Matrix lanserer to nye streamere! Mini-I 3 og Mini-I Pro 3

Matrix er allerede godt kjent for sine Element streamere og X-Sabre PRO DACen sin. Nå lanserer de to nye og meget spennende streamere!

Mini-I 3 og Mini-I Pro 3 er begge to streamere, dac og hodetelefonforsterker. De har innebygd volumregulering og kan derfor også brukes direkte koblet i effekttrinn og aktive høyttalere.

Begge streamerne er bygd på samme platform, men PRO utgaven støtter MQA, har bedre klokke og har også mulighet for Wifi.

Les mer her:

Matrix Mini-I 3:

https://malaaudio.no/Produkt/247/1004659/Matrix-Mini-i-3

Matrix Mini-I PRO 3:
https://malaaudio.no/Produkt/247/1004660/Matrix-Mini-i-Pro-3

Ta kontakt for mer informasjon!

Ventes inn utover september.
 

Vedlegg

Kommentarer

Ble medlem
02.07.2018
Innlegg
26
Antall liker
12
Dersom man ikke har Roon, hvordan streamer man til denne? Ikke dlna støtte. Kun Airplay/Bt?
 
Ble medlem
02.07.2018
Innlegg
26
Antall liker
12
Begge modeller støtter Roon.

Men man kan også kjøre med Matrix sin egen app(Android og apple).
Er dere sikre på at MA app støttes (med Tidal) Leste nemlig om denne på Audio Science Review for et par dager siden der ble det påstått det motsatte. Finner ikke info om dette på Matrix sine sider heller. Kun Roon /Airplay og BT
 

poskare

Newbie med interesse for de små detaljene i lyd
Ble medlem
05.01.2016
Innlegg
17
Antall liker
48
Sted
Tønsberg
MA sin app for de eksisterende enhetene støtter Tidal iallefall. Ville vært rart om disse ikke gjør det. Bra Mala er på ballen og sjekker👍🏻
 
Ble medlem
02.07.2018
Innlegg
26
Antall liker
12
Ser dessverre ikke ut som Tidal kan brukes i MA appen pga mangel på upnp/dlna støtte (håper jeg tar feil) . Så enten Airplay eller BT. MQA er kun mulig via usb eller Roon
 
Sist redigert:

TGB

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2013
Innlegg
3.142
Antall liker
2.079
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Ser dessverre ikke ut som Tidal kan brukes i MA appen pga mangel på upnp/dlna støtte (håper jeg tar feil) . Så enten Airplay eller BT. MQA er kun mulig via usb eller Roon
MA appen har støtte for Tidal (jeg bruker det ikke selv, men fungerer fint - samme system som kjører på Matrix Audio Element X).

Edit
Ser det har blitt kommenter. Det er helt garantert samme støtte på alle enheter (det er samme streamer enhet). Skulle det ikke virke så er dette en firmware versjon unna.

Matrix Audio har også bekreftet at det i løpet av året skal komme Spotify Connect støtte. Ikke at jeg ser poenget, men om man skal sjekke noe på Spotify.
 
Ble medlem
02.07.2018
Innlegg
26
Antall liker
12
MA appen har støtte for Tidal (jeg bruker det ikke selv, men fungerer fint - samme system som kjører på Matrix Audio Element X).

Edit
Ser det har blitt kommenter. Det er helt garantert samme støtte på alle enheter (det er samme streamer enhet). Skulle det ikke virke så er dette en firmware versjon unna.

Matrix Audio har også bekreftet at det i løpet av året skal komme Spotify Connect støtte. Ikke at jeg ser poenget, men om man skal sjekke noe på Spotify.
Lurer litt på hvordan du kan være så sikker? Forskjellen på denne og Element serien er jo nettopp UPNP/DLNA støtte. Matrix Audio har svart på en tråd på ASR om en litt forvirrende. Jeg tror det ikke før jeg får det offisielt :) For svært mange er Spotify Connect et stort pluss. Min samboer og barn f.eks.De liker Spotify mye bedre enn Tidal og bryr seg ikke om lydforskjell (om det er noen ).
 
Ble medlem
02.07.2018
Innlegg
26
Antall liker
12
MA appen har støtte for Tidal (jeg bruker det ikke selv, men fungerer fint - samme system som kjører på Matrix Audio Element X).

Edit
Ser det har blitt kommenter. Det er helt garantert samme støtte på alle enheter (det er samme streamer enhet). Skulle det ikke virke så er dette en firmware versjon unna.

Matrix Audio har også bekreftet at det i løpet av året skal komme Spotify Connect støtte. Ikke at jeg ser poenget, men om man skal sjekke noe på Spotify.
Her kom svaret fra Matrix Audio :
MA Remote app does not apply for mini-i Pro 3, besides of bluetooth, connect your android phone to the USB type c port of mini-i Pro 3 via an OTG adapter is also possible.
 

TGB

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2013
Innlegg
3.142
Antall liker
2.079
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Her kom svaret fra Matrix Audio :
MA Remote app does not apply for mini-i Pro 3, besides of bluetooth, connect your android phone to the USB type c port of mini-i Pro 3 via an OTG adapter is also possible.
:eek:
 

gwh

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.04.2006
Innlegg
841
Antall liker
626
Sted
Oslo
Vil du ikke ha MQA så var det vel uten PRO som har den muligheten, så ser ikke problemet der?
 

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Innlegg
2.707
Antall liker
710
Sted
Norway
Torget vurderinger
2
Uff det med mqa roon Tidal er ikke bare bare . Det er jo dyrt å ha Tidal og Roon også. Jeg har tatt pause fra streaming og bruker foobar2000 for å spille av Lossy filer fra pc og mobil. Det er gratis og låter helt topp. :rolleyes::)
 
S

svk

Gjest
Har hatt noen uker med forskning nå. Forsøkt forskjellig.
Endte om med noe som var enkel,bra og gratis.
(Se signatur)
 

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.457
Link til alle artikler
1034
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Mange nye varer i vår bruktavdeling!

Mange nye varer i vår bruktavdeling!

  • 4
Brukt hi-fi er et godt alternativ. Vi har et stort og variert utvalg i vår bruktavdeling. Her kan du gjøre virkelig gode kjøp! Vi får stadig inn både nyere og litt eldre utstyr...
Fortsett
Bransjenyheter
ÅPNINGSTIDER I PÅSKEN

ÅPNINGSTIDER I PÅSKEN

  • 0
Åpningstider i påsken: Mandag 25.3 Etter avtale | Tirsdag 26.3 10-18 | Onsdag 27.3 10-18 | Torsdag 28.3 stengt | Fredag 29.3 stengt | Lørdag 30.3 stengt Her er noe av det du kan oppleve hos Mala...
Fortsett
Bransjenyheter
Børresen X1 - Nå i demo!

Børresen X1 - Nå i demo!

  • 0
Børresen X1 utmerker seg som et etterlengtet tilskudd i den allerede høyt roste X-serien. Børresen X1 er ikke bare en rimeligere høyttaler i Børresen Acoustics sin innstegsserie, det er også en...
Fortsett
Bransjenyheter
Hva ønsker du deg?
Bransjenyheter
Messetilbud? Fortell oss hva du ønsker deg!

Messetilbud? Fortell oss hva du ønsker deg!

  • 0
Nå er det like før Oslo HiFi Show starter og vi ønsker å gi våre kunder messetilbud på det de ønsker seg! Send oss en e-post eller bruk kontakt skjemaet på malaaudio.no for å motta ditt unike...
Fortsett
Bransjenyheter
Jørgen og Leif fra Marten kommer med Mingus Septet!

Jørgen og Leif fra Marten kommer med Mingus Septet!

  • 0
Jørgen og Leif fra Marten kommer til Oslo HiFi Show med sin nyeste høyttaler Marten Mingus Septet! Marten Mingus Septet var en av de store suksessene under fjorårets München messe og har siden...
Fortsett
Topp Bunn