- Ble medlem
- 12.01.2005
- Antall liker
- 7
... det er dødt på Hifi Generelt, men masse aktivitet i Off Topic Hjørnet. ;D
|
Nei Gamle Gutt,Man vet at det er fredag når det er lørdag i morgen.![]()
;D ;D ;DNei Gamle Gutt,
Man vet det VAR fredag når det er lørdag morgen. ;D ;D ;D
Nystekte vafler hver fredag i kantinen,Jeg for min del vet det er fredag når det er wienerbrød i kantinen.
Og når det er fredag er det snart mandag.
Vant vinflaske i fredagslunsjlotteriet i dag. Jippi! ;DFredag er ellers dagen for 2-3 halvlitere på Aker Brygge etter arbeidstid, før veien går hjem til eksperimentering på kjøkkenet og mengder med god vin.
Sånn skal det være. Man skal ha det godt, eller rettere, som fortjent. ;DHer er det nystekte vafler hver dag i kantinen, (befinner meg tross alt i Trondheim)
vanlige varmretter hver dag,
dagens suppe hver dag,
Men wienerbrød altså bare på fredager...
Neppe, men man bli veldig våt.Hø?
Blir man sjarmerende av å svømme?
Ja... det hele dreier seg kun om en ting, egentlig... Å dø litt langsommere og litt lykkeligere....Neppe, men man bli veldig våt.
Og til Honkey: Slutter du med bayerne dine, kan du slutte med svømming også. Ond sirkel du er inne i, der.
Jo, jo.....Men 2000 meter i vannet? Kunne du ikke ha funnet deg andre måter å lide på?Ja... det hele dreier seg kun om en ting, egentlig... Å dø litt langsommere og litt lykkeligere....Bayer og trim...
Honkey
Det fine med 2000 meter i vannet sammenlignet med samme tid på trimsykkel er at man ikke er sår i baken og så merker man ikke at man svetter.Jo, jo.....Men 2000 meter i vannet? Kunne du ikke ha funnet deg andre måter å lide på?![]()
Liker tanken, hadde jeg bare hatt penger og initiativ... Legger meg nok under kjøkkenbenken med en hånd oppå pappvinkrana med åpen munn.man ligger i startgropa til å lage en høvelig middag, Lammecarre....Italiensk Rødvin, Portvin (Kopke 1984), konjakk, Jäger, stor dose øl, 4 flasker Chablis i reserve.
Er godt igang med ølet.
Been there, done that. ;D ;D ;D....når man ramler innom et utested på vei hjem fra jobben, bare for å slå av en prat med noen venner, og plutselig står man i stua si og klokka er 4 på natta og man er dritings og lurer på hvor i helvete man har glemt igjen lap top'en.
Klokka er 23:30, jeg har drukket minst en flaske vin alene og jeg ler gjenkjennende av denne kommentaren. Jupp, det er fredag. ;DMan vet det er fredag når en tråd som dette får 17 innlegg på halvannen time, for så å dø helt sånn ca kl 1600 ;D