McIntosh - Turkise VU-metere - HiFiens svar på kitch

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.048
    Antall liker
    21.967
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Det ser ut til at dette delefilteret/oppsettet er mindre fleksibelt enn jeg først trodde. Jeg hørte akkurat på en gjennomgang av C55/2800 på YouTube og hvis jeg forstod det riktig så kan man kun velge mellom de verdiene som står i tabellen til venstre.

    IMG_1213.png
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    De får implementere dirac live funksjonalitet ala det NAD har i sin kommende m66.. ellers blir de rimelig forbikjørt. IMO.
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.607
    Antall liker
    3.202
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Flott å se at det går framover, men kjipt å se at de ikke tar større steg. Det var dessverre den viktigste årsaken til at jeg tok farvel med McIntosh oppsettet mitt. Mye å være gla i er det likevel.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Er flere merker nå som faller litt utenfor syns jeg da. Men jeg har alltid syntes det beste ifra McIntosh har vært effekt-trinnene, resten har liksom ikke stått helt i stil(litt som med Electrocompaniet). Men bevares, flotte ting altså.. kunne tenkt meg en integrert av dem 😁.

    Men etter å fått løsninger med dirac live og bassmanagement, tro jeg veien tilbake til slikt er lang...
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.048
    Antall liker
    21.967
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Ja hvis jeg ikke har misforstått noe så var dette veldig skuffende. Dette blir hverken fugl eller fisk…

    Så får vi bare se an om de propper C13000 full av "godsaker" når den tid kommer, men jeg tviler…:unsure:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn