Mark Levinsons venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.722
    Antall liker
    14.340
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42
    Siden jeg har gått til anskaffelse av en god, gammel ML no23 tenkte jeg at det var på tide at noen startet en venneråd for dette kremmerket.
    Forsterkeren låter UTROLIG bra, selv om den er drar litt på årene.
    Stor takk til Achilles som solgte meg forsterkeren. Håper du ikke angrer for mye.  ;)
    Legger ved et bilde av nyervervelsen. Ikke akkurat en svane, men kjærlighet gjør som kjent blind.
     

    Vedlegg

    T

    timc

    Gjest
    Bra forsterker det der. Jeg har hatt den på lån i et par perioder (akkurat den forsterkeren altså)


    over 40kg godlyd :)



    Den krever mye av det som står forran for å yte sitt beste.



    -Tim
     

    Dan Dare

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2005
    Innlegg
    1.010
    Antall liker
    390
    Sted
    Egersund
    Torget vurderinger
    4
    Virkelig bra sak det der ja. God gammel årgang. Har selv en 335 som jeg er strålende fornøyd med. Siste serien fra gode gamle Mark Levinson. Den nye 400-serien er grei nok men kan ikke måle seg med 300-serien, verken lydmessig eller designmessig (forutsatt at du liker litt macho-design)
     

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.722
    Antall liker
    14.340
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42
    dandare skrev:
    Virkelig bra sak det der ja. God gammel årgang. Har selv en 335 som jeg er strålende fornøyd med. Siste serien fra gode gamle Mark Levinson. Den nye 400-serien er grei nok men kan ikke måle seg med 300-serien, verken lydmessig eller designmessig (forutsatt at du liker litt macho-design)
    Har hverken hørt 300- eller 400-serien, men sier meg veldig enig i at designet til 400-serien ikke akkurat var et skritt i riktig retning, men fortsatt en del finere enn min vil jeg si..
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Uten å ha spesielt greie på saker og ting, er jeg den lykkelige eier av en Mark Levinson 320S forforsterker - jeg kjøpte den brukt tidligere i år. Mitt dyreste hifikjøp noensinne - og mitt beste.

    Lydmessig falt plutselig alle brikkene på plass. Jeg er ikke noe god til å forklare klanger og lyder - føler meg litt som om jeg skal snakke med Ståle Krapyl akkurat nå - men jeg kan si det slik at det var som å trekke fra et gardin som hang og slang foran anlegget. Vekk med "grålyden" og inn med godlyden. Jeg er aldri blitt så sjokkskadet noen gang som da jeg slo på min nyanskaffede 320S for første gang her hjemme - og jeg som trodde at alle forforsterkere låt likt. Jeg kan spille høyt, jeg kan spille lavt - uansett hva jeg prøver på spilles det musikk slik som jeg liker den - den bare flyter uhindret ut. Musikken fotfølger meg rundt i huset - akkurat nå sitter jeg på et lite arbeidsrom ved siden av stuen - men musikken bare er der, likefullt.

    Bare fremtiden vil vise hva det blir til med både det ene og det andre - kanskje nye høyttalere, kanskje nye effekttrinn - men min Mark Levinson 320S vil ha en sentral plass lenge - det er jeg helt sikker på.
     

    Dan Dare

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2005
    Innlegg
    1.010
    Antall liker
    390
    Sted
    Egersund
    Torget vurderinger
    4
    320s er en ypperlig forforsterker men 326s er flere hakk bedre. Den har bl.a. arlon print-kort og den er forbedret på flere punkter i forhold til 320s. Selv om de er prikk like å se til er det to høyst forskjellige forforsterkere.
    Alt det du opplever med 320s vil få et ytterligere løft med en 326s.
    For ikke å snakke om 32 ref. Det er noe av det ypperste av forforsterkere idag, uansett merke og pris. Den koster også 75 % mer enn 326s, noe som i stor grad skyldes 2 kabinetter med seperat strømforsyning/kontrollenhet+++.
    Dersom noen skulle være interessert i en 32 ref. vurderer jeg å selge mitt eksemplar. Send meg i så fall en PM så tar jeg kontakt.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Jeg noterer meg synspunktene - de kan være kjekke å ha ved en eventuell oppgradering. At 326S og 320S er prikk like av utseende, er en kjempefordel - da er det bare å bytte om en kveld kona er i syklubb - så merker hun garantert ingen verdens ting. Nesten så den tåler å tenkes litt mer på, den tanken der.
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Jeg får vel melde meg inn i klubben jeg også. Regner med at jeg er kvalifisert til opptak.

