Jeg trodde jeg ønsket meg boblebadekar, helt til vi leide et sommerhus i fjor med et flott digert boblebadekar. Ikke ante jeg hvor mye styr det var med dette. Skulle man følge bruksanvisningen så skulle man først dusje, man skulle ha klortabletter i karet, og ikke noe såpe, så vi måtte jo dusje etter at vi hadde badet også
Så skulle man ha enda flere klortabletter i etterpå mens karet skulle rengjøre seg, og innimellom skulle karet renses enda mer ( men det ble gjort av de som leide ut)
Det verste var allikevel alt bråket. Man skulle jo tro man slappet godt av i et massasjekar, men det var så mye bråk at man ble egentlig bare stresset. Så mye massasjeeffekt av dyser med vann og luft synes jeg ikke det ble heller. Nå varierer det vel hvor mye motoren bråker kanskje, men dette var et nytt og fint hus med noe som så ut til å være et nytt og flott kar, og bare dysene bråker jo en del i seg selv.
Så vi reiste hjem og innredet badet med vanlig badekar
(vi holdt på å pusse opp et bad)
Bestilte for øvrig badekar på noe som heter
www.bad.no
Fikk det levert på døren, og prisene kan du jo sjekke i forhold til andre steder, tror de kommer OK ut.