Merkelige drømmer

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.475
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Vi skulle på party i Oslo, og veien fra Stavanger tar noen timer i bil. Men det gjorde ikke noe, for vi hadde sjåfør og slappet av med pils og god musikk i bilen. Etter en liten time ble det ymtet frampå om en nødvendig pissepause. Det passet meg også fint, for jeg kjente trykket på blæra. Da jeg kikket ned var plutselig smekken åpen, og til min forferdelse var pikken falt av. Halvveis i sjokk dunket jeg i han som satt på min høyre side og pekte ned. Ha så, grep fatt i den og slengte den ut av vinduet. STAAAANS hylte jeg og bilen ble stoppet, vi rygget tilbake og jeg sprang ut for å lete. De andre kom til og vi lette både høyt og lavt. Jeg ble mer og mer desperat, og pissetrengt. Men plutselig lå den der i gresset, rett foran meg. Jeg tok den opp og oppdaget at den hadde gjenger på. Så var det bare å skru den på igjen, og endelig få lettet på blæra. Alle var glad, vi fant frem en cognac og skålte for hellet. Deretter satte vi oss inn i bilen og fortsatte som ingenting var hendt.

Finnes det noen drømmetolkere som har noe å si til denne? Normalt husker jeg ikke drømmer, og når jeg gjør er det i 99,9% bare bruddstykker. Men denne er så klar som om det virkelig skulle ha skjedd...
 

enemigo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2004
Innlegg
444
Antall liker
0
Iflg Freud beskyttes bevisstheten fra underbevisstheten ved at usømmelige drømmer manifesterer seg som noe mer sømmelig. Dermed kunne Freud fortelle de østerikske overklassepasientene sine at deres drøm om å spise is egentlig var en undertrykt homoerotisk drøm. Jeg vil tro at dette ikke forbedret denne tilfeldig valgte pasientens mentalhygiene.

Satt veldig på spissen, har egentlig litt sansen for Freud jeg :)

Jeg har litt vanskelig for å se hva som kunne være verre enn frafall av aktuelle lem, så det er ikke sikkert Freud kan hjelpe deg her, uten at du selv kan komme på noe. Gjerne noe som er ekstra aktuelt for deg for tiden. Vi får se om du får noe Jung-inspirerte innspill her!

Knut
 

Olav_E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.10.2006
Innlegg
222
Antall liker
1
Jeg hadde ikke tort å spørre......

God påske, - med eller uten! :-/
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.546
Antall liker
7.869
Torget vurderinger
0
Jeg tror det er underbevisstheten som mener du skal kjøpe nye kabler ( penis sybolet i drømmen ) for å få frigjort musikken. Den blir hemmet ( tissetrengt / får det ikke ut ) i ditt anlegg slik det er nå ! ::)

Om ikke annet kan du si til din bedre halvdel at det er slik det er. Uten nye kabler blir du impotent. ( "Lillemann" faller av ) ! ;D
 
K

Konrad_Johnsen

Gjest
He-He

Den var jo en klassiker den drømmen din..... ;D

Selv hadde jeg en for flere år siden som var noe i denne duren:

- Løp hand i hand med en svensk flyvertinne gjennom en lang korridor. (Dæven ho var fin også!!) Tilslutt havnet vi i hennes leilighet og det ble tid for "ordnings". Jeg ble litt stuss da dama hadde en svær glassbolle med "Calvin Klein"-kondomer på nattbordet.... (Finnes det slike kondomer?).
Så plutselig tok det helt av med skudd og brann og jeg var med ett James Bond!!
Sammen med flyvertinnen måtte jeg rømme fra skurken som var Bjørn Eidsvåg i et sjøfly!!!!!!!! :eek:

Hva enn som gjorde at jeg hadde den drømmen, så håper jeg at jeg har kommet over det......... ::)

R
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.546
Antall liker
7.869
Torget vurderinger
0
RoDa,

Den svenske "dessa" di, var ho i streik ???
 

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Innlegg
2.222
Antall liker
1.332
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Rema 1000 tolkningen: jeg tror du kan får problemer med forsterkeren din snart....
 

pang

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.03.2005
Innlegg
308
Antall liker
13
Til Roda

Enkelt. Du var utro og dragen sendte en bulldozer etter

deg. Egentlig tror jeg du hadde lyst på en fet strømkabel

for å få nok pondus eller få fart på pondusen
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.273
Antall liker
418
Enkelt, du var tissetrengt men unngikk vannlatingen fordi det ikke ville hjulpet på det reelle behovet (og dersom det gjorde det; ikke helt kjekt å våkne til slikt ;-D)
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.475
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Jeg tror det er underbevisstheten som mener du skal kjøpe nye kabler ( penis sybolet i drømmen ) for å få frigjort musikken. Den blir hemmet ( tissetrengt / får det ikke ut ) i ditt anlegg slik det er nå ! ::)

Om ikke annet kan du si til din bedre halvdel at det er slik det er. Uten nye kabler blir du impotent. ( "Lillemann" faller av ) !  ;D
Auda :'(
Jeg som egentlig mener det er bortkastede penger å kaste altfor mye kronasje etter kabelpusherne
Og så viser det seg at det er det jeg må ha for å bli god igjen... ;D
 
Topp Bunn