    Det kan virke på meg som om merket ML har haltet litt etter at Madrigal ble nedlagt og Harman International tok over. I tillegg tror jeg ikke deres besluttning om å gjøre designet mer "lifestyle - aktig" har vært vellykket.

    Selv om Madrigal leverte særdeles vellydende produkter med fantastisk byggkvalitet fikk de dessverre de senere årene en del dårlige rykter på seg - kanskje var det derfor de ble nedlagt?

    Godt å se at det nå er en oppsving for merket igjen med en rekke nye produkter og med det gode gamle designet tilbake.

    Mvh
    Roysen
     

    wotg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    2.376
    Antall liker
    4
    Selv uten at jeg pr. idag eier ML utstyr så er jeg absolutt en ML venn.
    Jeg har jo Revel høyttalere som ligger under harman paraplyen.
    Enig med Roysen, ML har slitt litt de siste årene med dårlig kvalitetskontroll, det kan virke som flyttingen og nedleggelsen av proceed fikk de til å miste litt fokus.
    Problemene skal vist nå være rettet opp i og ML har masse spennende produker på gang, nå sist No502 processoren.
    Jeg skal pusse opp stuen i sommer og det er stor sansynlighet for at det blir en ML No 433 som driver mine front/center høyttalere fra høsten av.
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Madrigals dårlige rykte gikk på at det ble fremsatt påstander om at de reparerte ukurante varer som de hadde fått i retur, satte på nytt serienummer og solgte de på nytt som nye.

    Madrigal på sin side hevdet at dette kun var ondsinnede rykter satt ut av ansatte som fikk sparken som en følge av omstillingen.

    Hvem vet hva sannheten egentlig var.

    Mvh
    Roysen
     

    Dan Dare

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2005
    Innlegg
    1.010
    Antall liker
    390
    Sted
    Egersund
    Torget vurderinger
    4
    Roysen - Har du solgt 33H monoblokkene eller har du ombestemt deg? Hadde jeg hatt disse blokkene hadde jeg aldri solgt dem.
    Har ellers hørt at 400-serien kan ha problemer med kjølingen. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?
     

    nma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Innlegg
    4.696
    Antall liker
    518
    Torget vurderinger
    1
    wotg skrev:
    Selv uten at jeg pr. idag eier ML utstyr så er jeg absolutt en ML venn.
    Jeg har jo Revel høyttalere som ligger under harman paraplyen.
    Enig med Roysen, ML har slitt litt de siste årene med dårlig kvalitetskontroll, det kan virke som flyttingen og nedleggelsen av proceed fikk de til å miste litt fokus.
    Problemene skal vist nå være rettet opp i og ML har masse spennende produker på gang, nå sist No502 processoren.
    Jeg skal pusse opp stuen i sommer og det er stor sansynlighet for at det blir en ML No 433 som driver mine front/center høyttalere fra høsten av.
    43x serien skal visst være ute i både mk2 og mk3 versjon (dog kan jeg ikke garantere det), uten at de har satt på en .x suffiks. ML kan fortelle deg hvilken versjon det er utifra serienummeret. Nyeste versjon skal visst være en formidabel oppgradering.
     
    R

    Roysen

    Gjest
    dandare skrev:
    Roysen - Har du solgt 33H monoblokkene eller har du ombestemt deg? Hadde jeg hatt disse blokkene hadde jeg aldri solgt dem.
    Har ellers hørt at 400-serien kan ha problemer med kjølingen. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?
    Jeg har ikke solgt de.

