MATCHING AIR TIGHT FORSTERKER / AUDIO NOTE HØYTTALERE

TomVe

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.08.2007
Innlegg
79
Antall liker
1
Er det noen som har erfaring med kombinasjonen Air Tight forsterker og Audio Note høyttalere? Jeg funderer litt på kombinasjonen ATM1S og AN/E LX. ATM1S er bestykket med EL 34, og er vel den av Air Tightene som spiller med mest tradisjonell rørlyd (litt varmt og pent i kantene). Takknemlig for innspill :)
 

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Innlegg
4.573
Antall liker
1.241
Torget vurderinger
11
Har vel igrunnen ikke noe fornuftig å komme med,typisk ::) ;D ,men tror nok EL34 konstruksjoner er av de som kan matche brukbart oppimot AN E.Har selv brukt mine Consonance M800 EL34 på AN E,og de spiller ok.
Hva med en eller annen AN forsterker? De har endel fine byggesett,blant annet kit 1.

Mvh
Rune
 

TomVe

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.08.2007
Innlegg
79
Antall liker
1
Har også tenkt på OTO SE, ev M3 + Conqueror. Men har veldig sans for byggekvaliteten til Air Tight, og vurderer den som alternativ. Men det er kanskje noe helt eget med kombinasjonen AN amp og AN høyttalere ;)
Hilsen TomVe
 

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Innlegg
4.573
Antall liker
1.241
Torget vurderinger
11
Spessielt sammspillet mellom utgangstrafo og høytalerimpedans tror jeg er viktig,og dette er jo noe AN har jobbet med i årevis,men for all del,jeg har fått mange andre forsterkere til å spille fint på AN høytalere.
Lykke til :)
 
Topp Bunn