Mastersound - Dueundici - Gemini

Bebops demosamling av Mastersounds integrerte forsterkere vil befinne seg i Osloområdet i ca 2 uker framover, og demo av disse forsterkerne i et privat godt lytterom tilbys for interesserte. Vennligst ta kontakt med sms til 91147585 eller pr. e-post til mar@rektangel.no

Med hilsen
BebopHifi
 

Vedlegg

Kommentarer

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.632
Antall liker
11.017
Torget vurderinger
2
Bare en ting å si om de forsterkerne; aldeles fantastisk gode! :)
 

mario

Medlem
Ble medlem
08.06.2014
Innlegg
26
Antall liker
34
Torget vurderinger
3
Og hvilken av disse kunne passe til mine Tannoy Sandrigham?
 

BebopHifi

Bransjeaktør
Ble medlem
09.09.2016
Innlegg
86
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Hei
Ser det er en på nettet som er svært fornøyd med en 12 W integrert forsterker, så vi vil anbefale å prøve Dueundici (11W), alternativt Dueventi (20W)
BebopHifi
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.632
Antall liker
11.017
Torget vurderinger
2
Mitt initielle forslag er Compact 845, men det er ikke den eneste Mastersound som vil drive dine høyttalere med stor overbevisning.
 

mario

Medlem
Ble medlem
08.06.2014
Innlegg
26
Antall liker
34
Torget vurderinger
3
takk for tipset
spiller idag med en Jubal rørforsterker fra Pjear audio / Slovenia
Detter er en EL 34 PP integrert sak på ca. 20 watt
Da frister det nok med og prøve en SE forsterker
 

Janpe

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.08.2015
Innlegg
669
Antall liker
743
For lettdrevne og særlig hornhøyttalere er Dueundici intet mindre enn ett funn! Dønn tyst på 99 dB høyttalere her, testet den i 2 dager. Setter man gode rør i denne så banner jeg på at mange får ett hakeslepp. Til prisen er denne latterlig bra!

JP
 

Vienna

Medlem
Ble medlem
24.10.2006
Innlegg
44
Antall liker
18
Sted
Narvik
Torget vurderinger
2
Fantastiske forsterkere...... Compact 845 drev mine noe tungdrevne Dynaudio Confidense 1 med stor overbevisning. De 30w kl.A er bare fantastisk
 

TM-1

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.07.2012
Innlegg
147
Antall liker
81
Sted
Oslo
Har hatt Compact 845 i flere år nå, og den låter helt supert. Men har trengt service et par ganger pga dårlige (psvane)rør som røyk, og litt irriterende at den fortsatt "heller til høyre"i balansen mye av tiden. Når man spør flere som selger rørforsterkere sies det at de må sendes til fabrikken for service, Italia eller USA eller Japan osv. Nå fikk jeg fikset Compacten i Kongsberg, men om det er en utdøende mulighet så vet jeg ikke hvor lenge jeg vil eller kan drive med rør. Hva sier Bebop til sine kunder?
 

eirike

Hi-Fi interessert
Ble medlem
01.09.2003
Innlegg
95
Antall liker
80
Sted
Hamar
Torget vurderinger
1
Hadde vært fabelaktig med noen oppgitte priser. Om ikke annet enn på nettsidene deres...
 

BebopHifi

Bransjeaktør
Ble medlem
09.09.2016
Innlegg
86
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Hei
Prisene på Mastersound forsterkere tilgjengelig for demo er slik:

Box kr 25500
Dueundici kr 25500
Dueventi kr 31750
Duetrenta kr 41250
Compact 845 kr 47000
Gemini kr 64000

BebopHifi
 

BebopHifi

Bransjeaktør
Ble medlem
09.09.2016
Innlegg
86
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Har hatt Compact 845 i flere år nå, og den låter helt supert. Men har trengt service et par ganger pga dårlige (psvane)rør som røyk, og litt irriterende at den fortsatt "heller til høyre"i balansen mye av tiden. Når man spør flere som selger rørforsterkere sies det at de må sendes til fabrikken for service, Italia eller USA eller Japan osv. Nå fikk jeg fikset Compacten i Kongsberg, men om det er en utdøende mulighet så vet jeg ikke hvor lenge jeg vil eller kan drive med rør. Hva sier Bebop til sine kunder?
Vi har brukt egne ressurser, Teletor og andre på eldre forsterkere med mindre problemer, mer kompliserte saker sendes til Mastersound. Fraktkostnader gjør at en slik reparasjon minimum vil koste nok 6000. Alle aksepterte garantisaker på produkter solgt av oss utføres av Mastersound på vår regning.
 

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Innlegg
1.821
Antall liker
609
Prisene ovenfor synes jeg er meget sympatiske... selv om man kanskje ikke skal si det til en representant for merket. ;)
Bl.a. så ligger Compact og Gemini noen titusener høyere i pris hos andre leverandører i Europa.
 

Informasjon om bruker

BebopHifi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
8
Link til alle artikler
54
BebopHifi sine annonser
Bransjenyheter
Black Friday tilbud fra BebopHifi

Black Friday tilbud fra BebopHifi

  • 0
Vi tilbyr på Black Friday følgende produkter til sterkt redusert pris: SPEC platematte for vinylspiller, 30 % rabatt, kr 2250, se egen annonse på Torget. SPEC RSP-AZ9EX, for absoprsjon av...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny vinyl tallerkenmatte fra SPEC

Ny vinyl tallerkenmatte fra SPEC

  • 3
SPEC AP-UD1- Platematte laget av samme materiale som masterdisc'en. Ved produksjon av vinylplater benyttes en hovedplate, (masterdisc), som utgangspunkt for pressingen av platene. Denne...
Fortsett
Bransjenyheter
Nye integrerte forsterkere fra SPEC; RSA-V10/-V11

Nye integrerte forsterkere fra SPEC; RSA-V10/-V11

  • 2
SPEC har fått mange gode tilbakemeldinger på sin modell RSA-M99, også her i Norge. Man ønsket imidlertid å tilby en noe rimeligere variant av denne. Endringene består først og fremst av en liten...
Fortsett
Bransjenyheter
Apertura - franske fristelser hos Bebop Hifi

Apertura - franske fristelser hos Bebop Hifi

  • 0
Det er mange høyttalerprodusenter å velge mellom. Hos Bebop velger vi høyttalere som vi selv mener spiller musikk på en overbevisende måte. Vi startet i 2019 med de franske Apertura. Høyttalerne...
Fortsett
Bransjenyheter
Opplev Apertura Adamante hos Bebop Hifi

Opplev Apertura Adamante hos Bebop Hifi

  • 0
Vi har Adamante på permanent utstilling hos oss og kan love lydopplevelser på meget høyt nivå. I Adamante har man klart å kombinere en stor bånddiskant med 2 x 6,5" bass/mellomtoner fullstendig...
Fortsett
Bransjenyheter
Demo av Apertura høyttalere 16.01 12-20

Demo av Apertura høyttalere 16.01 12-20

  • 5
Vi ønsker velkommen til demonstrasjon av våre 4 sett innspilte Apertura høyttalere fra Frankrike :). Nydelige musikkformidlere og vi kjører disse hovedsakelig med forsterkere fra Spec. Vi holder...
Fortsett
Topp Bunn