    Mvh
    Roysen
     

    bogron

    Medlem
    Ble medlem
    12.09.2003
    Innlegg
    48
    Antall liker
    1
    Jeg har fullt oppsett med ML - 326s, 390s, 432 og har tidligere eid 380 og 331 -kan ikke uten videre underskrive på at den nye 4xx serien låter noe dårligere enn 3xx. Det er noe mindre skyv i bassen, men mellomtone, diskant og steroperspektivet er minst like bra. Overgangen til ML fra Denon var dramatisk hva angikk kraftforsterker, og likeledes var overgangen fra Proceed pre og CDD/DAP til ML 390s og 380 også merkbar. 326s er en fremragende forforsterker. Jeg hadde problemer med 432 i startfasen pga feil innstilling av bias i den ene kanalen - forsterkeren slo seg selv av ved vedvarende bruk på høyt volum. Et besøk av en hyggelig servicetekniker med en tonn dokumenter lastet ned fra ML/Harman fikk rettet feilen og siden har alt fungert strålende.
     

    Lexluthor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    519
    Antall liker
    51
    Torget vurderinger
    2
    Endelig en vennetråd for Mark Levinson ;D

    Jeg har selv hatt ML 383 og ML 39 og har nå ML 331 og ML 390S + Squeezebox. Jeg har vært innom utrolig mange forskjellige produkter og rørutstyr før jeg falt for ML (trodde f.eks. at det bare var rør som kunne gi fløyelsmyk mellomtone og luftig uanstrengt diskant). Jeg har ikke opplevd kvalitetsproblemer eller noe annet med ML, noe jeg har opplevd med en haug av andre mid-end produkter i små serier. Synes at ML designmessig, utførelsesmessig og bruksmessig er helt i øverste klasse - også ligner 300-serien på Tandberg 3000-serien som var mitt første skikkelige stereokjøp :'(. ML 331 har imponert meg på alle måter og jeg tørr nesten ikke tenke på hva storebrødrene kan servere av godlyd. DAC'en og forforsterkerdelen i ML 390S er så bra at jeg (foreløpig) ikke ser noe behov fo separat forforsterker.

    Synes design og logo til ML er utrakul, og jeg ble litt trist når jeg ser at de har klusset med ML-logoen..... nå henger ikke M'en og L'en sammen og e'en er ikke lenger inni L'en Jeg synes nemlig den opprinnelige ML-logoen var stilfull men denne faceliften er gjort i stillhet.



    Noe som synes dette var til det bedre?
     

    Vedlegg

    R

    Roysen

    Gjest
    Lexluthor skrev:
    Endelig en vennetråd for Mark Levinson ;D

    Jeg har selv hatt ML 383 og ML 39 og har nå ML 331 og ML 390S + Squeezebox. Jeg har vært innom utrolig mange forskjellige produkter og rørutstyr før jeg falt for ML (trodde f.eks. at det bare var rør som kunne gi fløyelsmyk mellomtone og luftig uanstrengt diskant). Jeg har ikke opplevd kvalitetsproblemer eller noe annet med ML, noe jeg har opplevd med en haug av andre mid-end produkter i små serier. Synes at ML designmessig, utførelsesmessig og bruksmessig er helt i øverste klasse - også ligner 300-serien på Tandberg 3000-serien som var mitt første skikkelige stereokjøp :'(. ML 331 har imponert meg på alle måter og jeg tørr nesten ikke tenke på hva storebrødrene kan servere av godlyd. DAC'en og forforsterkerdelen i ML 390S er så bra at jeg (foreløpig) ikke ser noe behov fo separat forforsterker.

    Synes design og logo til ML er utrakul, og jeg ble litt trist når jeg ser at de har klusset med ML-logoen..... nå henger ikke M'en og L'en sammen og e'en er ikke lenger inni L'en Jeg synes nemlig den opprinnelige ML-logoen var stilfull men denne faceliften er gjort i stillhet.



    Noe som synes dette var til det bedre?
    Logoen er kanskje ikke så elegant lenger men det er nå tydeligere hva som står skrevet.

    Mvh
    Roysen
     

    taylorm

    Medlem
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    15
    Antall liker
    0
    Hei, vil det påvirke lyden i negativ retning og buke en trafo 230 til 110 volt foran et ML produkt???
    Tenker økonomisk da Norske priser er hysteriske på Amerikansk high end, kontra kjøpe "over there".
    Ser ut som trafo er eneste løsnig da ML ikke vil selge 230volt til forhandlere i USA, men de skal selge samme produktet til 3-dobbelpris i NORGE fordi vi har høyere kjøpekraft.

