|
Takk. Og hun har satt spor hos mange. Helt til det siste.Oi, det var fine ord - din mor har tydelig satt sine spor i livet til mange. Kondolerer. Og en nydelig sang dere har valgt, en av de fineste!
På stien som går fra sentrum til Trondenes nedenfor Trondenesveien, rett før folkehøgskolen i Harstad.Hvor er det nyttårsbildet fra Harstad tatt?
Ja.Vi kaller den stien langs sjøen.
De er faktisk fristende.Hørte dem igjen i dag jeg også, på messa i Asker. Liker dem godt!![]()
mvh
Den kom for kort på samtlige parameter egentlig. Eneste den subjektivt kunne vunnet på er en noe mer beskjeden størrelse.På hvilke områder da?
Mulig.. selv om jeg ikke tror det vil endre inntrykket voldsomt av det som kom ut av demDa har du nok hørt dem i "Global", noe som blir helt feil i en demo.
Haha, nei da sitter jeg hos mine homofile naboer og inviterer min godt gifte lesbiske søster og tar en øl og ler av hele pride styret som de haterVi får ta en en nærmere prat om dette i neste Pride-parade i Narvik![]()
Høres ut som at du foretrekker å skrive på skrivemaskin og sende brev i stedet for å bruke EDB. Alt moderne styres på EDB i dag, det har du vel fått med deg. Verre er det ikke med Lyngdorf'en sine innstillinger, nesten som å bruke tonekontroller eller equalizere som du helt sikkert har hatt. Ja, selv i bilen din har du helt sikkert tuklet med innstillingene på bilradioen for å få et bestemt lydbilde. Og, lydbildet på Lyngdorf'en er jo ikke dårlig, men stilt inn på gitt modus for å fylle rommet med lyd.Haha, nei da sitter jeg hos mine homofile naboer og inviterer min godt gifte lesbiske søster og tar en øl og ler av hele pride styret som de hater
Men skal dra innom klubben på neste tromsøtur å høre dem en gang til.. kan jo spørre om de kan spille på en bedre forsterker enn Lyngdorf som må være svært dårlig når den kan stilles inn så galt at den ødelegger lyden så ille![]()
Neida, har moderne nok både det ene og det andre uten problemHøres ut som at du foretrekker å skrive på skrivemaskin og sende brev i stedet for å bruke EDB. Alt moderne styres på EDB i dag, det har du vel fått med deg. Verre er det ikke med Lyngdorf'en sine innstillinger, nesten som å bruke tonekontroller eller equalizere som du helt sikkert har hatt. Ja, selv i bilen din har du helt sikkert tuklet med innstillingene på bilradioen for å få et bestemt lydbilde. Og, lydbildet på Lyngdorf'en er jo ikke dårlig, men stilt inn på gitt modus for å fylle rommet med lyd.
Men bli med på pride-toget du også, vi trenger sikkert trimmen begge to. Det blir jo kjedelig i lengden å sitte å glo på de endeløse malmvognene fra Kiruna.
Vis vedlegget 1108755
Nei oftener vel ikke akkurat kompetansenivået det råeste desverre på butikker i dag.. men opplevde det noe bedre enn tidligere sist jeg var innom der.Ja, det blir en noe mer aktiv sommer på meg i år, kondisen er ikke mye å skryte av for tida. Nå flytter HFK over gangen, så det skal bli spannede å se om de er oppe og går i løpet av neste uke (i følge dem selv). Jeg vet at ungguttene der ikke alltid har så mye peiling at det gjør noe, men slik har det vært med oss alle en gang. Lyngdorf er ikke for amatører.
Men fram med smøroljen, glinsende kropper har stor appell.
Jo med de ufattelige opplevelsene man har hatt for noen år siden på klubben i Tromsø så var det positivt sist jeg var innomIkke si det...