet, så lenge det finnes folk, finnes feil!"He could easily have died," said Richard G Phillips, the company's chief executive.
All PR er god PR?
;D
Jo da; lasterommene er trykksatt på lik linje med kabinen, og delvis temperert. Husk at det tross alt er her de frakter kjæledyr! Litt avhengig av flytype har de ett eller flere lasterom som garanterer en minimumstemperatur som ligger godt over frysepunktet.Det var jeg ikke klar over. Jeg trodde faktisk at det kun var passasjerkabinen som hadde trykk. (8.000 fot trykkhøyde tror jeg.)
Men du har sikert rett.
Derimot har jeg lest om folk som har overlevd i hjulbrønnen, og der er det dårlig både med plussgrader og trykk.
Honkey har nok rett. Gulvet i kabinen måtte ha vært mye sterkere, og dermed også mye tyngre, dersom det skulle tåle de kreftene det ville ha blitt utsatt for dersom det hadde vært en trykkforskjell mellom lasterom og passasjerkabin.Det var jeg ikke klar over. Jeg trodde faktisk at det kun var passasjerkabinen som hadde trykk. (8.000 fot trykkhøyde tror jeg.)
Men du har sikert rett.
Sier vel kanskje litt om hvordan pakkebehandlingen deres er også?"He could easily have died," said Richard G Phillips, the company's chief executive.
All PR er god PR?
;D