    Vil trafo fungere ok????
     

    Pengvim

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2005
    Innlegg
    2.184
    Antall liker
    2
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Er det ikke bare å koble om trafoen da? ???
     

    nma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Innlegg
    4.696
    Antall liker
    518
    Torget vurderinger
    1
    ML har da en helt grei pris i forhold til USA-pris. Ca 8 gangen er det nå? Bruker man en dollarkurs på 5.5 (nei, man bruker ikke dagskursen hos XE.com som utgangspunkt) ganget med 1.25 får man jo nærmere allerede 7.
    Da virker ikke 8 så ille når man tenker at det er egen importør, logistikkostnader, utvidet garanti, etc etc.
     

    Dan Dare

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2005
    Innlegg
    1.010
    Antall liker
    390
    Sted
    Egersund
    Torget vurderinger
    4
    Noen som har noen opplysninger om den kommende cd-spilleren 512 fra ML, bortsett fra at den tar sacd? 390s begynner vel å dra på årene og må se seg forbigått av bl.a. esoteric og dcs m.fl.
    Har hørt at spilleren skal komme i august/september men finner foreløpig verken biler eller teknisk informasjon om den.
     

    taylorm

    Medlem
    Ble medlem
    31.12.2006
    Innlegg
    15
    Antall liker
    0
    Kan noen vise til en link med norske priser på ML. (PS en Ml 320 koster 37500kr i USA)
     

    bogron

    Medlem
    Ble medlem
    12.09.2003
    Innlegg
    48
    Antall liker
    1
    send email til eivin@eufonia.no - han er importør og har oppdatert prisliste. Pris på 320s er 67 800,- 326s koster 84 200,- og phono modul ligger på 11 - 12 000 for begge.
     

    raymcman

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.02.2007
    Innlegg
    80
    Antall liker
    2
    bogron skrev:
    Jeg har fullt oppsett med ML - 326s, 390s, 432 og har tidligere eid 380 og 331 -kan ikke uten videre underskrive på at den nye 4xx serien låter noe dårligere enn 3xx. Det er noe mindre skyv i bassen, men mellomtone, diskant og steroperspektivet er minst like bra. Overgangen til ML fra Denon var dramatisk hva angikk kraftforsterker, og likeledes var overgangen fra Proceed pre og CDD/DAP til ML 390s og 380 også merkbar. 326s er en fremragende forforsterker. Jeg hadde problemer med 432 i startfasen pga feil innstilling av bias i den ene kanalen - forsterkeren slo seg selv av ved vedvarende bruk på høyt volum. Et besøk av en hyggelig servicetekniker med en tonn dokumenter lastet ned fra ML/Harman fikk rettet feilen og siden har alt fungert strålende.

    Har du prøvd 390s rett i effekt? Den skal jo ha en god variabel utgang. Holdt på å kjøpe en sånn på audiogon. Men var litt for sen. Digital inngang har den vel og. Store
    muligheter for topp lyd på film/TV fra pcm utgangen på dvd/tv mottaker. Den går billig og. Tror jeg ville havnet på den i dag hvis jeg hadde hatt et stramt budsjett.
     

    bogron

    Medlem
    Ble medlem
    12.09.2003
    Innlegg
    48
    Antall liker
    1
    Jeg har prøvd 390s koblet direkte til effektforsterker, og med 380 syntes jeg jeg fikk bedre dynamikk med direkteløsningen, men valgte likevel å kjøre gjennom 380 ettersom jeg har flere signalkilder og stadig omkobling av ledninger ble et ork. Med 326s synes jeg derimot at jeg får bedre resultat gjennom å kjøre 390s gjennom forforsterker.
     

