Man vet det er fredag når....

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
... det er dødt på Hifi Generelt, men masse aktivitet i Off Topic Hjørnet. ;D

O

OldBoy

Gjest
Man vet at det er fredag når det er lørdag i morgen. :)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.207
Torget vurderinger
0
Man vet at det er fredag når det er lørdag i morgen.  :)
Nei Gamle Gutt,

Man vet det VAR fredag når det er lørdag morgen. ;D ;D ;D

O

OldBoy

Gjest
Nei Gamle Gutt,

Man vet det VAR fredag når det er lørdag morgen.  ;D ;D ;D
;D ;D ;D

Lørdag morgen eksisterer ikke i min verden. Prøv igjen litt utpå ettermiddagen.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Jeg for min del vet det er fredag når det er wienerbrød i kantinen.
Og når det er fredag er det snart mandag.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg for min del vet det er fredag når det er wienerbrød i kantinen.
Og når det er fredag er det snart mandag.
Nystekte vafler hver fredag i kantinen,
De andre dagene er det vanlige varmretter.

Fredag er ellers dagen for 2-3 halvlitere på Aker Brygge etter arbeidstid, før veien går hjem til eksperimentering på kjøkkenet og mengder med god vin.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Fredag er ellers dagen for 2-3 halvlitere på Aker Brygge etter arbeidstid, før veien går hjem til eksperimentering på kjøkkenet og mengder med god vin.
Vant vinflaske i fredagslunsjlotteriet i dag. Jippi! ;D

... det er planlagt ost, kjeks og vin i full tosomhet i kveld. :)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Her er det nystekte vafler hver dag i kantinen, (befinner meg tross alt i Trondheim ;))
vanlige varmretter hver dag,
dagens suppe hver dag,

Men wienerbrød altså bare på fredager...

T

theStig

Gjest
... man sovner på sofan kl 18 etter et halvt glass rødvin til middan ...
(har vært en slitsom uke)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Her er det nystekte vafler hver dag i kantinen, (befinner meg tross alt i Trondheim ;))
vanlige varmretter hver dag,
dagens suppe hver dag,

Men wienerbrød altså bare på fredager...
Sånn skal det være. Man skal ha det godt, eller rettere, som fortjent. ;D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Varme wienerbrød, med sirup på...

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Man vet det er fredag når det ligger 2000 meter helvete forut i svømmehallen.... Man vet at det er godt først når det går over. man vet at det er sykt hva man gjør for å være attraktiv for det annet kjønn. Det er en helvetes jobb, men noen må gjøre den.
Belønningen er at det ligger noen kolde bayere til kjøling...

Honkey

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Hø?
Blir man sjarmerende av å svømme?

O

OldBoy

Gjest
Hø?
Blir man sjarmerende av å svømme?
Neppe, men man bli veldig våt.

Og til Honkey: Slutter du med bayerne dine, kan du slutte med svømming også. Ond sirkel du er inne i, der.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Neppe, men man bli veldig våt.

Og til Honkey: Slutter du med bayerne dine, kan du slutte med svømming også. Ond sirkel du er inne i, der.
Ja... det hele dreier seg kun om en ting, egentlig... Å dø litt langsommere og litt lykkeligere.... :) Bayer og trim...

Honkey

O

OldBoy

Gjest
Ja... det hele dreier seg kun om en ting, egentlig... Å dø litt langsommere og litt lykkeligere.... :) Bayer og trim...

Honkey
Jo, jo.....Men 2000 meter i vannet? Kunne du ikke ha funnet deg andre måter å lide på? :)

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Jo, jo.....Men 2000 meter i vannet? Kunne du ikke ha funnet deg andre måter å lide på?  :)
Det fine med 2000 meter i vannet sammenlignet med samme tid på trimsykkel er at man ikke er sår i baken og så merker man ikke at man svetter.  

Klart man blir sympatisk av å svømme 2000 meter. ;) For min del er det imidlertid IKKE en fredagsindikator siden dette for min del skjer mandager og onsdager.

For øvrig er jo fredagskosen en ypperlig indikator også. Når barna er lagt og man endelig kan lene seg godt tilbake i godstolen med en kald øl eller et temperert glass vin i hånden og lett avslappingsunderholdning på kopekassa. Men egentlig er vel fredagen nesten over da... ;)

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.334
Sted
Østfold
Man vet det er fredag når en tråd som dette får 17 innlegg på halvannen time, for så å dø helt sånn ca kl 1600 ;D

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
man ligger i startgropa til å lage en høvelig middag, Lammecarre....Italiensk Rødvin, Portvin (Kopke 1984), konjakk, Jäger, stor dose øl,  4 flasker Chablis i reserve.

Er godt igang med ølet.

A

Akle

Gjest
man ligger i startgropa til å lage en høvelig middag, Lammecarre....Italiensk Rødvin, Portvin (Kopke 1984), konjakk, Jäger, stor dose øl,  4 flasker Chablis i reserve.

Er godt igang med ølet.
Liker tanken, hadde jeg bare hatt penger og initiativ... Legger meg nok under kjøkkenbenken med en hånd oppå pappvinkrana med åpen munn.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.772
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
....når man ramler innom et utested på vei hjem fra jobben, bare for å slå av en prat med noen venner, og plutselig står man i stua si og klokka er 4 på natta og man er dritings og lurer på hvor i helvete man har glemt igjen lap top'en.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
....når man ramler innom et utested på vei hjem fra jobben, bare for å slå av en prat med noen venner, og plutselig står man i stua si og klokka er 4 på natta og man er dritings og lurer på hvor i helvete man har glemt igjen lap top'en.
Been there, done that. ;D ;D ;D

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Man vet det er fredag når en tråd som dette får 17 innlegg på halvannen time, for så å dø helt sånn ca kl 1600  ;D
Klokka er 23:30, jeg har drukket minst en flaske vin alene og jeg ler gjenkjennende av denne kommentaren.  Jupp, det er fredag. ;D

Topp Bunn