Jeg så den jeg og, selv om jeg egentlig hadde tenkt å gå og legge meg..
Den var jo for så vidt litt interessant, men også ganske unødvendig, nå.
Trenger man egentlig rippe mer opp i dette? Vi vet at hun mest sannsynlig har brukt narkotika, levd utsvevende og deltatt i filmer hun sikkert angrer på, men har hun egentlig gjort noe som er så mye verre enn veldig mange andre unge i dag?
Jeg synes hun har klart sin nye rolle usedvanlig bra så langt, kanskje kan en tøff oppvekst og ungdomstid ha vært medvirkende til at hun faktisk taklet dette presset hun plutselig ble utsatt for fra media.
Håkon valgte henne, han kunne nok ha fått den han ville, stort sett, men det var nå engang henne han ville ha. Ikke er hun usedvanlig pen, ikke har hun en bakgrunn å skryte av, ikke har hun utdannelse, men noe må hun tross alt ha siden hun ble den utvalgte. Kanskje er hun rett og slett bare et fantastisk menneske, med en noe uheldig bakgrunn. Håkon virker jo ellers som en fornuftig og gjennomtenkt fyr, han ville neppe velge seg en kone som dette uten grunn. Hun har jo også vist seg å være tøff og stå for det hun finner verdifullt da hun fødte og tok seg av sin sønn alene.