    Lexluthor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    519
    Antall liker
    51
    Torget vurderinger
    2
    bogron skrev:
    Jeg har prøvd 390s koblet direkte til effektforsterker, og med 380 syntes jeg jeg fikk bedre dynamikk med direkteløsningen, men valgte likevel å kjøre gjennom 380 ettersom jeg har flere signalkilder og stadig omkobling av ledninger ble et ork. Med 326s synes jeg derimot at jeg får bedre resultat gjennom å kjøre 390s gjennom forforsterker.
    Jeg hadde den integrerte ML 383 sammen med ML 390S, og fikk en aha-opplevelse da jeg prøvde ML 390S direkte inn i ML 383 og brukte den som rent effekttrinn - det lød faktisk betydelig bedre - luftigere og mer dynamikk. Det resulterte i at jeg skaffet meg ML 331 og droppet forforsterkeren. ML 390S er meget bra som forforsterker og har hele 12 dB forsterkning eller opptil 17,7 volt på balanserte utganger.
     

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.722
    Antall liker
    14.340
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42
    Noen som vet om No23 er har balanserte utganger? Jeg har planer om å koble til en sub via en highlevel-inngang som kun er ubalansert. Vil nødig blåse nyervervelsen min til himmels. Suben tar inn positivt signal fra begge utgangene, og negativt fra en av utgangene. Signalet blir summert i suben. I følge instruksjonsboka til no23 er hvertfall deler av utgangstrinnet balansert, men slik jeg forstår boka blir signalet gjort ubalansert på turen. Jeg er ikke sikker i min sak, så jeg håper en av dere kan hjelpe meg. Legger ved en side av instruksjonsboka. Under avsnittet "Voltage gain stage" er det beskrevet. På forhånd takk! :)
     

    Vedlegg

    • 144 KB Visninger: 1.882

    wotg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    2.376
    Antall liker
    4
    ragwo skrev:
    Noen som vet om No23 er har balanserte utganger? Jeg har planer om å koble til en sub via en highlevel-inngang som kun er ubalansert. Vil nødig blåse nyervervelsen min til himmels. Suben tar inn positivt signal fra begge utgangene, og negativt fra en av utgangene. Signalet blir summert i suben. I følge instruksjonsboka til no23 er hvertfall deler av utgangstrinnet balansert, men slik jeg forstår boka blir signalet gjort ubalansert på turen. Jeg er ikke sikker i min sak, så jeg håper en av dere kan hjelpe meg. Legger ved en side av instruksjonsboka. Under avsnittet "Voltage gain stage" er det beskrevet. På forhånd takk! :)
    Ja No 23 har XLR innganger.
     

    Lexluthor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    519
    Antall liker
    51
    Torget vurderinger
    2
    ragwo skrev:
    Noen som vet om No23 er har balanserte utganger? Jeg har planer om å koble til en sub via en highlevel-inngang som kun er ubalansert. Vil nødig blåse nyervervelsen min til himmels. Suben tar inn positivt signal fra begge utgangene, og negativt fra en av utgangene. Signalet blir summert i suben. I følge instruksjonsboka til no23 er hvertfall deler av utgangstrinnet balansert, men slik jeg forstår boka blir signalet gjort ubalansert på turen. Jeg er ikke sikker i min sak, så jeg håper en av dere kan hjelpe meg. Legger ved en side av instruksjonsboka. Under avsnittet "Voltage gain stage" er det beskrevet. På forhånd takk! :)
    ML har lagt ut de fleste av manualene sine til nye og klassiske produkter på hjemmesiden: Her har du fra ML 23.5 som jeg tippper er ganske lik ML 23:
    http://www.marklevinson.com/downloads/downloader.asp?File=no23-5/no23_5.pdf&fileID=30
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    Tenker litt framover, og da vil behovet for en virkelig god CD-tranport komme.
    Kanskje gammeldags, nå da man begynner å lagre på server, men jeg liker dette med å lete i hyllene og finne fram musikk.

    Er det noen som kjenner ML 31.5 reference cd transport? Evt om denne er så bra at det kan være noe å satse langsiktig på sammen med en DAC-løsning?

    Noen steder omtales denne CD-transporten nesten med legendestatus, men samtidig ser jeg jo at f.eks Roysen som er ML-mann, har valgt andre løsninger.

    Noen av dere ML-venner som vet?

    Jeg har mange alternativer, så dette er ikke et rop om hjelp, kun anbefalinger.

