Vi skulle på party i Oslo, og veien fra Stavanger tar noen timer i bil. Men det gjorde ikke noe, for vi hadde sjåfør og slappet av med pils og god musikk i bilen. Etter en liten time ble det ymtet frampå om en nødvendig pissepause. Det passet meg også fint, for jeg kjente trykket på blæra. Da jeg kikket ned var plutselig smekken åpen, og til min forferdelse var pikken falt av. Halvveis i sjokk dunket jeg i han som satt på min høyre side og pekte ned. Ha så, grep fatt i den og slengte den ut av vinduet. STAAAANS hylte jeg og bilen ble stoppet, vi rygget tilbake og jeg sprang ut for å lete. De andre kom til og vi lette både høyt og lavt. Jeg ble mer og mer desperat, og pissetrengt. Men plutselig lå den der i gresset, rett foran meg. Jeg tok den opp og oppdaget at den hadde gjenger på. Så var det bare å skru den på igjen, og endelig få lettet på blæra. Alle var glad, vi fant frem en cognac og skålte for hellet. Deretter satte vi oss inn i bilen og fortsatte som ingenting var hendt.
Finnes det noen drømmetolkere som har noe å si til denne? Normalt husker jeg ikke drømmer, og når jeg gjør er det i 99,9% bare bruddstykker. Men denne er så klar som om det virkelig skulle ha skjedd...
Finnes det noen drømmetolkere som har noe å si til denne? Normalt husker jeg ikke drømmer, og når jeg gjør er det i 99,9% bare bruddstykker. Men denne er så klar som om det virkelig skulle ha skjedd...