Mer spilleglede har jeg ikke hatt på 10 år

Zerostat

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2003
Innlegg
4.572
Antall liker
1.487
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
72
Jeg kan egentlig ikke huske å ha hatt større spilleglede før jeg fikk en Rega P7 med Kontrapunkt C og ASR Mini Basis i hus. Dette spiller med stort "rom" og rytme. Jeg kan nå faktisk skjønne ”hvorfor” enkelte utøvere står på senen. Har tidligere hatt langt dyrere kombinasjoner som ikke har hatt disse kvalitetene.

Jeg sitter og skriver dette innlegget mens jeg hører lyden svakt fra anlegget i bakgrunnen. Det spiller slik at jeg enkelte ganger må stoppe å klikke på tastaturet og heller høre etter.
 
I

ijustpop

Gjest
Sånt er gøy.

Det er vel RB700 som sitter på nye P5 og P7.
 

Zerostat

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2003
Innlegg
4.572
Antall liker
1.487
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
72
Ja, det er rb700 som sitter på som standard. Kommer helt sikkert til å forsøke og forbedre, men en ting er helt sikkert. Jeg kommer ikke å la fremtidige oppgraderinger forandre denne "signaturen".
 

awe

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
2.059
Antall liker
1.829
Sted
Kragerø
Torget vurderinger
2
Og det er faktisk hele poenget. Spillegleden, altså. Du har gjort en fornuftig investering. Det du trenger nå, en god stund fremover, er å bli en kløpper til å skaffe deg vinyl.
 

Zerostat

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2003
Innlegg
4.572
Antall liker
1.487
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
72
Har nå byttet ut P7'en til en P9. Kan ikke sånn umiddelbart si at den ene er bedre en den andre. P9 virker mørkere i klangen.
 
P

Parelius

Gjest
Har nå byttet ut P7'en til en P9. Kan ikke sånn umiddelbart si at den ene er bedre en den andre. P9 virker mørkere i klangen.
Du må bare forstsette oppgraderingene. Kanskje kommer du tilsltutt til VPI-havn?

Kos deg med godlyden, og gratulerer.
 

awe

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
2.059
Antall liker
1.829
Sted
Kragerø
Torget vurderinger
2
Taler jeg for døve ører?
 
Topp Bunn