    Mest konkret er sannsynligvis Tenlabs som transport med XO-clock etc. Denne vil fungere utmerket sammen med DAC'en, men jeg utelukker ikke andre gromme drivverk.
     

    Lexluthor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    519
    Antall liker
    51
    Torget vurderinger
    2
    Erland skrev:
    Tenker litt framover, og da vil behovet for en virkelig god CD-tranport komme.
    Kanskje gammeldags, nå da man begynner å lagre på server, men jeg liker dette med å lete i hyllene og finne fram musikk.

    Er det noen som kjenner ML 31.5 reference cd transport? Evt om denne er så bra at det kan være noe å satse langsiktig på sammen med en DAC-løsning?

    Noen steder omtales denne CD-transporten nesten med legendestatus, men samtidig ser jeg jo at f.eks Roysen som er ML-mann, har valgt andre løsninger.

    Noen av dere ML-venner som vet?

    Jeg har mange alternativer, så dette er ikke et rop om hjelp, kun anbefalinger.

    Mest konkret er sannsynligvis Tenlabs som transport med XO-clock etc. Denne vil fungere utmerket sammen med DAC'en, men jeg utelukker ikke andre gromme drivverk.
    Jeg har dessverre aldri fått testen dette verket men for meg virker det som det absolutt ultimate drivverk og i bruk må nesten gi en vinylfølelse. Bare innpakningen er rålekker og går det meste en høy gang.

    Artig om det er noen her som har dette drivverket og kan gi en tilbakemelding.... men nå er det også en ML 390S til salgs på som gir deg et bra drivverk og en super DAC......
     

    Dan Dare

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2005
    Innlegg
    1.010
    Antall liker
    390
    Sted
    Egersund
    Torget vurderinger
    4
    Fikk nettopp oppdaterte priser på Mark Levinson fra Eufonia. Grunnet lav dollar er alle priser senket betraktelig.
    320s kr. 56800,- og 326s kr. 70400,- Dette er svært gode priser så løp og kjøp.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Har noen av dere erfaring med 38s? (Ligger bl.a. en ute hos Høium til kr.15.000,-)

    Noe å satse på - value-for-the-money?

    Skal i såfall være et alternativ til Acoustic Research LS15.


    Foreløpig sitter jeg bare med teorier på hva som kan rydde litt i mellomtonen og har just startet tankearbeidet - midt i plenklippinga til-og-med. ;D

    Mvh
    Jan P.
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.795
    Antall liker
    349
    Torget vurderinger
    3
    Grumpy skrev:
    Skal i såfall være et alternativ til Acoustic Research LS15.
    Eller Audio Research LS15 ;)
     

    LydMekk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2003
    Innlegg
    2.307
    Antall liker
    2
    Har litt lyst på en ny 502 prosessor med gr. prisen tror jeg det blir med tanken... :)
     

    wotg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    2.376
    Antall liker
    4
    LydMekk skrev:
    Har litt lyst på en ny 502 prosessor med gr. prisen tror jeg det blir med tanken... :)
    Er redd for at 502 er et produkt gitt ut for de som er på status jaget.
    Se på baksiden. Det ser mistenkelig ut som en Lexicon MC12 HD i ML innpakkning og til tredobbel pris.
    Prosessoren har jo heller ikke støtte for HDMI 1.3 og de nye lydformatene :(
    Med en pris oppimot 300.000,- her på berget så er det vel ganske så uinteressant samme hva?
    ML skal derimot komme med en ny cdspiller, den skulle jeg visst mer om :)
     

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.722
    Antall liker
    14.340
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42
    Gratulerer så mye! Ser jo griselekkert ut! :) Kunne du postet noen flere bilder?
     

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.722
    Antall liker
    14.340
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    42
    Utrolig pent og låter vel helt konge også kan jeg tenke meg. Hva er førsteinntrykket ditt?
     

    wotg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    2.376
    Antall liker
    4
    ragwo skrev:
    Utrolig pent og låter vel helt konge også kan jeg tenke meg. Hva er førsteinntrykket ditt?
    Det låter som Mark Levinson alltid har gjort. Luftig, detaljert, men ikke slitsomt og med kraftig og detaljert bunn.
    Så var det bare å spare opp til No 433 ;D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn