Det er mulig. Har ikke lest noe om den messen på en stundDalakong skrev:Er ikke den avlyst da?
Avlyst...........endelig beslutning....Dalakong skrev:Hmm, ingen som vet om noen?
Tipper det er store muligheter for detDalakong skrev:Det er bare med Oslo Hifi senters produkter det da?
De er med på bransjemesse...Tidligere har electroworld blitt arangert i tidsrommet sep/okt... mulig den går i år også...kankje det er en utgave av denne uten tilgang fra publikum..Dalakong skrev:Nei bare lurer, for da jeg ringte Ecs i dag, så var de travelt opptatt med å forberede seg til messe. Jeg glemte å spørre om hvilken messe det var snakk om og de ville ikke bli tilgjengelig etter 12 i dag så jeg kunne ikke ringe opp igjen å spørre.
Tror det muligens lurer en messe sentralt i Oslo..... kanskje bare...Dalakong skrev:Ok, vel, tenkte mest på norske messer jeg da...
Salon Hifi - Home Cinéma i ParisLyngen skrev:Er det noen store messer i våre naboland eller i europa forøvrig?
High-End Swiss Edition 2009 - 24-26/10Lyngen skrev:Er det noen store messer i våre naboland eller i europa forøvrig?
En messe ingen bør gå glipp av..... er i MalmøLyngen skrev:Er det noen store messer i våre naboland eller i europa forøvrig?
Er dette en god messe? Vi er flere fra Østfold som har lyst til å ta en guttetur, så denne kan være interessant.Audiostone skrev:Københavnmessen: og der er selvfølgelig Audiostone med to rom, vi presenterer Perfect8 høytalere, Ypsilon elektronikk, ZenSati Kabler og selvfølgelig Pythagoras platespiller i samkvem med Michael Fremer fra Stereophile. Hjertelig velkommen alle glade eller skulle det være gale?